AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Jeg synes de forklarer det tungvint. De har allerede skrudd opp prisen. Noe de ikke skulle. Anonymkode: 597d7...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars *siste mail Anonymkode: 597d7...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars Ja! Jeg svarte ikke på den siste mailen, fordi jeg tenker at hvis jeg ikke gjør noe så bare fortsetter abonnement mitt men med færre skjermer eller noe? Men igjen har jeg fått mail, skaø jeg svare på noe, godta dyrere abonnement, hva vil de?? Anonymkode: e8ee2...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 16.08): Ja! Jeg svarte ikke på den siste mailen, fordi jeg tenker at hvis jeg ikke gjør noe så bare fortsetter abonnement mitt men med færre skjermer eller noe? Men igjen har jeg fått mail, skaø jeg svare på noe, godta dyrere abonnement, hva vil de?? Anonymkode: e8ee2...8b4 Ekspander Jeg fikk e-post i dag. Jeg ble lovet 49,90 livet ut. Den avtalen har de brutt og tar nå 64,50. Hvis du ikke foretar deg noe nå, øker prisen ytterligere. Du må velge noe nå, i følge dem. Med en prisstigning. Jeg visste de ikke klarte å la denne avtalen være i fred. Anonymkode: 597d7...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 16.13): Jeg fikk e-post i dag. Jeg ble lovet 49,90 livet ut. Den avtalen har de brutt og tar nå 64,50. Hvis du ikke foretar deg noe nå, øker prisen ytterligere. Du må velge noe nå, i følge dem. Med en prisstigning. Jeg visste de ikke klarte å la denne avtalen være i fred. Anonymkode: 597d7...060 Ekspander Hva faen. Det er dritt! Så jeg MÅ velge noe, jaggu Anonymkode: e8ee2...8b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 16.20): Hva faen. Det er dritt! Så jeg MÅ velge noe, jaggu Anonymkode: e8ee2...8b4 Ekspander Ja. Rettelse.. de lovet 44,50.. ikke 49,90 livet ut. De skal nå sette opp prisen for tredje gang. Litt høye på seg selv pga White Lotus og snart ny sesong av The last of us. Anonymkode: 597d7...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars Måtte sjekke nå selv, abonnementet mitt endres fra HBO max til max-standard abonnement, det går fra 3 skjermer til 2 skjermer og lyd og bilde endres, eller jeg kan oppgradere til det bedre og dyrere. Anonymkode: e8ee2...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 16.13): Jeg fikk e-post i dag. Jeg ble lovet 49,90 livet ut. Den avtalen har de brutt og tar nå 64,50. Hvis du ikke foretar deg noe nå, øker prisen ytterligere. Du må velge noe nå, i følge dem. Med en prisstigning. Jeg visste de ikke klarte å la denne avtalen være i fred. Anonymkode: 597d7...060 Ekspander Det var vel halv pris livet ut, ikke en fast pris livet ut? Så selv garantiprisen vil endre seg med hver prisøkning. Anonymkode: dc496...edb 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #9 Del Skrevet 19. mars Jeg velger å si opp abonnementet. Den avtalen var ikke mye verdt. Anonymkode: 7a7a5...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #10 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 16.30): Det var vel halv pris livet ut, ikke en fast pris livet ut? Så selv garantiprisen vil endre seg med hver prisøkning. Anonymkode: dc496...edb Ekspander De endrer vilkårene. Anonymkode: 597d7...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 19. mars #11 Del Skrevet 19. mars Fant igjen det jeg leste for litt siden… tror ikke vi faktisk må gjøre noe for å «beholde» abonnementet vårt… https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/mPnnPO/hbo-max-kunder-maa-betale-mer-for-mindre?srsltid=AfmBOooHDheoCRkIXAl182R0f0yVIge6A864j6lN8A6sJuS18zkS9EbP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #12 Del Skrevet 19. mars enkefru skrev (På 19.3.2025 den 17.08): Fant igjen det jeg leste for litt siden… tror ikke vi faktisk må gjøre noe for å «beholde» abonnementet vårt… https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/mPnnPO/hbo-max-kunder-maa-betale-mer-for-mindre?srsltid=AfmBOooHDheoCRkIXAl182R0f0yVIge6A864j6lN8A6sJuS18zkS9EbP Ekspander Ja man bare mister en skjerm og får noe dårligere lyd og bilde, vet ikke om jeg merker så mye på min gamle tv akkurat Anonymkode: e8ee2...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 19. mars #13 Del Skrevet 19. mars Flere som har skrevet om dette, fra i dag: https://itavisen.no/2025/03/19/max-kunder-far-skuffende-epost/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19. mars #14 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 16.23): Måtte sjekke nå selv, abonnementet mitt endres fra HBO max til max-standard abonnement, det går fra 3 skjermer til 2 skjermer og lyd og bilde endres, eller jeg kan oppgradere til det bedre og dyrere. Anonymkode: e8ee2...8b4 Ekspander En trenger ikke gjøre noe forandring dersom en har Standard. Det er kun om du vil ha Premium med livet ut rabatt man må aktivere noe. Jeg forandrer ingenting på mitt standard abb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #15 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 16.30): Det var vel halv pris livet ut, ikke en fast pris livet ut? Så selv garantiprisen vil endre seg med hver prisøkning. Anonymkode: dc496...edb Ekspander Nettopp. Anonymkode: 69602...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 19. mars #16 Del Skrevet 19. mars De lovet halv pris livet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:45 #17 Del Skrevet mandag kl 11:45 De lovet halv pris livet ut. Det viktige er at man ikke kan endre abonnementet, så hvis du velger premium nå, og senere endrer «nedover», mister du halv pris livet ut. Jeg gikk for premium, jeg synes fremdeles det er en svært god deal! Anonymkode: 3fa48...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:31 #18 Del Skrevet mandag kl 12:31 Jeg gikk også for premium, vi skal snart på ferie og har 4t ventetid på flyplassen hver veg så jeg ser føre meg at vi trenger så mange muligheter vi kan få 🙄🤪 Anonymkode: 15f05...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå