AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Jeg hadde ei veldig kjekk og flott sprayflaske jeg ikke aner hvor ble kjøpt. Den har gått i stykker. Fordelen med den sprayflaska var at i motsetning til mange på markedet så ga den ikke en svak, spredt "dusj", men en konsentrert og hard stråle. Noe som passet utmerket for kjapp rengjøring. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe lignende sprayflaske uten å risikere svake, spredte "dusjer" som knapt rekker 20 cm fra dysa? Anonymkode: afdb8...c7c
Frida Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg hadde ei veldig kjekk og flott sprayflaske jeg ikke aner hvor ble kjøpt. Den har gått i stykker. Fordelen med den sprayflaska var at i motsetning til mange på markedet så ga den ikke en svak, spredt "dusj", men en konsentrert og hard stråle. Noe som passet utmerket for kjapp rengjøring. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe lignende sprayflaske uten å risikere svake, spredte "dusjer" som knapt rekker 20 cm fra dysa? Anonymkode: afdb8...c7c Noen sprayflasker har dyse som kan reguleres, jeg har en slik. Aner ikke hvor jeg kjøpte den, er mange år gammel.
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars Har sånn regulerbar, kjøpt på gartneri:) Anonymkode: f6ad5...c90
newman01 Skrevet 20. mars #4 Skrevet 20. mars Kwazar Mercury Super 360 Pro double-action Sprayflaske BLÅ | Produkt | Bilpleiekongen Spredning kan justeres, fra fint støv til hard stråle. Spruter både når man trykker og slipper håndtaket, så den er effektiv om man skal fukte mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå