AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Så jeg er nå i uke 10 og symptomene er nesten borte. Jeg er så redd det er MA. Har time til tidlig ultralyd uke 13 men er lenge å vente... er det stor sjangs for å miste etter å ha sett hjerteslag i slutten av uke 7? Har ikke blødd eller no sånt. Stikking på siden nederst i magen og litt strekk liksom, det er vel et bra tegn? Anonymkode: 7b1af...d52
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Helt vanlig at symptomer kommer og går uten at det sier noe som helst om hvordan fosteret har det. Anonymkode: edbf9...a45 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars Sier som den over. Dette er helt normalt Anonymkode: bffd8...313
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars Det er helt normalt at de tidlige symptomene forsvinner rundt uke 8-10. Stikk/strekk (ligamentsmerter) er et godt tegn ja. Det er også relativt høy sannsynlighet for et vellykket svangerskap når man har bekreftet liv på ultralyd. Anonymkode: 575f6...36a
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars Høres helt normalt ut. Symptomene ble borte rundt da i begge mine svangerskap. Skal sies at jeg blødde også MYE i det første svangerskapet, samtidig som de andre symptomene var vekk. Blødningene ga seg rundt uke 12, og de andre symptomene kom tilbake senere 😅 Anonymkode: 987ec...04a
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Skrevet 19. mars Jeg hadde ingen symptomer gjennom hele svangerskapet så jeg hadde ikke bekymret meg for dette. Er jo ikke uvanlig at slike symptomer komme å går heller. Anonymkode: a571b...403
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Skrevet 19. mars Helt normalt. Skjedde det samme for meg. Anonymkode: 986b9...e09
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så jeg er nå i uke 10 og symptomene er nesten borte. Jeg er så redd det er MA. Har time til tidlig ultralyd uke 13 men er lenge å vente... er det stor sjangs for å miste etter å ha sett hjerteslag i slutten av uke 7? Har ikke blødd eller no sånt. Stikking på siden nederst i magen og litt strekk liksom, det er vel et bra tegn? Anonymkode: 7b1af...d52 Symptomer kan komme og gå uten at noe er galt. Hvis du er veldig engstelig og har råd til det, kan du se om du kan få en time til privat ul. Anonymkode: 2b94f...6cf
AnonymBruker Skrevet 19. mars #9 Skrevet 19. mars Jeg mistet symptomene i uke 10 og fikk MA i uke 11. hadde da vært på ultralyd noen dager før fosteret døde, hvor alt var bra. Men sannsynligheten for at det går bra enn dårlig er mye høyere så dette kan være helt normalt. Umulig for oss å si uten ultralyd. Anonymkode: 3db36...013
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Skrevet 20. mars Skulle vært like langt som deg. Mista symptomer forrige uke. Tok en UL hvor det ikke var hjerteslag lengre. Jeg følte på meg at noe var galt, og det stemte. Hvis du er bekymra hadde jeg absolutt kosta på meg en UL fremfor å gå i ukesvis å engste seg. Anonymkode: 23156...677
AnonymBruker Skrevet 20. mars #11 Skrevet 20. mars Har mistet det lille jeg hadde av symptomer rundt uke 10-11 i begge svangerskap. Friske og fine barn. Er du veldig bekymret så ordner du deg en ultralyd istedet for å gå å kjenne på følelsen ☺️ Anonymkode: 8fcbf...b55 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #12 Skrevet 20. mars Det kan bety begge deler. Slå deg til ro med at dette har du faktisk ikke kontroll over, eller dra på en privat UL. Anonymkode: 449c4...869 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #13 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skulle vært like langt som deg. Mista symptomer forrige uke. Tok en UL hvor det ikke var hjerteslag lengre. Jeg følte på meg at noe var galt, og det stemte. Hvis du er bekymra hadde jeg absolutt kosta på meg en UL fremfor å gå i ukesvis å engste seg. Anonymkode: 23156...677 Hvor lenge siden var det fosteret hadde dødd? Anonymkode: 3db36...013
AnonymBruker Skrevet 20. mars #14 Skrevet 20. mars Det kan være helt ufarlig, men det kan også være tegn på at noe er galt. Jeg så hjerteaktivitet i uke 7, men oppdaget MA i uke 10. Hadde et svangerskap etterpå hvor alt gikk fint. Anonymkode: 6ff7e...83e
AnonymBruker Skrevet 20. mars #15 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lenge siden var det fosteret hadde dødd? Anonymkode: 3db36...013 Tror nok det døde torsdag/fredag også mista jeg symptomer på tirsdag. Anonymkode: 23156...677
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå