Gå til innhold

Kvinne i 40 årene, kåt hele tiden!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Ok.. så du har ikke noe annet å bidra med, enn trolling, ryktespredning og avsporing på seksualforumet? 

Nåvel, du kan vel ikke si du er den store eksperten du heller for å være ærlig! Stort sett flørt og rett i sexprat i dine innlegg, og det henger jo ikke på greip noe av det.

Anonymkode: a9151...501

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Tinypenis skrev (4 minutter siden):

Mmmm ta kontakt for sex med mann i Oslo 47

Er det lov med sånt bilde? 

Anonymkode: f1496...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det lov med sånt bilde? 

Anonymkode: f1496...305

Neppe, selv om det ikke er mye å se..

Anonymkode: 15489...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei ts her:) 

takk for mange gode råd. Fortsatt like kåt her i gården og nå er mannen bortreist også. Går å fantaserer om en annen mann, men skal ikke gjøre noe, men klarer ikke å bli kvitt disse fantastene, er det noen råd for å bli kvitt dem? 

Anonymkode: 6df67...7f0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tren, vask ned huset, onaner, bak en kake, rydd i huset. Les ei bok.

Anonymkode: e9233...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tren, vask ned huset, onaner, bak en kake, rydd i huset. Les ei bok.

Gjør alt det der. Aldri vært så godt trent i hele mitt liv…

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjør alt det der. Aldri vært så godt trent i hele mitt liv…

Så bra. Nei da får du finne deg en elsker da. 🙃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så bra. Nei da får du finne deg en elsker da. 🙃

Fristende, men tror ikke det på sikt løser noe:) får holde meg til han jeg har 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange her skriver at det er en siste hormonell oppblomstring før kroppen dør seksuelt. Vel, da er min samboer langt opp i femtiårene et unntak, for hun har slett ikke dødd ut til tross for at overgangsalderen forlengst er unnagjort. Jeg er også i femtiårene og vi sexer nesten daglig. Så til TS, nyt at kroppen fungerer og ikke gru deg til en nedtur som kanskje ikke kommer i det hele tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei ts her:) 

takk for mange gode råd. Fortsatt like kåt her i gården og nå er mannen bortreist også. Går å fantaserer om en annen mann, men skal ikke gjøre noe, men klarer ikke å bli kvitt disse fantastene, er det noen råd for å bli kvitt dem? 

Tror ikke du blir kvitt den tanken, så lenge du er tro mot mannen din.. Kåtheten og fantasiene bare forsterkes, når du vet mannen din er borte.. Stemmer det?
Onani burde jo hjelpe, for det hjelper jo mange andre.. Jeg tror du er avhengig av hudvarme, kos og kyss samtidig som PiV.. Stemmer det?
Eller tenner du på den seksuelle fantasien, spenningen, den tabubelagte fy fy`en.. Stemmer det?

Jo mere du svarer jo nærmere finner du løsningen da😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Tror ikke du blir kvitt den tanken, så lenge du er tro mot mannen din.. Kåtheten og fantasiene bare forsterkes, når du vet mannen din er borte.. Stemmer det?
Onani burde jo hjelpe, for det hjelper jo mange andre.. Jeg tror du er avhengig av hudvarme, kos og kyss samtidig som PiV.. Stemmer det?
Eller tenner du på den seksuelle fantasien, spenningen, den tabubelagte fy fy`en.. Stemmer det?

Jo mere du svarer jo nærmere finner du løsningen da😃

Jeg innser mer og mer at oppblomstringa av kåtheten er pga at jeg fantaserer om en annen mann. Vi er små flørtete i tonen, intet mer og det kommer heller ikke til å bli mer. Men denne mannen ser hvordan det er med meg og at jeg er kåt. Ikke spør meg hvordan men det ertende blikket er ikke til å ta feil av.. og det gjør meg kåtere. Dette er en grunn til at jeg er så kåt, men ikke hele grunnen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg innser mer og mer at oppblomstringa av kåtheten er pga at jeg fantaserer om en annen mann. Vi er små flørtete i tonen, intet mer og det kommer heller ikke til å bli mer. Men denne mannen ser hvordan det er med meg og at jeg er kåt. Ikke spør meg hvordan men det ertende blikket er ikke til å ta feil av.. og det gjør meg kåtere. Dette er en grunn til at jeg er så kåt, men ikke hele grunnen. 

Woow.. for en nydelig tanke.. eller dame du, rettere sagt🤭 Du flørter og får kriblinger i underlivet, men fornuftig nok å la være. Det er et kunstykke mange faller for som blir utroe.. Så kudos til deg. Jeg oppfordrer sjelden til utroskap.. men jeg gjør unntak noen ganger. Men i ditt tilfelle slipper jeg det.. Men like vel.. moralsk og tabu, er det å ha tanker om andre. Men du har jo ikke vært utro, så tanker kan være hærlig å ha, for humøret smitter over i hverdagen din. Jeg tror ikke du er lei deg, fordi du blir kåt? Men heller at det er en romanse-fantasi av kåthet og seksuell lyst. Dette blir igrunn det samme som å lese en novelle, det er ikke noe galt i å ha fantasier..

Men du.. hvor mye tenner du på tanken at han tenner på deg? Er ikke det en høy årsak at du også blir kåt? En bekreftelse at du er nydelig som menneske? Kan den bekreftelsen være årsaken din?🤔 Merker jeg blir fasinert av tanker, og jeg vil du skal finne ut dette..😃

Et merkelig spørsmål til slutt: føler du deg 100% elsket av mannen din? eller får du nok kjærlighetsbekreftelse? Jeg tror nemlig at det ikke er manglende sex som er årsak, men den bekreftelsen gjør oss mye tryggere...

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Woow.. for en nydelig tanke.. eller dame du, rettere sagt🤭 Du flørter og får kriblinger i underlivet, men fornuftig nok å la være. Det er et kunstykke mange faller for som blir utroe.. Så kudos til deg. Jeg oppfordrer sjelden til utroskap.. men jeg gjør unntak noen ganger. Men i ditt tilfelle slipper jeg det.. Men like vel.. moralsk og tabu, er det å ha tanker om andre. Men du har jo ikke vært utro, så tanker kan være hærlig å ha, for humøret smitter over i hverdagen din. Jeg tror ikke du er lei deg, fordi du blir kåt? Men heller at det er en romanse-fantasi av kåthet og seksuell lyst. Dette blir igrunn det samme som å lese en novelle, det er ikke noe galt i å ha fantasier..

Men du.. hvor mye tenner du på tanken at han tenner på deg? Er ikke det en høy årsak at du også blir kåt? En bekreftelse at du er nydelig som menneske? Kan den bekreftelsen være årsaken din?🤔 Merker jeg blir fasinert av tanker, og jeg vil du skal finne ut dette..😃

Når gjør du unntak?

Anonymkode: 0f954...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Ja jeg tror at det faktumet at han legger merke til meg gjør meg kåt. Denne kåtheten har ført til at jeg og mannen min har enormt mye sex, han har tilbud hele tiden. Og nei. Jeg fantaserer ikke om den andre mannen når jeg har sex. 
men jeg blir litt nervøs av meg selv. Disse tankene er litt vanskelig og det er klart når man kjenner på en slik lyst er det jo større sjanse for utroskap enn hvis det ikke hadde vært sånn 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når gjør du unntak?

Det får du aldri vite.. Prøv å skrive noen fornuftige ord som gavner TS først, så kanskje du får et svar🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja jeg tror at det faktumet at han legger merke til meg gjør meg kåt. Denne kåtheten har ført til at jeg og mannen min har enormt mye sex, han har tilbud hele tiden. Og nei. Jeg fantaserer ikke om den andre mannen når jeg har sex. 
men jeg blir litt nervøs av meg selv. Disse tankene er litt vanskelig og det er klart når man kjenner på en slik lyst er det jo større sjanse for utroskap enn hvis det ikke hadde vært sånn 

Ok, så tankene dine fører til mere sex med mannen din.. Oijj.. hvilken gave til du har skapt, til dere begge to.. Men nei.. jeg tror du er såpass trofast at du ikke blir forført av en flørt. Og hadde du blitt utro, har du jo også mistet den hærlige mennen din.
Ordtaket sier: "Du vet hva du har, men du vet ikke hvordan du vil få det" Stemmer ikke det med deg også?

Godt mulig jeg mistolket deg fra første innlegg.. For jeg vet mange ordner seg forhold, før de gjør det slutt. Men denne gangen tok jeg feil.. da er du renvasket fra mine syndige tanker om deg❣️😅

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (6 minutter siden):

Ok, så tankene dine fører til mere sex med mannen din.. Oijj.. hvilken gave til du har skapt, til dere begge to.. Men nei.. jeg tror du er såpass trofast at du ikke blir forført av en flørt. Og hadde du blitt utro, har du jo også mistet den hærlige mennen din.
Ordtaket sier: "Du vet hva du har, men du vet ikke hvordan du vil få det" Stemmer ikke det med deg også?

Godt mulig jeg mistolket deg fra første innlegg.. For jeg vet mange ordner seg forhold, før de gjør det slutt. Men denne gangen tok jeg feil.. da er du renvasket fra mine syndige tanker om deg❣️😅

Jeg vil være med mannen min. Det andre er dyrisk i mangel på andre ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (19 minutter siden):

Det får du aldri vite.. Prøv å skrive noen fornuftige ord som gavner TS først, så kanskje du får et svar🤭

Det trenger jeg ikke heller. Var bare nysgjerrig. 

Spesielt siden du skrev at utroskap ikke er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det trenger jeg ikke heller. Var bare nysgjerrig. 

Spesielt siden du skrev at utroskap ikke er bra. 

Ok.. en kvinne som er fanget av en narsissistisk mann, kan det være en årsak til å komme seg ut av et helvette..
Hvem holder du med: den narsissistisk mannen, eller den utro dama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg vil være med mannen min. Det andre er dyrisk i mangel på andre ord

Mener du virkelig at det jeg skrev var dyrisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...