bullehurk Skrevet tirsdag kl 10:22 #41 Del Skrevet tirsdag kl 10:22 AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 21.03): Fra 45 er du død igjen Det gjelder aldeles ikke for alle, store individuelle forskjeller. Kv. 50 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet tirsdag kl 11:09 #42 Del Skrevet tirsdag kl 11:09 AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 21.20): Helt død?😪 Anonymkode: bb5c6...0d5 Neida, dette er skremselspropaganda. Mange som har mye god sex etter overgangsalderen😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:03 #43 Del Skrevet tirsdag kl 16:03 Bamseklemmer skrev (På 21.3.2025 den 2.18): Blir du hoven av å være kåt uten å onanere? ..det er jo biologisk umulig🤔 Dette er da helt vanlig. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært oppsvulmet nedentil av seksuell lyst. Kvinner kan jo også bli kåte uten å ta på seg selv/bli tatt på...? Hva er det du tenker er biologisk umulig egentlig? 🤔 Anonymkode: 418f9...755 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:21 #44 Del Skrevet tirsdag kl 16:21 Hvis det på et eller annet tidspunkt begynner å bli skikkelig plagsomt, Ts, så kan du google PGAD. Forhåpentligvis er du ikke helt der, men jeg skriver nå om det likevel, sånn i tilfelle. Det kan jo også hende at noen som faktisk har PGAD leser denne tråden. Persistent Genital Arousal Disorder (PGAD), dvs en vedvarende opphisselsestilstand som ikke forsvinner ved orgasme, rammer muligens opptil 1% av kvinner (i varierende grad). For noen blir opphisselsen så uutholdelig og invalidiserende at man trenger medisinsk behandling. Anonymkode: 418f9...755 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:41 #45 Del Skrevet tirsdag kl 16:41 Er selv 46 år og kjenner meg igjen i det du skriver, ts. Jeg er også gift, dessverre med en mann som ikke har like mye lyst som meg. Vi har sjelden sex. Mannen sliter i tillegg med angst og depresjon, noe av det er forankret i barndommen hans. Jeg elsker han, og ville aldri vært utro (selv om jeg av og til er fristet til å finne en pulevenn langt borte😅). Jeg onanerer mye. Det hjelper, men det er jo ikke det samme som kropp mot kropp. I tillegg tar jeg på meg mye ekstra jobb. Jeg har alltid et møte å gå på, melder meg til alskens. Det betyr at jeg har særs lite tid til sex, og er alltid trøtt på kveldene. Når jeg leser gjennom svaret mitt her nå, blir jeg litt trist på egne vegne. Jeg skulle så ønsket at mannen var frisk og normal! Anonymkode: 6a1b8...a1c 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:49 #46 Del Skrevet tirsdag kl 18:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er selv 46 år og kjenner meg igjen i det du skriver, ts. Jeg er også gift, dessverre med en mann som ikke har like mye lyst som meg. Vi har sjelden sex. Mannen sliter i tillegg med angst og depresjon, noe av det er forankret i barndommen hans. Jeg elsker han, og ville aldri vært utro (selv om jeg av og til er fristet til å finne en pulevenn langt borte😅). Jeg onanerer mye. Det hjelper, men det er jo ikke det samme som kropp mot kropp. I tillegg tar jeg på meg mye ekstra jobb. Jeg har alltid et møte å gå på, melder meg til alskens. Det betyr at jeg har særs lite tid til sex, og er alltid trøtt på kveldene. Når jeg leser gjennom svaret mitt her nå, blir jeg litt trist på egne vegne. Jeg skulle så ønsket at mannen var frisk og normal! Anonymkode: 6a1b8...a1c Dette var litt trist å lese ja. ts Anonymkode: 6df67...7f0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet tirsdag kl 21:54 #47 Del Skrevet tirsdag kl 21:54 AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 19.01): Det har vart et år nå, går litt opp og ned. Men i dag for eksempel, kåt i hele dag, og da mener jeg sånn at jeg er våt og hoven der nede Anonymkode: 6df67...7f0 Du trenger noen intense orgasmer, jevnlig og flere ganger daglig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet tirsdag kl 22:05 #48 Del Skrevet tirsdag kl 22:05 Bamseklemmer skrev (På 21.3.2025 den 2.18): Blir du hoven av å være kåt uten å onanere? ..det er jo biologisk umulig🤔 Og her har vi beviset på at du, til tross for din påståtte inngående kjennskap til kvinners seksualliv, ikke har filla peiling på noe som helst. 😂 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:07 #49 Del Skrevet tirsdag kl 22:07 Er nok pre menopause. Det varer ikke lenge. Anonymkode: e9233...f48 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:09 #50 Del Skrevet tirsdag kl 22:09 AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 18.06): Det er på grensa til plagsomt! Jeg tenker på sex hele tiden, er kåt og våt hele tiden også, det kribler i kroppen om jeg er på jobb, trening eller slapper av hjemme. Mannen er jo forså vidt fornøyd, og liker sex han også, men en time etter vi har hatt sex er jeg like kåt. Hva er greia? Det er mye mer enn når jeg var yngre. Mulig det har med hormoner, men dette er faktisk ganske forstyrrende. Jeg er selfølgelig trofast mot mannen min, men tar meg selv i å titte litt på menn på treningsenter etc. jeg er en beskjeden dame, så dette gjør jeg veldig diskret. En fyr på trening har begynt å smile og si hei på trening, sikkert kun venskaplig, det er nok til at jeg har begynt å bli småkåt på han🙄 går dette over? Klarer snart ikke mer, og onanering hjelper ikke. Anonymkode: 6df67...7f0 🤣🤣🤣🤣 på en måte misunner jeg deg,jeg er i motsatt ende og tørr som en tørrfisk fordi jeg sliter med psyken, men det høres frustrerende ut også. Spesielt om ikke onanering hjelper?! Gå te legen? Finnes gjerne noe du kan prøve av medisiner for å dempe denne ekstreme lysten Anonymkode: 6e8a5...33d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:11 #51 Del Skrevet tirsdag kl 23:11 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette er da helt vanlig. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært oppsvulmet nedentil av seksuell lyst. Kvinner kan jo også bli kåte uten å ta på seg selv/bli tatt på...? Hva er det du tenker er biologisk umulig egentlig? 🤔 Anonymkode: 418f9...755 Veldig enig med deg. Når jeg blir opphisset så ser man jo det på underlivet mitt ved at klitoris blir stiv og større og kjønnsleppene hovner opp, både de indre og ytre. Dette skjer helt uavhengig av berøring. Roter han med begreper her kanskje og tenkte "sår" istedenfor "hoven"? Spent på den forklaringen rundt biologien her... Og til de som sier at det er kroken på døra etter overgangsalder; det tror jeg er veldig individuelt. Kan kun snakke ut i fra de jeg kjenner, ikke forskningsbasert. Jeg har venninner som sier at all lyst ble brått borte, andre sier det er omtrent som før, noen sier de har mer lyst. Mange av de som har mer lyst mener dette har sammenheng med at nå ligger ikke redselen for å bli gravid bak å lurer. De fleste forteller derimot at de sliter med å bli våt, men kjenner også de som ikke merker forskjell der. Til ts; jeg kan forstå at det kan oppleves som plagsomt når det ikke har en av-knapp, hvis du egentlig burde konsentrere deg om innholde i et møte, men at opphisselsen din gjør det vanskelig. Samtidig så er det jo vanvittig deilig å være ordentlig kåt. Hjelper det å ta en kjapp tur på do og løsne opp spenningen, eller blir det bare bensin på bålet? Anonymkode: 4e514...01a 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 23:57 #52 Del Skrevet tirsdag kl 23:57 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette er da helt vanlig. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært oppsvulmet nedentil av seksuell lyst. Kvinner kan jo også bli kåte uten å ta på seg selv/bli tatt på...? Hva er det du tenker er biologisk umulig egentlig? 🤔 Anonymkode: 418f9...755 Biologien beskrives alltid under normale forhold, dvs ingen plager, lidelser eller sykdommer.. Husk det👏 Hvis TS er konstant hoven og konstant kåt 24/7, så har hun noe som ikke er normalt. Mest sannsynlig hormonforstyrrelser som gjør henne konstant kåt.. Om det er perimenopause må hun selv vurdere, for ingen vet hvor gammel TS er🤔 Du nevner at du mange ganger er oppsvulmet av seksuell lyst, men ikke konstant nei? Oppsvulmet og hoven av sårhet er vel to forskjellige ting? Det er Biologisk forklart.. Og det er jo normalt at den indre klitten svulmer opp av opphisselse, men avtar når kåtheten avtar. Men ingen blir sår av å onanere et par ganger daglig.. Og det er opp til hver enkelt å onanere eller ikke. Kvinner som onanerer mye, med lav friksjon kan bli hoven og føles som brannsår. Og fremdeles være hoven etter at kåtheten er borte. Men avtar gradvis etter 2-3 timer. Et annet eksempel er ei vaginapumpe.. Da hovner vaginaen opp til 3-4 ganger sin egen størrelse, men uten skade eller følelse av brannsår, og avtar etter noen timer.. Det er biologisk enkelt forklart, for hevelser går tilbake til normale forhold igjen👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 23:59 #53 Del Skrevet tirsdag kl 23:59 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Roter han med begreper her kanskje og tenkte "sår" istedenfor "hoven"? Spent på den forklaringen rundt biologien her... Ja.. jeg beskrev dette godt synes jeg, før jeg oppdaterte siden og leste svaret ditt🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet onsdag kl 00:01 #54 Del Skrevet onsdag kl 00:01 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er selv 46 år og kjenner meg igjen i det du skriver, ts. Jeg er også gift, dessverre med en mann som ikke har like mye lyst som meg. Vi har sjelden sex. Mannen sliter i tillegg med angst og depresjon, noe av det er forankret i barndommen hans. Jeg elsker han, og ville aldri vært utro (selv om jeg av og til er fristet til å finne en pulevenn langt borte😅). Jeg onanerer mye. Det hjelper, men det er jo ikke det samme som kropp mot kropp. I tillegg tar jeg på meg mye ekstra jobb. Jeg har alltid et møte å gå på, melder meg til alskens. Det betyr at jeg har særs lite tid til sex, og er alltid trøtt på kveldene. Når jeg leser gjennom svaret mitt her nå, blir jeg litt trist på egne vegne. Jeg skulle så ønsket at mannen var frisk og normal! Anonymkode: 6a1b8...a1c Vet ikke med din mann,eller andre menn. Men om jeg vet dama ligger inne og onanerer,så blir jeg kåt på sekundet. Jeg er snart 45. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet onsdag kl 00:16 #55 Del Skrevet onsdag kl 00:16 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Og til de som sier at det er kroken på døra etter overgangsalder; det tror jeg er veldig individuelt. Kan kun snakke ut i fra de jeg kjenner, ikke forskningsbasert. Jeg har venninner som sier at all lyst ble brått borte, andre sier det er omtrent som før, noen sier de har mer lyst. Mange av de som har mer lyst mener dette har sammenheng med at nå ligger ikke redselen for å bli gravid bak å lurer. De fleste forteller derimot at de sliter med å bli våt, men kjenner også de som ikke merker forskjell der. Til ts; jeg kan forstå at det kan oppleves som plagsomt når det ikke har en av-knapp, hvis du egentlig burde konsentrere deg om innholde i et møte, men at opphisselsen din gjør det vanskelig. Samtidig så er det jo vanvittig deilig å være ordentlig kåt. Hjelper det å ta en kjapp tur på do og løsne opp spenningen, eller blir det bare bensin på bålet? Anonymkode: 4e514...01a Og dette: Der er jeg enig med deg.. Overgangsalden kan skremme enhver kvinne, for noen overtenker at sexlivet er over.. Kroppen er ikke like delikat lengre, og tenker at ingen vil ha sex med ei "gammel kjærring".. Dette er et vanskelig tema for mange.. Men det finnes faktisk menn som synes at ei "gammel kjærring" er supersexy. Med tanke på sex.. "Kvinner er som vin, de smaker bedre jo eldre de blir"🥰 Jeg mener bestemt at sexlysten og våthet kan fikses med homonbehandling.. for overgangsaldren i korthet er hormonforstyrrelse, og kutt i eggproduksjon.. Det endrer jo ikke utseende eller kropp.. Så i mitt hodet: Det er jo da sexlivet begynner👏 Når det gjelder TS: Tror nok det er bedre å onanere ut litt frustrasjon, istedet for å sikle på andre menn.. Evt. ta praten med fastlegen.. Jeg føler ikke på å gi moralpreken til henne.. selv om hun sprekker, og bruker kåtheten som unnskyldning🤭 Endret onsdag kl 00:22 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet onsdag kl 00:30 #56 Del Skrevet onsdag kl 00:30 Lorieen skrev (2 timer siden): Og her har vi beviset på at du, til tross for din påståtte inngående kjennskap til kvinners seksualliv, ikke har filla peiling på noe som helst. 😂 Ta det rolig.. jeg kjenner igjen brukernavnet ditt og din hensikt på KG🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet onsdag kl 01:01 #57 Del Skrevet onsdag kl 01:01 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 🤣🤣🤣🤣 på en måte misunner jeg deg,jeg er i motsatt ende og tørr som en tørrfisk fordi jeg sliter med psyken, men det høres frustrerende ut også. Spesielt om ikke onanering hjelper?! Gå te legen? Finnes gjerne noe du kan prøve av medisiner for å dempe denne ekstreme lysten Anonymkode: 6e8a5...33d Sliter du med psyken pga av tørrhet og liten sexlyst? Da bør du også gå til legen😅 Sexlyst kommer av riktig balanse mellom østrogen og testosteron-nivå. Det er de to viktigste hormonene sånn sett.. Tørrhet kommer av for lite østrogen, i de fleste tilfellene.. Så det naturlig glidemiddelet er viktig for velbehag.. men også for selvtilitten vil jeg tro? Legen finner de riktige doseringene hormoner som gjelder deg og dine nivåer.. Orgasmen gir ut en rekke hormoner, blandt annet dopamin som gir lykkefølelse, motivasjon og tilfredshet som kan hjelpe på psyken.. Når du har fått fikset hormonbalansen.. er det jo litt opp til deg hvor lykkelig du vil bli🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:37 #58 Del Skrevet onsdag kl 01:37 Nå må du slappe av med runkinga, Bamsegutt. Anonymkode: b5424...df5 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 03:46 #59 Del Skrevet onsdag kl 03:46 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Ta det rolig.. jeg kjenner igjen brukernavnet ditt og din hensikt på KG🤭 Slutt heller å spre dine forferdelig dårlig kunnskap, du babler jo bare i vei om noe du ikke har snøring på! Anonymkode: a9151...501 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 04:49 #60 Del Skrevet onsdag kl 04:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt heller å spre dine forferdelig dårlig kunnskap, du babler jo bare i vei om noe du ikke har snøring på! Anonymkode: a9151...501 Enig, det er faktisk veldig lite greit å framstille seg selv som en sexspert uten å ha peiling på hva som skjer i den virkelige verden. Anonymkode: 6ae9b...173 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå