mammaønske Skrevet onsdag kl 17:07 #1 Del Skrevet onsdag kl 17:07 Hei, Jeg har pcos og fikk metformin tabletter i begynnelsen av februar for å fremme eggløsning. Menstruasjonen skulle startet for 5 dager siden. Jeg har mye og vonde murringer i underlivet, og ømme bryster innimellom. Har tatt graviditetstest, men den er negativ. Noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:02 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:02 Ja, bare at jeg tar berberine. Naturens eget metformin. Jeg får eggløsning litt tidligere, og lutealfasen har økt fra 10 til 13 dager. Anonymkode: 85f1a...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet onsdag kl 21:37 Forfatter #3 Del Skrevet onsdag kl 21:37 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, bare at jeg tar berberine. Naturens eget metformin. Jeg får eggløsning litt tidligere, og lutealfasen har økt fra 10 til 13 dager. Anonymkode: 85f1a...8cd Takk for svar. Får vente litt til da og se hvordan det går framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden mammaønske skrev (21 timer siden): Hei, Jeg har pcos og fikk metformin tabletter i begynnelsen av februar for å fremme eggløsning. Menstruasjonen skulle startet for 5 dager siden. Jeg har mye og vonde murringer i underlivet, og ømme bryster innimellom. Har tatt graviditetstest, men den er negativ. Noen som har vært borti det samme? Vet du når du hadde eggløsning? ( Fra temping/ blodprøver) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 18 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 18 timer siden mommyaka skrev (29 minutter siden): Vet du når du hadde eggløsning? ( Fra temping/ blodprøver) Nei, jeg har ikke tatt noen tester for eggløsning. Men hadde ekstremt stor sexlyst 1 mars, og ingen andre dager 🤣 så tenker litt at den kan ha vært da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden mammaønske skrev (18 minutter siden): Nei, jeg har ikke tatt noen tester for eggløsning. Men hadde ekstremt stor sexlyst 1 mars, og ingen andre dager 🤣 så tenker litt at den kan ha vært da Men det kan jo komme av andre ting:) om du går på medisin som skal hjelpe deg å kanskje gi eggløsning bør du få ultralyd. Om du ikke får det..ta blodprøver 7 dager etter du tror du hadde eggløsning. Da vil du finne ut om du hadde det eller ikke Så da har du nok ikke hat eggløsning m eller eggløsning senere. Hvem dato tok du siste pille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 15 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 15 timer siden mommyaka skrev (2 timer siden): Men det kan jo komme av andre ting:) om du går på medisin som skal hjelpe deg å kanskje gi eggløsning bør du få ultralyd. Om du ikke får det..ta blodprøver 7 dager etter du tror du hadde eggløsning. Da vil du finne ut om du hadde det eller ikke Så da har du nok ikke hat eggløsning m eller eggløsning senere. Hvem dato tok du siste pille? Jeg fikk beskjed jeg skulle bestille kontroll 3 mnd etter oppstart, men slutte på tablettene dersom jeg fikk positiv test før kontroll.. så jeg tar tabletter fast 2 ganger for dagen enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden mammaønske skrev (26 minutter siden): Jeg fikk beskjed jeg skulle bestille kontroll 3 mnd etter oppstart, men slutte på tablettene dersom jeg fikk positiv test før kontroll.. så jeg tar tabletter fast 2 ganger for dagen enda ??? Du tar tablettene nå? Tenkte hvem dato tok du siste pille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå