Gå til innhold

Intense smerter i nakken av iso

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, skriver dette i desperasjon pga er så sliten. Jeg går på isotretion for akne. Jeg har gått på dette siden september. Har opplevd alle de normale bivirkningene men jeg har så vondt i nakken og nedover skuldren. Å det r bare vondt på den ene siden.

Smertene starta i oktober. Å i oktober starta jeg hos fysio; jeg går ditt fortsatt. Greia er at jeg er litt stiv her å der men han mener at jeg ikke burde føle på den smerten jeg forklarer. Fysio har funnet ut at det ikke er noe farlig vertfall på kroppen min. Så han mente d ikke var noe farlige ting. Å d var ikke før nå at jeg leste meg opp på at man kan få vondt i ledda.

Er det noen som har slitt med vondt i nakken på den ene siden. Føler det går en stråle oppover hodet mitt. Konstant migrene å sliter med å klare å starte dagen. Jeg begynner i en jobb neste måned etter å ha vært sykmeldt. (Var sykmeldt før jeg starta med iso)

Jeg skal ringe hudlege i morra,å kuren er fram til mai. Men jeg vet ikke om jeg klarer det mere. Har så vondt💔

Anonymkode: f95bb...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det høres ut som du har nakkeprolaps. Det kan være grusomt vondt i skulder og nedover arm. Jeg ville fått lege til å henvise til MR. Og hold deg unna fysioterapeut i mellomtiden.

Anonymkode: cb746...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

greaia er at d stråler ikke ut i armene mine men generelt nakke området. Så han r veldig sikker på at d ikke er prolaps. Men har så sykt helseangst å jeg vil bare slutte på iso men har 2 mnd igjen å vil grine hvsi jeg får tilbakefall 😕 men har hatt denne smerten helt siden oktober nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ryggsmerter er en ganske vanlig bivirkning av iso, særlig hos ungdom. Men om det går så høyt som til nakken er jeg usikker på. Sønnen min måtte slutte på iso grunnet ryggsmerter. 

Anonymkode: c1d96...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ryggsmerter er en ganske vanlig bivirkning av iso, særlig hos ungdom. Men om det går så høyt som til nakken er jeg usikker på. Sønnen min måtte slutte på iso grunnet ryggsmerter. 

Anonymkode: c1d96...924

Off d skjønner jeg:( hvor lenge gikk han på det å fikk han tilbakefall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...