Gå til innhold

Har du den samme stilen ute som hjemme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg går alltid i pysj/kosebukse hjemme. Det samme gjør min mann. Så "pynter" jeg meg gjerne i pasteller og stæsj når jeg skal ut. Gjerne hvis jeg bare skal på butikken. 🙈 Liker å føle meg søt og fin, men når jeg er hjemme er det viktigste at jeg har det behagelig. 

Anonymkode: 590ec...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 19.24):

AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 19.24):

Min kjæreste er en kvinne som er svært anstendig og kanskje litt kjedelig utad. Noen kaller det alternativ.

Hjemme er hun helt annerledes.  Tar ofte på seg kort skjørt og høye hæler.

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 95c7e...3c3

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg jobbet i en periode på ett asylmottak og der ble dette kommentert.  Flere sa at  forstår ikke dere nordmenn.  Norske kvinner kler seg sexy når de går ut og trer på seg joggebuksa når de kommer hjem.  Våre kvinner (utenlandske) gjør ofte omvendt.  De kler seg kjedelig ute og har sexy undertøy og klær hjemme. 

Anonymkode: 0e212...89b

Anonymkode: 95c7e...3c3

Tror faktisk jeg hadde blitt litt stresset om kona pyntet seg og gikk hjemme pyntet og med høyhælte sko. Da hadde jeg ikke klart å slappe helt av tror jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg jobbet i en periode på ett asylmottak og der ble dette kommentert.  Flere sa at  forstår ikke dere nordmenn.  Norske kvinner kler seg sexy når de går ut og trer på seg joggebuksa når de kommer hjem.  Våre kvinner (utenlandske) gjør ofte omvendt.  De kler seg kjedelig ute og har sexy undertøy og klær hjemme. 

Nå er ikke hovedoppgaven min å framstå snasen for mannen min. Hjemme liker jeg å drive med mine greier, male, grave i jorda, plante og være ute m dyret, så da vil jeg være komfortabel. 

Han elsker meg for det da.

Anonymkode: 68cc5...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er ikke hovedoppgaven min å framstå snasen for mannen min. Hjemme liker jeg å drive med mine greier, male, grave i jorda, plante og være ute m dyret, så da vil jeg være komfortabel. 

Han elsker meg for det da.

Helt enig. Men mistenker at TS sin kone ikke er norsk.  Her kan det være kulturforskjeller.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt enig. Men mistenker at TS sin kone ikke er norsk.  Her kan det være kulturforskjeller.

Høres sånn ut, som hun ikke er norsk. Men likevel, for et trist og meningsløst livsinnhold å ha det som en særs viktig oppgave å pynte seg for mannen sin. Takke meg til interessant lønnsarbeid og selvvalgte og aktive fritidssysler.

Gjerne pen ved siden av, men det er langt ned på lista hjemme, gitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, hjemme har jeg ingen stil i det hele tatt. Kun komfort blir tatt hensyn til. Tar av meg uteklærne med det samme jeg går inn døra. Har egne hjemmeklær, som joggebokser og hettegensere. Ville aldri gått ut døra i joggebukse.

Anonymkode: b7009...860

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 10.20):

Kjedelig og alternativ er sjeldent brukt som synonymer når man snakker om klesstil. Dette gir ikke mening. 

Anonymkode: 8c319...2be

Dette. Jeg tror ikke på ts et sekund, det er same fyr som holder på i trådene. Det er svært få, om ingen av mine venninner, som synes det er behagelig å trippe i høyhælte sko inne. Noen er inspirert av litt film her hehe

Anonymkode: c50c8...1b6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, genser og dongeribukse hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hjemme er det nattøy og ute joggebukse, en kjelden gang kjole

Anonymkode: f7423...649

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bytter alltid av jobbklær til hjemmeklær så fort jeg kommer hjem. Begynner ofte å lage middag eller noe husarbeid, og jobbklærne egner seg ikke til det. Orker ikke få tomatsaus på penbluse osv.

Anonymkode: ebc8a...525

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Me har på oss formelle klede når me er på jobb, skule og liknande. No om vinteren, når me kjem heim, legg me av oss ytterklea, og heile familien går rundt i berre strømpebuksa. Komfort kjem først heime, der ein skal slappa av og vera seg sjølv, ikkje pynta seg.

Anonymkode: b89ca...293

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hjemme har jeg ofte kjole på meg, med nesten aldri ute. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg vil tilpasse meg til andre og de andre i min alder går bare i bukser ( eller leggins ).

Jeg elsker farger, men jeg liker ikke at folk stirrer på meg, og det er dessverre slik det ser ut utenfor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omvendt her! Når jeg kommer hjem kommer yogabuksa på og bh'en av :') Men har kjøpt noen fine og veldig comfy lounge-sett som jeg godt kan bruke på jobb, de får være på når jeg kommer hjem også

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Går mye i joggebukser hjemme, men skal jeg ut tar jeg på meg jeans. Ellers stort sett det samme.

Anonymkode: 818f9...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...