AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Datteren skal feire påske i slovakia pga studier. I den forbindelse tenkte jeg å sende et påskeegg med litt forskjellig til henne. Hva er stas å få? Melkesjokolade er en selvfølge, men utover det? Anonymkode: d0a98...765
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Smash og lakris, hvis hun liker det. Anonymkode: c76a1...dde
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars Flaxlodd, toalettsaker/sminke/(om hun bruker det), hår/ansiktsmasker, et par øredobber eller andre smykker, posesupper/sauser/gryter om det er noen spesielle slike ting hun liker. Jeg savner Toro bearnaisesaus da jeg studerte i utlandet. Anonymkode: c24de...9c3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars Jeg syntes det var stas å bare få et helt vanlig påskeegg, som jeg var vant til fra jeg var liten! Anonymkode: 537fb...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Skrevet 19. mars Kvikk lunsj og smågodt. Gjerne litt påskemarsipan (små kolibripølser). Anonymkode: 6e12d...947
Daisy-love Skrevet 19. mars #8 Skrevet 19. mars De norske favorittene hennes, både godteri/snacks og mat. Leverpostei og makrell i tomat, og eventuelt Nugatti kan også være noe.
AnonymBruker Skrevet 19. mars #9 Skrevet 19. mars Og kanskje en flaskr solo. Da hadde jeg fått tårer i øynene som utenlandsstudent 🥹 Anonymkode: 6e12d...947
AnonymBruker Skrevet 19. mars #10 Skrevet 19. mars Daisy-love skrev (2 minutter siden): Leverpostei og makrell i tomat Prøver å se for meg mitt eget ansikt hvis jeg hadde fått det i påskeegget 😆🤢 Men som du også skriver, moren bør gå ut fra hva som er datterens favoritter, og det vet hun best selv. Anonymkode: 62472...690 1
Daisy-love Skrevet 19. mars #11 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Prøver å se for meg mitt eget ansikt hvis jeg hadde fått det i påskeegget 😆🤢 Men som du også skriver, moren bør gå ut fra hva som er datterens favoritter, og det vet hun best selv. Anonymkode: 62472...690 Jeg ville ikke hatt det selv heller 🤣 Men det kan være noe for en student i utlandet som savner Norge 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå