AnonymBruker Skrevet 25. mars #41 Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (På 25.3.2025 den 20.20): Jif Skurekrem deretter klor Ekspander Skurekrem ødelegger porselenet. Hele tråden forsøker å rope ut dette, til døve ører tydeligvis. Er dette så vanskelig å forstå? Anonymkode: 16977...41f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #42 Del Skrevet 25. mars Jeg hjalp nylig til å ta en leilighet som var helt bomba og der var det et mareritt av et toalett det brukte jeg the pink stuff paste og da fikk jeg vekk slike merker som ikke noe annet funket på. Verdt å prøve. Anonymkode: 1c564...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #43 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 22.20): Skurekrem ødelegger porselenet. Hele tråden forsøker å rope ut dette, til døve ører tydeligvis. Er dette så vanskelig å forstå? Anonymkode: 16977...41f Ekspander Når det er snakk om et virkelig inngrodd toalett hos noen som er for syk til å ivareta renhold er riper i toalettet virkelig ikke hovedprioritet. Anonymkode: acb90...fc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. mars #44 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 22.20): Skurekrem ødelegger porselenet. Hele tråden forsøker å rope ut dette, til døve ører tydeligvis. Er dette så vanskelig å forstå? Anonymkode: 16977...41f Ekspander Ja tenker på sånn blå greie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 26. mars #45 Del Skrevet 26. mars Maskinrens til oppvaskmaskin kan fungere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:21 #46 Del Skrevet onsdag kl 15:21 Maskinfører skrev (På 25.3.2025 den 20.20): Jif Skurekrem deretter klor Ekspander Har du ikke lest tråden? Anonymkode: 3cdb5...112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet onsdag kl 17:57 #47 Del Skrevet onsdag kl 17:57 AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 15.21): Har du ikke lest tråden? Anonymkode: 3cdb5...112 Ekspander Jo det er noe sånt blått du har i toalettet også vasker du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet onsdag kl 18:32 #48 Del Skrevet onsdag kl 18:32 AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 0.31): Når det er snakk om et virkelig inngrodd toalett hos noen som er for syk til å ivareta renhold er riper i toalettet virkelig ikke hovedprioritet. Anonymkode: acb90...fc7 Ekspander Skurekrem "røffer opp" porselenet så møkk senere setter seg enda bedere og er enda vanskligere å bli kvitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:59 #49 Del Skrevet torsdag kl 06:59 Alice123 skrev (På 26.3.2025 den 18.32): Skurekrem "røffer opp" porselenet så møkk senere setter seg enda bedere og er enda vanskligere å bli kvitt. Ekspander Som ikke vil utgjøre en forskjell overhodet hos en person som ikke vasker. Anonymkode: acb90...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet torsdag kl 16:29 #50 Del Skrevet torsdag kl 16:29 Da jeg flyttet inn i huset vårt var det et bad der fra 80-90 tallet. Porselenet på vasken og toalettet var fortsatt fint og blankt hver gang det var vasket og brukte oft hvit jif både i skål og do. Kvalitetsporselen tåler skurekrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:48 #51 Del Skrevet fredag kl 08:48 Bare et tips: Ikke bland eddik og natron/bakepulver. De virker de "mot" hverandre, slår ned egenskapene til den andre. Dette har flere eksperter uttalt. Jeg har alltid blandet det, men føler ikke at ting blir rent nok. Nå sist, tok jeg kun natron da jeg vasket glassene i stekeovnen, og de ble MYE renere enn med edikk og natron. Anonymkode: ee88c...af1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå