AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Det er på grensa til plagsomt! Jeg tenker på sex hele tiden, er kåt og våt hele tiden også, det kribler i kroppen om jeg er på jobb, trening eller slapper av hjemme. Mannen er jo forså vidt fornøyd, og liker sex han også, men en time etter vi har hatt sex er jeg like kåt. Hva er greia? Det er mye mer enn når jeg var yngre. Mulig det har med hormoner, men dette er faktisk ganske forstyrrende. Jeg er selfølgelig trofast mot mannen min, men tar meg selv i å titte litt på menn på treningsenter etc. jeg er en beskjeden dame, så dette gjør jeg veldig diskret. En fyr på trening har begynt å smile og si hei på trening, sikkert kun venskaplig, det er nok til at jeg har begynt å bli småkåt på han🙄 går dette over? Klarer snart ikke mer, og onanering hjelper ikke. Anonymkode: 6df67...7f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Det hørtes fryktelig slitsomt ut😅 Tipper det er hormonelt betinget. Dår håpe det roer seg etter hvert. Anonymkode: 29949...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars Siste krampetrekning før overgangsalderen. Nyt det mens du kan. Hilsen kvinne 53. Anonymkode: 97120...971 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er på grensa til plagsomt! Jeg tenker på sex hele tiden, er kåt og våt hele tiden også, det kribler i kroppen om jeg er på jobb, trening eller slapper av hjemme. Mannen er jo forså vidt fornøyd, og liker sex han også, men en time etter vi har hatt sex er jeg like kåt. Hva er greia? Det er mye mer enn når jeg var yngre. Mulig det har med hormoner, men dette er faktisk ganske forstyrrende. Jeg er selfølgelig trofast mot mannen min, men tar meg selv i å titte litt på menn på treningsenter etc. jeg er en beskjeden dame, så dette gjør jeg veldig diskret. En fyr på trening har begynt å smile og si hei på trening, sikkert kun venskaplig, det er nok til at jeg har begynt å bli småkåt på han🙄 går dette over? Klarer snart ikke mer, og onanering hjelper ikke. Anonymkode: 6df67...7f0 Kult Anonymkode: fb20a...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Siste krampetrekning før overgangsalderen. Nyt det mens du kan. Hilsen kvinne 53. Anonymkode: 97120...971 Tipper jeg også. Har ikke lyst til å bli aseksuell, men dette er slitsomt. Føles ut som jeg har løpetid Anonymkode: 6df67...7f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars Vær glad og fornøyd, for det motsatte problem hadde vært nitrist. Anonymkode: dcbcb...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars Det er kroppens siste desperasjon etter å bli gravid før mulighetene dør ut. Anonymkode: ab0af...25f 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 18.21): Siste krampetrekning før overgangsalderen. Nyt det mens du kan. Hilsen kvinne 53. Anonymkode: 97120...971 Støtter. Det var en fin periode. Helene skrev (På 19.3.2025 den 18.24): Jeg forstod ikke før jeg faktisk kom i overgangsalderen hvorfor jeg hadde vært så hinsides kåt. Fant ikke ut av det før et par år senere, men det var moro mens det varte. Nyt det, TS, på alle måter du kan. Husk prevensjon. Anonymkode: 58761...e59 Endret søndag kl 21:55 av Elaine Marley 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 19. mars #9 Del Skrevet 19. mars Nyt det. Snart er det over Savner denne tida… sukk 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #10 Del Skrevet 19. mars Jeg var det også veldig, men plutselig gikk det brått over Anonymkode: 45bc6...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #11 Del Skrevet 19. mars Oi, kanskje jeg bare skal nyte det da:) kanskje jeg skal bare innse at denne tiden ikke er den tiden jeg i livet klarer å konsentrere meg så mye om alt annet. Anonymkode: 6df67...7f0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #12 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Støtter. Det var en fin periode. Jeg forstod ikke før jeg faktisk kom i overgangsalderen hvorfor jeg hadde vært så hinsides kåt. Fant ikke ut av det før et par år senere, men det var moro mens det varte. Nyt det, TS, på alle måter du kan. Husk prevensjon. Anonymkode: 58761...e59 Oi…på alle måter? Anonymkode: 6df67...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #13 Del Skrevet 19. mars Du bør flørte litt mer med han på treningssenteret og prøve å få han til sengs. Og om dere matcher seksuelt så matcher dere helt sikkert på alle områder også. Anonymkode: 91c48...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #14 Del Skrevet 19. mars mimifin72 skrev (40 minutter siden): Nyt det. Snart er det over Savner denne tida… sukk Huffda..helt? Anonymkode: bb5c6...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #15 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du bør flørte litt mer med han på treningssenteret og prøve å få han til sengs. Og om dere matcher seksuelt så matcher dere helt sikkert på alle områder også. Anonymkode: 91c48...f41 Jeg er i et forhold så det bør jeg vel ikke gjøre, frister litt, men skal være ordentlig Anonymkode: 6df67...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #16 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er på grensa til plagsomt! Jeg tenker på sex hele tiden, er kåt og våt hele tiden også, det kribler i kroppen om jeg er på jobb, trening eller slapper av hjemme. Mannen er jo forså vidt fornøyd, og liker sex han også, men en time etter vi har hatt sex er jeg like kåt. Hva er greia? Det er mye mer enn når jeg var yngre. Mulig det har med hormoner, men dette er faktisk ganske forstyrrende. Jeg er selfølgelig trofast mot mannen min, men tar meg selv i å titte litt på menn på treningsenter etc. jeg er en beskjeden dame, så dette gjør jeg veldig diskret. En fyr på trening har begynt å smile og si hei på trening, sikkert kun venskaplig, det er nok til at jeg har begynt å bli småkåt på han🙄 går dette over? Klarer snart ikke mer, og onanering hjelper ikke. Anonymkode: 6df67...7f0 Har det likedan (kvinne 40) Er fornøyd med det! Anonymkode: ac198...a4c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #17 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har det likedan (kvinne 40) Er fornøyd med det! Anonymkode: ac198...a4c Har du noen å ha sex med? Anonymkode: 6df67...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #18 Del Skrevet 19. mars Godt å høre vi er flere. Følte meg plutselig som en hormonell kåt tenåring. Har faktisk spurt en sexolog om dette, fordi «er dette noe flere opplever, og hvorfor snakkes det så lite om det?». Hun sa at det er kjent sak innenfor de som jobber med tematikken, noe med fasen som inntreffer før overgangsalder. Ser for meg det er et triks fra naturens side til å få barn en siste gang..? Men ha, faller ikke for den! Prøver å nyte det så lenge jeg kan. Har heldigvis roa seg litt ned hos meg, sånn at jeg kan ha normal sosial omgang igjen og ikke bare tenke koffert, sikle og fantasere 🙃 Anonymkode: 2087c...279 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #19 Del Skrevet 19. mars Jeg merker også at jeg er overkåt. Kan onanere alt ifra 2-5 ganger i løpet av en dag. Det er deilig og jeg nyter det. Anonymkode: 0f954...5ff 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #20 Del Skrevet 19. mars Pre menopause. Helt normalt. Fra 45 er du død igjen, så nyt så lenge du kan. Anonymkode: e9233...f48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå