AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars En venninne sier hun ikke klarer å gå ned i vekt og tror det er frø/nøtter som er årsaken. Kan jo være det er for mye kcal der, men det synes jeg er vanskelig å si. Hun spiser dette i ett måltid: 2 ss Cottage cheese vanilje 2 ss yt protein yoghurt 1 «dæsj» biola (bare for å tynne ut litt. Ikke mye sier hun, men for å gjøre blandingen tynnere). 5 mandler 5 hasselnøtter 1 ts sesamfrø 1 ts gresskarkjerner 1 ts solsikkekjerner 0,5 ts chiafrø 0,5 ts linfrø 75 g blåbær 75 g bringebær 75 g frukt (mango/kiwi/eple/druer/appelsin/banan/hva hun har) Dette er ett av tre måltid på en dag. Middag er kjøtt/fisk og grønt. Siste måltid er helst 2 egg med grønnsaker og mulig litt protein f.eks. 1 skive laks/ 2 skiver kylling/kalkun pålegg osv. Anonymkode: b6cf3...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Umulig å svare på. Hun må veie maten så man får vet nøyaktig. Anonymkode: 4848c...3eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars Du kan prøve chatgpt. Anonymkode: 72b29...096 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): En venninne sier hun ikke klarer å gå ned i vekt og tror det er frø/nøtter som er årsaken. Kan jo være det er for mye kcal der, men det synes jeg er vanskelig å si. Hun spiser dette i ett måltid: 2 ss Cottage cheese vanilje 2 ss yt protein yoghurt 1 «dæsj» biola (bare for å tynne ut litt. Ikke mye sier hun, men for å gjøre blandingen tynnere). 5 mandler 5 hasselnøtter 1 ts sesamfrø 1 ts gresskarkjerner 1 ts solsikkekjerner 0,5 ts chiafrø 0,5 ts linfrø 75 g blåbær 75 g bringebær 75 g frukt (mango/kiwi/eple/druer/appelsin/banan/hva hun har) Dette er ett av tre måltid på en dag. Middag er kjøtt/fisk og grønt. Siste måltid er helst 2 egg med grønnsaker og mulig litt protein f.eks. 1 skive laks/ 2 skiver kylling/kalkun pålegg osv. Anonymkode: b6cf3...793 Vei maten og logg i ny fitness pal, så får dere raskt svaret. Anonymkode: 8e185...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars Mulig hun drikker noe som hun ikke tenker over. Ta meg f. Eks. Jeg spiser ikke mye. Men jeg drikker en iskaffe hver dag. Det er jo over 300 kalorier i den. Så lell om jeg spiser mye så får jeg jo i meg mange kalorier i løpet av en dag. Anonymkode: 31830...a91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars Behøver din venninne (eller du) å telle kalorier så laster dere ned en hvilken som helst app tilegnet formålet og - legger inn. Husk at kcal oppgitt på matvarer som er delt opp i porsjoner (f.eks. ferdigmat etc) er et gjennomsnitt, ikke et faktisk målt tall. Avviket må hensyntaes. Anonymkode: 93184...f2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durex Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars Det er ganske mye sukker i frukt og bær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars AI sier 417 - 437 kalorier. Det forutsetter at ss er ss, som i målebeger. Men man bør, som allerede påpekt, veie. Anonymkode: bc339...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå