AnonymBruker Skrevet 19. mars #21 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Pre menopause. Helt normalt. Fra 45 er du død igjen, så nyt så lenge du kan. Anonymkode: e9233...f48 Helt død?😪 Anonymkode: bb5c6...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #22 Del Skrevet 19. mars (endret) Helene skrev (På 19.3.2025 den 18.24): Jeg har det likt 🙈 Jeg vet ikke hva som har skjedd, men det har blitt verre og verre. Jeg er en veldig trofast person og har alltid vært tro mot mannen min som jeg har vært sammen med i mange år. Kan ikke huske å ha sett særlig på andre engang, men nå har jeg lyst på sex og får lyst på de jeg har mest rundt meg av single kolleger og gud veit 😫 Jeg tipper det er hormonelt betinget siden det skjer så brått ja, at kroppen vil gjøre det siste og ha det litt gøy før overgangsalderen og at man bare må stå i det til det går over, og ikke gjøre noe dumt. Anonymkode: 43c42...f6c Endret søndag kl 21:55 av Elaine Marley 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #23 Del Skrevet 19. mars Ja, også i førtiårene (tidlig) og kåt som bare det, har bedre sexliv nå enn noensinne, håper jo inderlig jeg klarer å få med noe av det utover i femtiårene også, ville vært fælt om det bare forsvant... Men bare å glede seg nå, i hvert fall! Anonymkode: 00be3...f5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. mars #24 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er på grensa til plagsomt! Jeg tenker på sex hele tiden, er kåt og våt hele tiden også, det kribler i kroppen om jeg er på jobb, trening eller slapper av hjemme. Mannen er jo forså vidt fornøyd, og liker sex han også, men en time etter vi har hatt sex er jeg like kåt. Hva er greia? Det er mye mer enn når jeg var yngre. Mulig det har med hormoner, men dette er faktisk ganske forstyrrende. Jeg er selfølgelig trofast mot mannen min, men tar meg selv i å titte litt på menn på treningsenter etc. jeg er en beskjeden dame, så dette gjør jeg veldig diskret. En fyr på trening har begynt å smile og si hei på trening, sikkert kun venskaplig, det er nok til at jeg har begynt å bli småkåt på han🙄 går dette over? Klarer snart ikke mer, og onanering hjelper ikke. Anonymkode: 6df67...7f0 Hvis ei superkåt singel dame overlever med å onanere, så gjør sikkert du også det🤔 Noe sier meg at du trenger 2-dagers gangbang... det kan jo dempe lysten et par dager🫰🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 20. mars #25 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du bør flørte litt mer med han på treningssenteret og prøve å få han til sengs. Og om dere matcher seksuelt så matcher dere helt sikkert på alle områder også. Anonymkode: 91c48...f41 Hun er gift, ikke driv å oppfordre folk til utroskap. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #26 Del Skrevet 20. mars Hmmm vurderer å starte opp et tilbud for kvinner som har det slik, der vi kunne hatt seminarer og sånt med erfaringsutveksling og annet faglig innhold. Jeg ser klart at disse kvinnene trenger et tilbud og en sosial arena hvor de kan møtes. Skulle ikke tatt betaling for å være organisator heller i KKL (Kåte Kvinners Landsforening), for å gjort det billig i starten så tror jeg faktisk jeg skulle stillt hytta mi til disposisjon. Hilsen middeladrende mann Anonymkode: dcbcb...70b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #27 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Pre menopause. Helt normalt. Fra 45 er du død igjen, så nyt så lenge du kan. Anonymkode: e9233...f48 Bullshit! K-56 Anonymkode: 404a3...06b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 20. mars #28 Del Skrevet 20. mars (endret) Som de andre sier, hormonell ubalanse i forbindelse med perimenopause. Jeg kom tidlig i overgangsalder pga sykdom og hadde denne fasen i slutten av 30 åra. Fikk en nyvunnet respekt for hvor slitsomt det må være å være tenåringsgutt. Det går over. For min del gikk jeg tilbake til «normalt kåt», ikke noe snakk om å tørke permanent ut eller noe sånt. Endret 20. mars av Bimbo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #29 Del Skrevet 20. mars Er snart 46 og opplever det samme. Har også tenkt at det sikkert er siste krampetrekningen før overgangsalderen Anonymkode: bd432...9be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 20. mars #30 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Siste krampetrekning før overgangsalderen. Nyt det mens du kan. Hilsen kvinne 53. Anonymkode: 97120...971 Ja, sånn hadde jeg det fra 46-50, så kom overgangsalderen og null lyst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 20. mars #31 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 18.06): Det er på grensa til plagsomt! Jeg tenker på sex hele tiden, er kåt og våt hele tiden også, det kribler i kroppen om jeg er på jobb, trening eller slapper av hjemme. Mannen er jo forså vidt fornøyd, og liker sex han også, men en time etter vi har hatt sex er jeg like kåt. Hva er greia? Det er mye mer enn når jeg var yngre. Mulig det har med hormoner, men dette er faktisk ganske forstyrrende. Jeg er selfølgelig trofast mot mannen min, men tar meg selv i å titte litt på menn på treningsenter etc. jeg er en beskjeden dame, så dette gjør jeg veldig diskret. En fyr på trening har begynt å smile og si hei på trening, sikkert kun venskaplig, det er nok til at jeg har begynt å bli småkåt på han🙄 går dette over? Klarer snart ikke mer, og onanering hjelper ikke. Anonymkode: 6df67...7f0 Nope, du er nok fanga… Neida, du er nok i en ekstra sensitiv periode. Har du hatt dette lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #32 Del Skrevet 20. mars Coachshinny skrev (20 minutter siden): Nope, du er nok fanga… Neida, du er nok i en ekstra sensitiv periode. Har du hatt dette lenge? Det har vart et år nå, går litt opp og ned. Men i dag for eksempel, kåt i hele dag, og da mener jeg sånn at jeg er våt og hoven der nede Anonymkode: 6df67...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #33 Del Skrevet 20. mars Kvinne 41 . Veldig kåt .Funnet meg en mann og vi har sex døgnet rundt . Har ikke barn ,men håper jeg blir gravid . Er helt desperat etter k#k. Anonymkode: 641bd...4c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 21. mars #34 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det har vart et år nå, går litt opp og ned. Men i dag for eksempel, kåt i hele dag, og da mener jeg sånn at jeg er våt og hoven der nede Anonymkode: 6df67...7f0 Blir du hoven av å være kåt uten å onanere? ..det er jo biologisk umulig🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #35 Del Skrevet 21. mars Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Blir du hoven av å være kåt uten å onanere? ..det er jo biologisk umulig🤔 Bare du som ikke vet hvordan kvinnekroppen virkelig fungerer! Anonymkode: a9151...501 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #36 Del Skrevet 22. mars Flyttet ut fra mannen rett etter nyttår. Jeg onanerte sjelden tidligere, må nå gjerne både morgen og kveld. Kjenner meg veldig klar for ny relasjon med nærhet og varme. K42 Anonymkode: 59958...a2d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjekkfyr Skrevet 22. mars #37 Del Skrevet 22. mars Som mann synes jeg nå den følelsen av å ha det sånn mer eller mindre konstant er helt magisk - stresset ligger jo bare i å få utløp for det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:24 #38 Del Skrevet lørdag kl 18:24 kjekkfyr skrev (8 timer siden): Som mann synes jeg nå den følelsen av å ha det sånn mer eller mindre konstant er helt magisk - stresset ligger jo bare i å få utløp for det 😅 Ja du har et poeng, det er jo en fin følelse egentlig. Men problemet mitt er at det blir så altoppslukende, jeg er som en tenåring, klarer ikke å konsentrere meg. Onanerer jeg er det like ille en time etterpå. Samboer og jeg har god og hyppig sex, men tror nesten han er litt lei av den sprengkåte dama si som er mer enn tilgjengelig for sex. Foreslår trekant og masse dirty, tror han er lei altså Anonymkode: 6df67...7f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:48 #39 Del Skrevet lørdag kl 22:48 AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 20.46): Har du noen å ha sex med? Anonymkode: 6df67...7f0 Ja. Veldig mye sex. Men han er eldre enn meg og må ta medikamenter for å holde trutt. Anonymkode: ac198...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet søndag kl 21:57 #40 Del Skrevet søndag kl 21:57 Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå