AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Vi traff hverandre omtrent på 18-årsdagen min. Jeg hadde hatt et par gutter før det, men ingen ordentlig kjæreste. Han var en kjekkas, like gammel som meg, men hadde ikke ligget med noen før. Vi var unge, jeg var utro tre ganger med tre forskjellige menn de første to årene, deretter en gang til. Han hadde to slike episoder selv. Vi var umodne, traff hverandre før vi hadde erfart noe. Men vi holdt sammen. Følelsene ble dypere. Han bar nok på sårhet, siden jeg dummet meg ut først, mens han var ung og uskyldig. Men vi giftet oss midt i 20-årene, fikk barn og jobber. Ble tettere og tettere. Stadig mer forelsket i voksen alder. Nå har vi snart 40 år sammen. Det vi gjorde som tenåringer er ikke viktig lenger. Vi visste nok at vi tilhørte hverandre. Når vi gråt og raste beholdt vi taket. Tviholdt. Kunne ikke miste. Noen ganger er det verdt å jobbe seg gjennom. Anonymkode: 8b96f...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars God historiefortelling. Uansett. Teoretisk sett. 40 år senere finnes det heldigvis alternativ når man har hatt sex før ekteskap, og egentlig ikke vil være med ungdomskjæresten. Anonymkode: 25126...6f6 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Skrevet 20. mars Skulle gjerne hørt hans versjon. Din er svikerens versjon. Er helt sikker på at du syntes alt er fint og dere er kommet igjennom og er sterkere?? Du sitter på opplevelsene, alle svarene, ingen utrygghet. Du har ikke noe behov for ta opp dette igjen. Siden dere er sammen enda leser du til at han også har det fint. Det er en historie du ønsker skal være sannheten. Det hjelper sikkert som indremedisin. Han var jomfru når dere var sammen. Du var utro 3!! ganger med 3 forskjellige. Ydmykelsen og demaskuleringen etter noe slikt endres man av. Han vil aldri gå tilbake til den han var. Noe er varig endret. Tipper hans sidesprang i ettertid var for å booste sin egen maskulinitet og er forsøkt på å føle seg som mindre taper. Og innerst inne var nok du glad for det, da er dere lizzom likt. Du kan avfeie vanskelig spørsmål og bruke dette mot han. Ditt forsvar og våpen. Kan spørre deg i dag om ting rundt dette, eller vil du sykeligjøre han for å ta det opp. Sååå lenge siden.... Tenk hvor godt forhold dere kunne hatt uten denne bagasjen. Dere har det sikkert helt greit i dag, tviler ikke. Men den perioden tipper jeg dere unngår å snakke om. Ingen bilder eller referanser til konserter eller fester fra den perioden. Da går tankene umiddelbart til sviket. At du forsøkte å bytte han ut 3 ganger så han ble vel plan D? Vis mannen din denne tråden å få hans ærlig mening om at han aldri tenker på dette. For det garanterer jeg at han gjør. Anonymkode: 6bfb0...c9a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Skrevet 20. mars Om man har vært sammen med samme menneske siden man var 18 så fortjener man å få oppleve sex med andre. Man har jo blitt frarøvet hele den beste delen av livet, tjueårene. Anonymkode: cb05d...853 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Om man har vært sammen med samme menneske siden man var 18 så fortjener man å få oppleve sex med andre. Man har jo blitt frarøvet hele den beste delen av livet, tjueårene. Anonymkode: cb05d...853 Det er ikke alle som måler suksess og livskvalitet i hvor mange menn som tømmer seg i deg Anonymkode: 3cc21...9a2 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi traff hverandre omtrent på 18-årsdagen min. Jeg hadde hatt et par gutter før det, men ingen ordentlig kjæreste. Han var en kjekkas, like gammel som meg, men hadde ikke ligget med noen før. Vi var unge, jeg var utro tre ganger med tre forskjellige menn de første to årene, deretter en gang til. Han hadde to slike episoder selv. Vi var umodne, traff hverandre før vi hadde erfart noe. Men vi holdt sammen. Følelsene ble dypere. Han bar nok på sårhet, siden jeg dummet meg ut først, mens han var ung og uskyldig. Men vi giftet oss midt i 20-årene, fikk barn og jobber. Ble tettere og tettere. Stadig mer forelsket i voksen alder. Nå har vi snart 40 år sammen. Det vi gjorde som tenåringer er ikke viktig lenger. Vi visste nok at vi tilhørte hverandre. Når vi gråt og raste beholdt vi taket. Tviholdt. Kunne ikke miste. Noen ganger er det verdt å jobbe seg gjennom. Anonymkode: 8b96f...fc9 Litt samme opplevelser selv og vi er midt i 50 årene nå. Veldig turbulent start på forholdet (fra 20-23år) Vil likevel ikke anbefale det til andre, utroskap og så flere hevn utroskap fra min side. All skyld lå egentlig i fyll og fest, så når hun ble gravid og vi flyttet til et annet sted endret alt seg. Anonymkode: 017a2...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Om man har vært sammen med samme menneske siden man var 18 så fortjener man å få oppleve sex med andre. Man har jo blitt frarøvet hele den beste delen av livet, tjueårene. Anonymkode: cb05d...853 LOL beste del av livet i 20 årene! Anonymkode: 017a2...8c6
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han bar nok på sårhet, Nå har vi snart 40 år sammen. Det vi gjorde som tenåringer er ikke viktig lenger. Anonymkode: 8b96f...fc9 Sårhet?!? Understatement of the year. Han ble sviktet, bedratt, latterliggjort. Bare at dere fremdeles er sammen betyr at måtte kaste bort alt av ryggrad og stolthet. Føle seg litt mindre i andres øyne. Dama pulte andre og han ble i forholdet. Hvordan har du gjort bot i ettertid, jobbet for å bygget han opp igjen slik at han begynne å føle stolthet igjen. Innerst inne mistet du litt respekt for han i prosessen. Ville en "ekte" mann blitt, eller hadde han så dårlig selvtillit at han forventet og fortjente behandlingen d gav han. Litt sårhet faktisk. Det er antageligvis det værste han noensinne har opplevd. Dødsfall i nær familie er ille, med utroskap går inn til beinet av selvfølelsen. Anonymkode: 6bfb0...c9a 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Litt samme opplevelser selv og vi er midt i 50 årene nå. Veldig turbulent start på forholdet (fra 20-23år) Vil likevel ikke anbefale det til andre, utroskap og så flere hevn utroskap fra min side. All skyld lå egentlig i fyll og fest, så når hun ble gravid og vi flyttet til et annet sted endret alt seg. Anonymkode: 017a2...8c6 Akkurat samme opplevelsen. Ble, fikk barn, har dagdrømmer om hvordan liver hadde blitt om jeg hadde gått den gangen . Har barn og elsker dem. Men å bli skilt hadde ikke vært noen krise. Uansett hvem jeg finner vil det være ei som ikke har satt kniven i ryggen på meg. Vanskelig å ikke vurdere plan B, legger planer om hva jeg ønsker somm singel. Hun er sjelden med i mine tanker om fremtiden. Anonymkode: 6bfb0...c9a 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå