Gå til innhold

Hvor kan et heterofilt par finne dame som vil være med på trekant?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg skjønte ikke helt dette med hetrofilt? Det kan da umulig stemme? Hvis man søker en av sammen kjønn? Nei, dette er jeg nok for gammel til å forstå tydeligvis, eller så har det virkelig blitt slik at det er ikke så nøye hva man sier og formulerer seg. "ru schønner ‘re allikkavæl ikk san’t"….

Anonymkode: 1724e...99e

Du luktet "Ugler i mosen" du å ja👍Neida.. du er ikke for gammel.. enkelte "ungdommer" synes det er flaut å innrømme sin bi-side..

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her, la oss si mannen er pådriver…….

Anonymkode: 97f5c...623

Ok.. så du skal bare se på at mannen din og dama ha sex?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og har mange ganger hatt sex med kvinner i parforhold hvor mannen hennes har vært til stede enten som deltakende eller som tilskuer. Samtidig har jeg og min kone mange ganger tatt med en ekstra mann hvor jeg enten har vært deltakende eller bare tilskuer.

Min kone har noen ganger forsøkt trekant med et par hvor kvinnen i paret har vært den aktive. Det har ikke fungert fordi min kone ikke tenner på å ha sex med en kvinne med hennes mannlige partner som tilskuer. Min kone har noen ganger hatt sex med en aktiv mann i et par som delvis har fungert, dog med den ekle smaken av en sjalu kvinne ved hans side.

Min kone har aldri opplevd et par hvor kvinnen i paret oppfører seg på en attraktiv måte. Hun er enten for interessert i sex med min kone eller så er hun ikke interessert i at mannen hennes skal ha sex med min kone. Min kone har aldri opplevd at kvinnen i et par oppfører seg slik de aller fleste menn i par oppfører seg når de trekker inn en ekstra mann.

Hadde mannen i et forhold oppført seg som kvinner i forhold vanligvis gjør så hadde jeg aldri engasjert meg i et par. Jeg kan ikke tenke meg å ha sex med han og jeg liker ikke å ha en sjalu mann ved siden av kvinnen jeg har sex med.

Utfordringen for et par i søken etter å ha med en ekstra kvinne er ikke å finne den villige kvinnen. Utfordringen er å få kvinnen i paret til å oppføre seg på en attraktiv måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts her, la oss si mannen er pådriver…….

Anonymkode: 97f5c...623

En klassiker....med lunken dame på slep

Anonymkode: 5050a...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...