Lorieen Skrevet onsdag kl 06:58 #61 Del Skrevet onsdag kl 06:58 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Ta det rolig.. jeg kjenner igjen brukernavnet ditt og din hensikt på KG🤭 Mhm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:34 #62 Del Skrevet onsdag kl 07:34 Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Biologien beskrives alltid under normale forhold, dvs ingen plager, lidelser eller sykdommer.. Husk det👏 Hvis TS er konstant hoven og konstant kåt 24/7, så har hun noe som ikke er normalt. Mest sannsynlig hormonforstyrrelser som gjør henne konstant kåt.. Om det er perimenopause må hun selv vurdere, for ingen vet hvor gammel TS er🤔 Du nevner at du mange ganger er oppsvulmet av seksuell lyst, men ikke konstant nei? Oppsvulmet og hoven av sårhet er vel to forskjellige ting? Det er Biologisk forklart.. Og det er jo normalt at den indre klitten svulmer opp av opphisselse, men avtar når kåtheten avtar. Men ingen blir sår av å onanere et par ganger daglig.. Og det er opp til hver enkelt å onanere eller ikke. Kvinner som onanerer mye, med lav friksjon kan bli hoven og føles som brannsår. Og fremdeles være hoven etter at kåtheten er borte. Men avtar gradvis etter 2-3 timer. Et annet eksempel er ei vaginapumpe.. Da hovner vaginaen opp til 3-4 ganger sin egen størrelse, men uten skade eller følelse av brannsår, og avtar etter noen timer.. Det er biologisk enkelt forklart, for hevelser går tilbake til normale forhold igjen👍 De indre kjønnsleppene og skjeden hovner også opp når man blir kåt. Ikke bare klitoris. Både vulva og vagina blir fylt av blod. Jeg har hatt lange perioder i mitt liv der jeg har vært konstant hoven og kåt i uker og måneder. Personlig har jeg opplevd det som plagsomt. Jeg var sammen med en mann som ble overrasket over at kroppen min ble kåt av seg selv. Han hadde bare vært sammen med kvinner som trengte berøring før det skjedde noe nedentil. Responsiv lyst, kalles det vel. Anonymkode: 418f9...755 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:43 #63 Del Skrevet onsdag kl 07:43 Kjenner meg ikke igjen. Er 42 og har ikke vært kåt på så lenge jeg kan huske. Er så føkkings trist! Var så glad i sex før men er helt borte for meg. Blæææh. Ville heller vært kåt hele tida. (Selv om jeg skjønner at det også er plagsomt altså.) Anonymkode: 95bf7...048 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:51 #64 Del Skrevet onsdag kl 07:51 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De indre kjønnsleppene og skjeden hovner også opp når man blir kåt. Ikke bare klitoris. Både vulva og vagina blir fylt av blod. Jeg har hatt lange perioder i mitt liv der jeg har vært konstant hoven og kåt i uker og måneder. Personlig har jeg opplevd det som plagsomt. Jeg var sammen med en mann som ble overrasket over at kroppen min ble kåt av seg selv. Han hadde bare vært sammen med kvinner som trengte berøring før det skjedde noe nedentil. Responsiv lyst, kalles det vel. Anonymkode: 418f9...755 Spontan sexlyst i tillegg til responsiv er deilig. Jeg kan selv merke når jeg trenger stimuli. Kåthet gjør meg veldig følsom. Kjønnsleppene hovner opp, og spesielt området ved siden av kjønnsleppene. Jeg har veldig god blodtilførsel og blodgjennomstrømning. Så er jeg lettantennelig. Det er fantastisk kombinasjon. Så er det veldig greit at det ikke trengs så mye glidemiddel. Fitta smører seg selv. Jeg har aldri vært så kåt at det renner nedover beina. Noen som har opplevd det? Anonymkode: 0f954...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet onsdag kl 08:10 #65 Del Skrevet onsdag kl 08:10 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De indre kjønnsleppene og skjeden hovner også opp når man blir kåt. Ikke bare klitoris. Både vulva og vagina blir fylt av blod. Jeg har hatt lange perioder i mitt liv der jeg har vært konstant hoven og kåt i uker og måneder. Personlig har jeg opplevd det som plagsomt. Jeg var sammen med en mann som ble overrasket over at kroppen min ble kåt av seg selv. Han hadde bare vært sammen med kvinner som trengte berøring før det skjedde noe nedentil. Responsiv lyst, kalles det vel. Anonymkode: 418f9...755 Ja, jeg glemte indre kjønnsleppene selvfølgelig.. Jo, jeg skjønner jo at det er plagsomt over så lang tid. Og det stemmer mer jo med det jeg leser i bøker, og hva andre kvinner sier. Men har du fått en diagnose på dette, og fått et navn.. evt. medisiner mot dette? Ei jeg har pratet med sa hun fikk PGAD pga bivirkning av antidepressiva-medisin.. Det var plagsomt, for hun kunne få orgasme av en klem, eller få orgasmer ut av det blå blandt andre mennesker. Så hun syntes det var flaut og måtte skjule det, eller måtte forklare det til vennene sine. Hun prøvde ut en rekke andre typer ap-medisiner, til slutt ble hun kvitt det👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet onsdag kl 08:25 #66 Del Skrevet onsdag kl 08:25 (endret) AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Spontan sexlyst i tillegg til responsiv er deilig. Jeg kan selv merke når jeg trenger stimuli. Kåthet gjør meg veldig følsom. Kjønnsleppene hovner opp, og spesielt området ved siden av kjønnsleppene. Jeg har veldig god blodtilførsel og blodgjennomstrømning. Så er jeg lettantennelig. Det er fantastisk kombinasjon. Så er det veldig greit at det ikke trengs så mye glidemiddel. Fitta smører seg selv. Jeg har aldri vært så kåt at det renner nedover beina. Noen som har opplevd det? Anonymkode: 0f954...5ff Jo.. jeg har opplevd det tusenvis av ganger.. Da må jeg ned til kneet og dra tunga oppover, for jeg elsker smaken av de dråpene du skriver om🥰 "Lystdråpene" mao, er en av mange ord på denne smøresafta.. Det er fullt mulig å være superkåt mange ganger om dagen, uten at det er en diagnose.. Da er jo livet bare hærlig magisk❣️🪄 Men du.. tar du dine daglige knipeøvelser? Det øker jo blodsirkulasjonen og produksjonen av lystdråpene betraktelig, sånn er det for menn også😃 Endret onsdag kl 08:26 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:28 #67 Del Skrevet onsdag kl 08:28 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Jo.. jeg har opplevd det tusenvis av ganger.. Da må jeg ned til kneet og dra tunga oppover, for jeg elsker smaken av de dråpene du skriver om🥰 "Lystdråpene" mao, er en av mange ord på denne smøresafta.. Det er fullt mulig å være superkåt mange ganger om dagen, uten at det er en diagnose.. Da er jo livet bare hærlig magisk❣️🪄 Men du.. tar du dine daglige knipeøvelser? Det øker jo blodsirkulasjonen og produksjonen av lystdråpene betraktelig, sånn er det for menn også😃 Å herregud. Slutt da Anonymkode: f1496...305 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:36 #68 Del Skrevet onsdag kl 08:36 Bamseklemmer skrev (7 minutter siden): Jo.. jeg har opplevd det tusenvis av ganger.. Da må jeg ned til kneet og dra tunga oppover, for jeg elsker smaken av de dråpene du skriver om🥰 "Lystdråpene" mao, er en av mange ord på denne smøresafta.. Det er fullt mulig å være superkåt mange ganger om dagen, uten at det er en diagnose.. Da er jo livet bare hærlig magisk❣️🪄 Men du.. tar du dine daglige knipeøvelser? Det øker jo blodsirkulasjonen og produksjonen av lystdråpene betraktelig, sånn er det for menn også😃 Jeg har stort sett mine daglige orgasmer, og noen ganger flere. Det kommer an på hvor kåt jeg er, energinivå samt humør. Noen ganger må jeg motivere meg selv litt ekstra. Jeg er ei dame som har veldig lyst til å ha lyst om det gir mening for deg. Anonymkode: 0f954...5ff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet onsdag kl 08:56 #69 Del Skrevet onsdag kl 08:56 Eg gjekk med høyt blodtrykk over lang tid. Det medførte at penis hovnet opp. Det ble da selvsagt trangere i buksen å en unormal følelse, som var god. Dette medførte at eg var kåt hele tiden. Om dette kan overføres til kvinner vet eg ikke. Men er jo svamplegemer det og. Dette var over flere år. Når blodtrykk ble iorden og penis ble normal igjen, så forsvant den kåtheten eg følte på hele dagene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet torsdag kl 06:19 #70 Del Skrevet torsdag kl 06:19 Bamseklemmer skrev (På 21.3.2025 den 2.18): Blir du hoven av å være kåt uten å onanere? ..det er jo biologisk umulig🤔 Opphovnede kjønnslepper ved opphisselse er normalen. Du har kanskje ikke vært med noen kvinner som er seksuelt opphisset? https://www.ung.no/oss/VAvFZfYW65TT6VN8v5cZ3C 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:33 #71 Del Skrevet torsdag kl 06:33 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Spontan sexlyst i tillegg til responsiv er deilig. Jeg kan selv merke når jeg trenger stimuli. Kåthet gjør meg veldig følsom. Kjønnsleppene hovner opp, og spesielt området ved siden av kjønnsleppene. Jeg har veldig god blodtilførsel og blodgjennomstrømning. Så er jeg lettantennelig. Det er fantastisk kombinasjon. Så er det veldig greit at det ikke trengs så mye glidemiddel. Fitta smører seg selv. Jeg har aldri vært så kåt at det renner nedover beina. Noen som har opplevd det? Anonymkode: 0f954...5ff Jeg opplever det, hvis mannen min gjør og sier veldig opphissende ting til meg. Det er i perioder med økt kåthet generelt, gjerne etter at menstruasjonen er ferdig og en liten stund etterpå. Anonymkode: 43c42...f6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet torsdag kl 19:21 #72 Del Skrevet torsdag kl 19:21 Bamseklemmer skrev (På 26.3.2025 den 9.25): Jo.. jeg har opplevd det tusenvis av ganger.. Da må jeg ned til kneet og dra tunga oppover, for jeg elsker smaken av de dråpene du skriver om🥰 "Lystdråpene" mao, er en av mange ord på denne smøresafta.. Det er fullt mulig å være superkåt mange ganger om dagen, uten at det er en diagnose.. Da er jo livet bare hærlig magisk❣️🪄 Men du.. tar du dine daglige knipeøvelser? Det øker jo blodsirkulasjonen og produksjonen av lystdråpene betraktelig, sånn er det for menn også😃 Alle her inne vet at du aldri har vært i nærheten av et kvinnelig kjønnsorgan IRL, så du kan spare deg. 4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet fredag kl 07:31 #73 Del Skrevet fredag kl 07:31 (endret) Lorieen skrev (12 timer siden): Alle her inne vet at du aldri har vært i nærheten av et kvinnelig kjønnsorgan IRL, så du kan spare deg. Så søtt at du viser sjalusi på andre kåte kvinner🤭Men samtidig litt rart, at sjalusien er større enn sin egen sexlyst. Sexlyst gir orgasmer.. orgasmer gir lykke.. av lykke blir man positiv på nettet👏 Er ikke det litt magisk avslørende sannhet?🪄❣️ Endret fredag kl 07:38 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet fredag kl 08:15 #74 Del Skrevet fredag kl 08:15 Bamseklemmer skrev (41 minutter siden): Så søtt at du viser sjalusi på andre kåte kvinner🤭Men samtidig litt rart, at sjalusien er større enn sin egen sexlyst. Sexlyst gir orgasmer.. orgasmer gir lykke.. av lykke blir man positiv på nettet👏 Er ikke det litt magisk avslørende sannhet?🪄❣️ Eh, hva behager? Nei du, Runke-Pelle, du er avslørt forlengst, og ikke bare av meg. Registrerer seg på et kvinne-forum, skriver KUN i seksualitets-forumet. Absolutt et tegn på en verdensvant pikenes Jens som vasser i fitte. Jadda. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:24 #75 Del Skrevet fredag kl 08:24 Lorieen skrev (7 minutter siden): Eh, hva behager? Nei du, Runke-Pelle, du er avslørt forlengst, og ikke bare av meg. Registrerer seg på et kvinne-forum, skriver KUN i seksualitets-forumet. Absolutt et tegn på en verdensvant pikenes Jens som vasser i fitte. Jadda. Hvorfor har du så trang til å påpeke dette? Er du i samme båt? Anonymkode: 0f954...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet fredag kl 08:25 #76 Del Skrevet fredag kl 08:25 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor har du så trang til å påpeke dette? Er du i samme båt? Anonymkode: 0f954...5ff Hvilken båt snakker vi om da? Patetisk runker-jolla? Jeg er kvinne, i førtiårene, gift. Om du lurte. Seksuallivet mitt foretrekker jeg å dele kun med partneren min. Endret fredag kl 08:26 av Lorieen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:28 #77 Del Skrevet fredag kl 08:28 Lorieen skrev (1 minutt siden): Hvilken båt snakker vi om da? Patetisk runker-jolla? Jeg er kvinne, i førtiårene, gift. Om du lurte. Seksuallivet mitt foretrekker jeg å dele kun med partneren min. Det vet vel ikke du med mindre du er synsk? Det var faktisk veldig uinteressant for meg 🥱 Anonymkode: 0f954...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:16 #78 Del Skrevet fredag kl 10:16 Det er ikke nødvendig å latterliggjøre folk. Bamseklemmer hyller alltid kvinnen, og det er veldig sympatisk. Så tusen takk for det, Bamseklemmer ❤️. Anonymkode: 418f9...755 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet fredag kl 11:13 #79 Del Skrevet fredag kl 11:13 (endret) Lorieen skrev (4 timer siden): Seksuallivet mitt foretrekker jeg å dele kun med partneren min. Ok.. så du har ikke noe annet å bidra med, enn trolling, ryktespredning og avsporing på seksualforumet? Endret fredag kl 12:28 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:32 #80 Del Skrevet fredag kl 11:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke nødvendig å latterliggjøre folk. Bamseklemmer hyller alltid kvinnen, og det er veldig sympatisk. Så tusen takk for det, Bamseklemmer ❤️. Anonymkode: 418f9...755 😂😂😂😂 Anonymkode: fb20a...675 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå