AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Hele huset stænker, ganga har sin egen stank, kjøkkenet sin egen stank, soverommet har sin egen stank. jeg må holde pusten når barnet på to skal ha kos kan ikke kysse mannen min men ikke bare at de har sin egen lukt, jeg stinker ost hele dagen! Lukta går aldri vekk uansett hvor mye jeg dusjer noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 0dd4c...fe8
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Ja, det gir seg heldigvis etter hvert 😊 Anonymkode: 7d767...d1f 2
Million Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars Luktesansen var et kapitel for seg under graviditeten, ja. Jeg har f.eks aldri likt salami, men under graviditeten nådde det til nye høyder. Om morgenen når jeg satt på toget på vei til jobben, kunne jeg lukte hva folk på vei til jobb hadde som pålegg i matpakkene sine (i ryggsekken eller veska), de personene som satt på setene rundt meg. Noen ganger kom det folk med salami på matpakka... og den stanken reiv i nesa og jeg ble så kvalm! Jeg måtte bare flytte meg og bytte sete når salamifolket satte seg ned. Den salamistanken var overveldende, påtrengende og grusom! Det er litt av et liv å ha sånn luktesans! Tenk hva hunder må kjenne? Jeg er for min del sjeleglad for at luktesansen gikk tilbake til normalen etter å ha født. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja, det gir seg heldigvis etter hvert 😊 Anonymkode: 7d767...d1f For meg var det sånn hele svangerskapet 🤣 Det hjalp ikke at jeg svettet noe voldsomt og svetten luktet helt forferdelig etter bare en time. Anonymkode: 62988...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars Jaaa😂 helt grusomt!! Alle luktet dritt Anonymkode: 677ed...170 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Skrevet 20. mars Ooooff, jaaa😰 hadde det hele svangerskapet… trodde jeg skulle omkomme av alt stanken julafta da jeg var gravid. Hadde ikke fortalt det til noen, men de merket det fort den kvelden😂 Anonymkode: 23dcf...eab 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Skrevet 20. mars All medfølelse! Det er helt forferdelig når alle virkelig plutselig stinker, uansett hvor ren de er. Selv syns jeg vannet vårt til og med luktet ekkelt og slet med å dusje. Syns materialene de parfymefri-produktene er laget av luktet glidemiddel som igjen gjorde at hjernen min tenkte på «sexlukter» gikk sakte over fra uke 16 til rundt 20 her. Håper det går over for din del også 🩷 Anonymkode: 995a6...259 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Skrevet 20. mars Åh, det er så fælt! Jeg har en mild tendens av det samme første par dagene av mensen også, det er helt tortur. Anonymkode: 04805...22c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå