Gå til innhold

Hvor kan et heterofilt par finne dame som vil være med på trekant?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finnes der nessteder for slikt og er det lett å få med en dame på et engangs opplegg?

Anonymkode: 97f5c...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lyst club og cupido, også er det br å google litt. 

Anonymkode: 89b48...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De kalles enhjørninger for en grunn. Dere , du må se ekstremt bra ut. Alt må tilrettelegges, alle utgifter må betales.

Anonymkode: 508ad...e1a

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🦄 er ikke lett å oppdrive. Det finnes nok nettsider der det er mulig å komme i kontakt, men de er få, og det er, etter min erfaring, felles kinks som kan være agnet her.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får av og til spørsmål på tinder av samboere. Jeg takker nei til tilbudet, men de finner nok noen andre der?

Anonymkode: b6545...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

De kalles enhjørninger for en grunn. Dere , du må se ekstremt bra ut. Alt må tilrettelegges, alle utgifter må betales.

Andre ganger holder det bare å være ålreite personner som holder en fin tone og skaper god stemning.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Aldri vært nevnt betaling. Men god kjemi er alfa og omega. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært med som ekstra kvinne til par, veldig fin opplevelse! Har gjort dette 2 ganger og hver gang har jeg vært ekstremt tiltrekt/kåt på mannen. Tiltrekkende menn har ofte pene damer, så dame delen av tiltrekningen er skjeldent et problem.  
så er mannen i forholdet kjekk og deilig og får lett oppmerksomhet fra damer er det mindre vanskelig å få med ekstra dame. 

Anonymkode: 80c49...cc1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par som vil ha ekstra kvinne er vanligvis i kategorien mannen har fått med seg sin partner på noe hun egentlig ikke er tent på, eller kvinnen er biseksuell og eiesyk slik at det bare er hun som skal tilfredsstilles av den ekstra kvinnen. Ingen av delene er attraktivt for mange kvinner. Er hun opptatt av sex med mannen så gidder hun ikke med en som har en uvillig partner ved siden av seg. Er hun opptatt av sex med kvinnen så er det mye lettere å finne seg en kvinne uten mann.

Er mannen attraktiv og kvinnen tent på at han skal ha sex med en annen kvinne uten at hun trenger å presse seg på, så er paret attraktivt for en ekstra kvinne. Slike par er det veldig få av for å si det forsiktig. 

Endret av Village
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekstremt enkelt om begge i paret er seksuelt attraktive. Noe svært få er dog.

Anonymkode: 0b31b...0ea

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ekstremt enkelt om begge i paret er seksuelt attraktive. Noe svært få er dog.

Anonymkode: 0b31b...0ea

Er det ekstremt enkelt da? Hmmm, hva med om han er attraktiv og hun midt på treet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ekstremt enkelt da? Hmmm, hva med om han er attraktiv og hun midt på treet? 

Som nevnt over. Er det en dame som er seksuelt tiltrekt av mannen er det lettere å få henne med på trekant 

Anonymkode: 80c49...cc1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja mannen som må være svært attraktiv, men kvinnen må også være veldig hyggelig og trygg. Begge bør være flørtete og moro. 

Jeg kaller min mann musefella, fordi han er så attraktiv og sjarmerende. Da holder det at jeg er en kvinner også trives med. 

Vennepar der han er helt normal og hun svært attraktiv har aldri fått napp. 

Anonymkode: 7d8ba...d16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et hetero-par er ikke egnet for trekant pga legningen.. so nice try🤭
Hvis du TS er dame.. er du låst kun til det motsatte kjønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønte ikke helt dette med hetrofilt? Det kan da umulig stemme? Hvis man søker en av sammen kjønn? Nei, dette er jeg nok for gammel til å forstå tydeligvis, eller så har det virkelig blitt slik at det er ikke så nøye hva man sier og formulerer seg. "ru schønner ‘re allikkavæl ikk san’t"….

Anonymkode: 1724e...99e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Ts her, la oss si mannen er pådriver…….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Her du på villspor!

Anonymkode: 01873...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så dette høres litt rart ut. Da er det mannen som vil ha sex med en dame til og ingenting med legning. Helt normal tanke for menn å tenne på. I praksis noe helt annet. Veldig ødeleggelse for forhold hvis man ikke vet hva man går til. 
En venninne av meg er bi og hadde trekant med et bi-par. Det ødela hele forholdet deres. 

Anonymkode: d459e...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er da kjempe enkelt på byen! Begge to viser interesse for dama, snakker åpent om deres forhold og hvordan dere forholder dere til at dere ønsker å invitere en tredje person inn på soverommet. LA DAMA BLI TRYGG PÅ DERE BEGGE TO!!

HIlsen ei som har vært den tilfeldige dama noen ganger nå. 

Anonymkode: e33e4...1ea

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...