Gå til innhold

Hvordan velge den rette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en av to gutter i en klasse med masse jenter. De aller fleste av dem er keen på meg og jeg synes det er vanskelig å velge. Hvordan finner jeg ut hvem som er den rette for meg?

Anonymkode: d9f07...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun som berører deg mest. Ikke fysisk, men psykisk. Man kan ofte merke en dragning mot visse mennesker. Ofte kan de gjenspeile likheter i oss selv. Vær litt oppmerksom på det.

Anonymkode: d8039...337

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du vil kjenne det. Når du treffer den rette er det som å komme hjem.

Du vil kjenne på en ro og at du kan være akkurat den du er på godt og vondt og fremdeles føle deg trygg og elsket.

Anonymkode: 736ad...bf1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er en av to gutter i en klasse med masse jenter. De aller fleste av dem er keen på meg og jeg synes det er vanskelig å velge. Hvordan finner jeg ut hvem som er den rette for meg?

Anonymkode: d9f07...da2

Du tar dem etter tur for å kjenne hvem som er diggest å ligge med ;). Det er jo konsensus her på KG, man skal prøvekjøre alt med puls før man velger "den rette", og selvsagt holde det hemmelig for "den rette" at man har ligget med en ny hver helg i flere år, samtidig som man har fire-fem faste "FF" som kommer og tømmer seg i dem jevnlig. 

Anonymkode: f51ae...2de

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha sex med dem alle sammen, så kan du velge den som var best. Alltid lurt å prøvekjøre kandidater så du tar riktig valg.

Anonymkode: 826c0...82a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...