AnonymBruker Skrevet 20. mars #41 Del Skrevet 20. mars Uavhengig av hva jeg mener om dette plagget, for meg hadde det vært for upraktisk til å bruke på jobb eller andre steder jeg er over flere timer. Jeg foretrekker kjoler eller todelt antrekk fordi jeg hater å måtte kle av meg alt for å gå på do når jeg er på jobb/ute. Anonymkode: 922ad...5f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #42 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Må være hyggelig å sitte der oppe på sin høye hest og tenke dritt om andre mennesker og tro du er bedre enn dem, bare fordi de har på seg en viss type klær du misliker? Kom deg ned på jorda igjen og ta deg sammen. Du er ikke et hår bedre enn andre, uansett hvilke klær du har på deg. Anonymkode: 0be62...bb5 Såklart ikke, men jeg slipper i hvert fall å oppfattes som en sjuske. Anonymkode: ef288...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 20. mars #43 Del Skrevet 20. mars Stygg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 20. mars #44 Del Skrevet 20. mars Onepiece er vel en norsk butikk og varemerke. Det blir sendt i fra Norge. Så du slipper toll. Her er den i den norske butikk: https://www.onepiece.com/no/university-jumpsuit Jeg synes den var kjempefin, og kunne fint brukt den ute blandt folk. De er veldig gode og praktiske å ha på seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #45 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Syns det er helt vilt å bruke over 2000 kroner på et dasseantrekk. Når voksne folk ikke klarer å komme seg ut av pysjen før de skal på butikken tenker jeg mitt. Det tror jeg mange gjør, selv om ingen sikkert vil si det direkte til deg. Anonymkode: 0a563...180 Det er en kosedress ikke en pysj og det var til bruk ETTER JOBB. Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #46 Del Skrevet 20. mars AprilLudgate skrev (20 timer siden): Kunne ikke falt meg inn, men samtidig…. sykt digg plagg 😆 Aldri eid et, men ser det liksom for meg. Det ultimate tilbehøret må være Crocs. Bare kjøre FULL IDGAF. Stemmer ja! Kjør på. Takk! Tenker jeg skal kjøre crocs en gang 😆 Anonymkode: c0e0d...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chille1 Skrevet 20. mars #47 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Uavhengig av hva jeg mener om dette plagget, for meg hadde det vært for upraktisk til å bruke på jobb eller andre steder jeg er over flere timer. Jeg foretrekker kjoler eller todelt antrekk fordi jeg hater å måtte kle av meg alt for å gå på do når jeg er på jobb/ute. Anonymkode: 922ad...5f5 Ser for meg at det kan bli upraktisk i lengden ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #48 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Onepiece er et norskt merke og sender fra Norge. Tidligere holdt de til på Frogner i Lillestrøm. Men de har kunder i hele verden, så du har bare kommet deg inn på den Tsjekkiske siden dems. Butt over fra CZ til NO så får du den norske prisen. Det er derfor ikke noe mer toll eller avgifter annet enn ev. porto. Onepiece er den originale kosedressen, de som startet hele denne trenden og lagde den første dressen. Men når de kommer til den du linker til ( og i grunn de fleste dressene dems) så er de mye videre enn bildet gir inntrykk for. Så samme hvor mye de prøver å imitere normale klær så er den en sekk på. Fantastisk behagelige, men ikke et plagg jeg noen sinne har vist meg utenfor huset i. Anonymkode: 90056...b91 Takk for tipset! Tenker det kanskje hjelper med en mindre størrelse. Eller hva tenker dere? Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #49 Del Skrevet 20. mars Morpheus skrev (6 timer siden): Onepiece er vel en norsk butikk og varemerke. Det blir sendt i fra Norge. Så du slipper toll. Her er den i den norske butikk: https://www.onepiece.com/no/university-jumpsuit Jeg synes den var kjempefin, og kunne fint brukt den ute blandt folk. De er veldig gode og praktiske å ha på seg. Tusen takk! Jeg tror også at de kan være veldig gode og praktiske. Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #50 Del Skrevet 20. mars Jeg synes den er ekstremt stygg og barnslig, og ikke passer på noen over 10 år. Og det er jo det du spør om er det ikke- vår mening av om den er «grei»? Du går selvfølgelig med hva du vil, uavhengig av andres meninger. Men jeg ville gått for noe mer stilrent og voksent, men likevel avslappet. Det finnes gode, myke bukser, både tights og med vidde, i fine stoffer som er såå mye mer kledelig. Ser jeg en voksen i et slikt antrekk tenker jeg automatisk «mindre intelligent», «bor fortsatt hjemme på barnerommet», «ikke akkurat advokat eller lege». Og det gjør mange med meg - ønsker du å sende sånne signaler? Anonymkode: f28e1...443 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 20. mars #51 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg synes den er ekstremt stygg og barnslig, og ikke passer på noen over 10 år. Og det er jo det du spør om er det ikke- vår mening av om den er «grei»? Du går selvfølgelig med hva du vil, uavhengig av andres meninger. Men jeg ville gått for noe mer stilrent og voksent, men likevel avslappet. Det finnes gode, myke bukser, både tights og med vidde, i fine stoffer som er såå mye mer kledelig. Ser jeg en voksen i et slikt antrekk tenker jeg automatisk «mindre intelligent», «bor fortsatt hjemme på barnerommet», «ikke akkurat advokat eller lege». Og det gjør mange med meg - ønsker du å sende sånne signaler? Anonymkode: f28e1...443 Jeg vil si at den er til fritidsbruk. Ikke noe man bruker på jobb. Men når man vil sende signaler om at man ikke er stivpyntet i et kontorantrekk. Tigshts som du nevner, har jo gått akkurat samme vei som treningsbuksen. Det var i sin tid et treningsplagg. Men nå har det som treningsbuksen blitt et slaske-plagg man bruker til fritidsbruk. Tror 90% av de jeg ser med det garantert ikke er på vei til et treningssenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #52 Del Skrevet 20. mars Morpheus skrev (54 minutter siden): Jeg vil si at den er til fritidsbruk. Ikke noe man bruker på jobb. Men når man vil sende signaler om at man ikke er stivpyntet i et kontorantrekk. Tigshts som du nevner, har jo gått akkurat samme vei som treningsbuksen. Det var i sin tid et treningsplagg. Men nå har det som treningsbuksen blitt et slaske-plagg man bruker til fritidsbruk. Tror 90% av de jeg ser med det garantert ikke er på vei til et treningssenter... Akkurat det jeg vil ha en mening om. Ikke om det passer som jobbantrekk, men om det er passende etter jobb😁. I butikken. Til eller fra svømmehallen og liknende. Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #53 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat det jeg vil ha en mening om. Ikke om det passer som jobbantrekk, men om det er passende etter jobb😁. I butikken. Til eller fra svømmehallen og liknende. Anonymkode: c0e0d...f07 Jeg synes heller ikke det passer etter jobb, i butikken, til og fra svømmehallen osv. Da synes jeg «finere» avslappingsklær som nevnt over er 1000 ganger bedre. Disse er også behagelige å gå med, men sender ikke ut white trash signaler. Men som sagt - du går selvfølgelig med det du vil. Anonymkode: f28e1...443 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #54 Del Skrevet 20. mars Onepiece er et norsk merke, så jeg antar det ikke er toll/moms på det. Det var i hvert fall ikke det da jeg kjøpte min for noen år siden. Jeg synes jumpsuiten du linker til passer best for hjemmebruk. Jumpsuit i seg selv er et kult plagg, jeg har flere, men den du linker til blir litt for joggedress for meg. Jeg vurderer denne til meg selv (til bruk utenfor hjemmet): https://www.onepiece.com/ch/pj-female-short-jumpsuit-blue Anonymkode: f6dec...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #55 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg synes heller ikke det passer etter jobb, i butikken, til og fra svømmehallen osv. Da synes jeg «finere» avslappingsklær som nevnt over er 1000 ganger bedre. Disse er også behagelige å gå med, men sender ikke ut white trash signaler. Men som sagt - du går selvfølgelig med det du vil. Anonymkode: f28e1...443 Takk for meningen. Setter pris på alle meninger. Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #56 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Onepiece er et norsk merke, så jeg antar det ikke er toll/moms på det. Det var i hvert fall ikke det da jeg kjøpte min for noen år siden. Jeg synes jumpsuiten du linker til passer best for hjemmebruk. Jumpsuit i seg selv er et kult plagg, jeg har flere, men den du linker til blir litt for joggedress for meg. Jeg vurderer denne til meg selv (til bruk utenfor hjemmet): https://www.onepiece.com/ch/pj-female-short-jumpsuit-blue Anonymkode: f6dec...ec8 Den har jeg ikke sett før. Det var et godt alternativ. Takk! Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet lørdag kl 14:44 #57 Del Skrevet lørdag kl 14:44 Jeg går ofte i onepiece hjemme. Skal jeg ut en tur på butikken, så tar jeg en jakke på meg som alltid når jeg skal ut. ingen som ser at jeg har onepiece da. Hadde egentlig ikke hatt noe problem å gå med en slik det linker til heller. Du skal jo se nøye etter om overdelen og underdelen henger sammen. Ser ikke for meg at folk hadde brydd seg om den var todelt eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:50 #58 Del Skrevet lørdag kl 14:50 Er det bare jeg som aldri legger merke til andres bekledning? Klart, ser jeg en kul jakke, en spesiell bukse eller noe sånt, så ser jeg det. Men bortsett fra det, så hadde jeg vært et svært dårlig vitne for politiet om jeg skulle beskrevet hvordan forbryteren så ut Kan sitte i et selskap og ikke ense om vertinnen har bukse eller kjole på. Aner ikke hva de andre har på seg heller. Så for meg, kan du fint bruke denne one piecen på butikken. Eller i et bryllup 😂 Muligens hadde jeg lagt merke til akkurat det. Anonymkode: 78ba2...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:42 #59 Del Skrevet lørdag kl 18:42 Den var harry Anonymkode: d9775...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:09 #60 Del Skrevet lørdag kl 19:09 Morpheus skrev (4 timer siden): Jeg går ofte i onepiece hjemme. Skal jeg ut en tur på butikken, så tar jeg en jakke på meg som alltid når jeg skal ut. ingen som ser at jeg har onepiece da. Hadde egentlig ikke hatt noe problem å gå med en slik det linker til heller. Du skal jo se nøye etter om overdelen og underdelen henger sammen. Ser ikke for meg at folk hadde brydd seg om den var todelt eller ikke. Det var en god ide med å ta på en jakke. Ja, det er ikke lett å se om overdelen og underdelen henger sammen uten jakken også. Håper ikke at folk bryr seg, for jeg går også ofte på butikken i onepiece, både med og uten jakke😁 Anonymkode: c0e0d...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå