AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Min kjæreste er en kvinne som er svært anstendig og kanskje litt kjedelig utad. Noen kaller det alternativ. Hjemme er hun helt annerledes. Tar ofte på seg kort skjørt og høye hæler. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 95c7e...3c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Omvendt. Kler meg pent på jobb med kjoler/bluser, hæler. Gjerne dyre klær. Hjemme er det pysj. Skjønner ikke helt at det oppfattes som "alternativt" å kle seg anstendig da Anonymkode: 1057e...1ce 5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars Jeg er omvendt. På jobb går jeg i kjoler og hæler og er stæsjet opp, eller i dressbukse og bluse. Så fort jeg er innenfor dørene hjemme, tar jeg håret i strikk, flekker av meg klærne og på med joggebuksa. Anonymkode: 346d7...ce1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars Nei, går ikke i slåbrok og raggsokker ute. Anonymkode: f316c...3c6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars Jeg har ikke på neglisje på på jobben nei 😄 Anonymkode: 87458...478 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Min kjæreste er en kvinne som er svært anstendig og kanskje litt kjedelig utad. Noen kaller det alternativ. Hjemme er hun helt annerledes. Tar ofte på seg kort skjørt og høye hæler. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 95c7e...3c3 Det var jo en hyggelig vri! Hu er nok ganske gla i deg da vetu! Er hu norsk da? Anonymkode: e76c5...333 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars Nei. Hjemme er der bh'en går av og pysj bukse og løse klær kommer på. Hjemme er en plass hvor jeg er fri til å leve helt uten oppdolling, dilldall og staffasje og det er helt innenfor. Sko som matcher med antrekket er det riktig nok både utenfor husets 4 vegger og innenfor men innenfor heter de skoene tøfler. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars Hjemme går jeg i loungeklær, men de er hele, rene og stort sett pene. På fritiden er det jeans og t skjorte. På jobb er det dressbukse og blazer. Aldri hæler. Anonymkode: 3c5ef...98f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Del Skrevet 20. mars Nei. Ute liker jeg å pynte meg og sette sammen fine antrekk, hjemme går jeg utelukkende i joggebukse, koseklær eller pysj. Anonymkode: 16c90...095 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Del Skrevet 20. mars Når jeg kommer hjem går arbeidsantrekket av (bukse og genser/skjorte, og jeg valser rundt som regel i det jeg har under. Nå i den kalde årstiden er det t-skjorte/ulltrøye og strømpebukse. Anonymkode: b89ca...293 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet lørdag kl 09:13 #11 Del Skrevet lørdag kl 09:13 Ja, går stort sett med de samme klærne hjemme og ute, men det hender at jeg enda mer fargerik og maksimalistisk når jeg er hjemme og ingen mennensker ser meg. Jeg liker å føle meg fin, også når jeg er hjemme bare med kattene som selskap. Jeg har ikke noen egen hjemmegarderobe med joggebukser og T-skjorter, og skifter vanligvis ikke når jeg kommer hjem. Men selvsagt tilpasser jeg antrekket etter hva jeg skal gjøre, og tar ikke storrengjøring i de fineste kjolene mine. Som barn likte jeg ikke når jeg måtte skifte etter skoletid, og de finere skoleklærne ble erstattet med slitte hjemmeklær. Jeg tror dette henger igjen hos meg fortsatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:16 #12 Del Skrevet lørdag kl 09:16 Jeg vil si at jeg har samme stil. Men samtidig ikke. Ute; alltid løst hår, sminke, velstelt, smykker, klassiske klær, pene sko. Hjemme; oppsatt hår, lett sminke eller uten sminke, velstelt, ingen smykker, klassiske og stilrene plagg - gjerne loungesett, eller tights og ullgenser. Anonymkode: 3ce36...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:20 #13 Del Skrevet lørdag kl 09:20 AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 19.24): Min kjæreste er en kvinne som er svært anstendig og kanskje litt kjedelig utad. Noen kaller det alternativ. Hjemme er hun helt annerledes. Tar ofte på seg kort skjørt og høye hæler. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 95c7e...3c3 Kjedelig og alternativ er sjeldent brukt som synonymer når man snakker om klesstil. Dette gir ikke mening. Anonymkode: 8c319...2be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet lørdag kl 09:21 #14 Del Skrevet lørdag kl 09:21 Jeg hopper over i joggedress når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg skal lufte hunden og lage middag. Vil ikke småsvette og få matlukt i klærne jeg skal bruke på jobb dagen etter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet mandag kl 00:56 #15 Del Skrevet mandag kl 00:56 Nei. Hjemme går jeg i noe behagelig, gjerne joggebukse, og topp som egentlig er ullundertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet mandag kl 01:07 #16 Del Skrevet mandag kl 01:07 AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 19.24): Min kjæreste er en kvinne som er svært anstendig og kanskje litt kjedelig utad. Noen kaller det alternativ. Hjemme er hun helt annerledes. Tar ofte på seg kort skjørt og høye hæler. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 95c7e...3c3 Er du sikker på at du ikke mener «konservativ» i stedet for «alternativ»? Noen oppfatter konservativ som litt kjedelig. Høye hæler når hun lager mat og gjør husarbeid? Det høres merkelig ut. Om dere ikke bor sammen, er det vel mulig hun bare pynter seg slik når du er der. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:56 #17 Del Skrevet mandag kl 12:56 Jeg kler meg likt både på jobb, sosiale greier, og hjemme. Jeg går mye med kjoler og skjørt, liker litt sprelske farger og mønstre. Og alt MÅ være behagelig. Jeg nekter å gå med ubehagelige klær bare for at andre skal synes jeg ser stilig ut. Anonymkode: 3f075...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:02 #18 Del Skrevet mandag kl 13:02 Jeg kler meg penere på jobb, enn ellers. Når jeg er hjemme og på fritiden også utenfor huset, så går det i treningsklær/joggis og avslappa klær. Anonymkode: f2c87...a6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:07 #19 Del Skrevet mandag kl 13:07 Jeg jobbet i en periode på ett asylmottak og der ble dette kommentert. Flere sa at forstår ikke dere nordmenn. Norske kvinner kler seg sexy når de går ut og trer på seg joggebuksa når de kommer hjem. Våre kvinner (utenlandske) gjør ofte omvendt. De kler seg kjedelig ute og har sexy undertøy og klær hjemme. Anonymkode: 0e212...89b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:12 #20 Del Skrevet mandag kl 13:12 Jobbklær havner rett i vask når jeg kommer hjem. Så tar jeg på lette og ledige klær. Skal sies at jeg bruker mye eldre, slitte, billige klær på jobb. Pynte meg gjør jeg stort sett bare når jeg skal noe spesielt. Anonymkode: 4af28...41e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå