AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Jeg må ha ny pære til en gammel lampe. Lyspæren jeg hadde var en 10w fra Clas Ohlson, men jeg ser de har endret målene for lysstyrke enda en gang. Så det han i butikken mente at det tilsvarte den med 9,6w (75w etter gamle mål). Siden det ikke sto gammelt mål på den gamle lyspæren er jeg veldig forvirret. Anonymkode: ff37c...b99
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Prøv den de anbefalte. Så tar du vare på esken til pæren så har du til senere hvilken lysstyrke (lumen) og fargetemperatur (kelvin) den har og kan senere ta valg av pærer basert på det. Anonymkode: 577e5...0ea
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Prøv den de anbefalte. Så tar du vare på esken til pæren så har du til senere hvilken lysstyrke (lumen) og fargetemperatur (kelvin) den har og kan senere ta valg av pærer basert på det. Anonymkode: 577e5...0ea Jeg gjorde det, men alltid litt redd for å gjøre feil når feil kan gi brann Anonymkode: ff37c...b99
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars https://www.batterionline.no/led-belysning-informasjon Hvorfor stoler du ikke på han som jobber der? Anonymkode: 8ba7e...144
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må ha ny pære til en gammel lampe. Lyspæren jeg hadde var en 10w fra Clas Ohlson, men jeg ser de har endret målene for lysstyrke enda en gang. Så det han i butikken mente at det tilsvarte den med 9,6w (75w etter gamle mål). Siden det ikke sto gammelt mål på den gamle lyspæren er jeg veldig forvirret. Anonymkode: ff37c...b99 Er du sikker på at lampen din tåler 75 watt? Hva skal du lyse opp med den? En pære som tilsvarer 75 watt er jo utrolig skarp. Anonymkode: 72555...721
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå