AnonymBruker Skrevet 19. mars #21 Del Skrevet 19. mars Million skrev (Akkurat nå): Man kan endre valuta oppe til høyre på nettbutikken. Når jeg endret land til Norge, ble prisen 2290 NOK. Så den er omtrent 3300 kroner etter toll? Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 19. mars #22 Del Skrevet 19. mars Jeg har en fra Sparkjøp. Kunne dog ikke falt meg inn å bruke den andre plasser enn hjemme 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. mars #23 Del Skrevet 19. mars Vet ikke hvorfor, men onepiece ute er liksom noe helt annet enn sweatpants og genser. Orker du ikke det heller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. mars #24 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så den er omtrent 3300 kroner etter toll? Anonymkode: c0e0d...f07 Var det jeg kom frem til da jeg testet i sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #25 Del Skrevet 19. mars C8H10N4O2 skrev (5 minutter siden): Jeg har en fra Sparkjøp. Kunne dog ikke falt meg inn å bruke den andre plasser enn hjemme 🙈 Takk for svar Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #26 Del Skrevet 19. mars AprilLudgate skrev (7 minutter siden): Vet ikke hvorfor, men onepiece ute er liksom noe helt annet enn sweatpants og genser. Orker du ikke det heller? Har du prøvd onepiece ute? For jeg trodde det ikke var noe stor forskjell, men du kan ha rett. Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. mars #27 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du prøvd onepiece ute? For jeg trodde det ikke var noe stor forskjell, men du kan ha rett. Anonymkode: c0e0d...f07 Altså, det er ikke noe annet politi enn motepolitiet som vil arrestere deg for å bruke onepiece i butikken... gå i det om du vil. Det er bare en tur i butikken! Hadde en nabodame før som var litt slapp og trøtt om morgenen. Hun gikk i nærbutikken (matbutikk) med ungen i bleie og pysj, og seg selv i pysjen... Hun ga blaffen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Londonjenta Skrevet 19. mars #28 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Så den er omtrent 3300 kroner etter toll? Anonymkode: c0e0d...f07 Nei, har sjekket litt og det er et norsk merke. Prisen i norske kroner kommer med mva og toll inkludert. Mulig du må betale noe for frakt, men ingen toll. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #29 Del Skrevet 19. mars Million skrev (Akkurat nå): Altså, det er ikke noe annet politi enn motepolitiet som vil arrestere deg for å bruke onepiece i butikken... gå i det om du vil. Det er bare en tur i butikken! Hadde en nabodame før som var litt slapp og trøtt om morgenen. Hun gikk i nærbutikken (matbutikk) med ungen i bleie og pysj, og seg selv i pysjen... Hun ga blaffen. Takk! Det var et godt svar. Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #30 Del Skrevet 19. mars Londonjenta skrev (Akkurat nå): Nei, har sjekket litt og det er et norsk merke. Prisen i norske kroner kommer med mva og toll inkludert. Mulig du må betale noe for frakt, men ingen toll. Det var godt å høre. Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #31 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke bruk onepiece ute blant folk.. Anonymkode: 4ba3e...cc9 Oi, blir du krenket da? Folk får da gå kledd som de ønsker?!? Anonymkode: f78dc...0a5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. mars #32 Del Skrevet 19. mars (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var godt å høre. Anonymkode: c0e0d...f07 Det står faktisk der nå, ser jeg av det skjermbildet, når man har lagt plagget i handlekurven i nettbutikken (det testet ikke jeg) at "taxes and duties are included". Altså moms og toll er inkludert. Da må de være et VOEC firma (ordning med norske tollmyndigheter) og det eneste som da skal påløpe er frakt. Endret 19. mars av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #33 Del Skrevet 19. mars Million skrev (1 minutt siden): Det står faktisk der nå, ser jeg, når man har lagt plagget i handlekurven i nettbutikken (det testet ikke jeg) at "taxes and duties are included". Altså moms og toll er inkludert. Da må de være et VOEC firma (ordning med norske tollmyndigheter) og det eneste som da skal påløpe er frakt. Ja, da blir det lettere økonomisk. Tror jeg kjøper den. Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Otilia Skrevet 19. mars #34 Del Skrevet 19. mars Den var fin🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #35 Del Skrevet 19. mars Otilia skrev (7 minutter siden): Den var fin🤩 Ja, ikke sant?🤩 Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #36 Del Skrevet 19. mars Syns det er helt vilt å bruke over 2000 kroner på et dasseantrekk. Når voksne folk ikke klarer å komme seg ut av pysjen før de skal på butikken tenker jeg mitt. Det tror jeg mange gjør, selv om ingen sikkert vil si det direkte til deg. Anonymkode: 0a563...180 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 19. mars #37 Del Skrevet 19. mars (endret) Jeg ville gått for en velourbukse og velourjakke som koseantrekk. Det kan man faktisk bruke på butikken uten at noen ser rart på deg. Noe lignende som dette Endret 19. mars av Gaia 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. mars #38 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du prøvd onepiece ute? For jeg trodde det ikke var noe stor forskjell, men du kan ha rett. Anonymkode: c0e0d...f07 Kunne ikke falt meg inn, men samtidig…. sykt digg plagg 😆 Aldri eid et, men ser det liksom for meg. Det ultimate tilbehøret må være Crocs. Bare kjøre FULL IDGAF. Stemmer ja! Kjør på. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #39 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns det er helt vilt å bruke over 2000 kroner på et dasseantrekk. Når voksne folk ikke klarer å komme seg ut av pysjen før de skal på butikken tenker jeg mitt. Det tror jeg mange gjør, selv om ingen sikkert vil si det direkte til deg. Anonymkode: 0a563...180 Må være hyggelig å sitte der oppe på sin høye hest og tenke dritt om andre mennesker og tro du er bedre enn dem, bare fordi de har på seg en viss type klær du misliker? Kom deg ned på jorda igjen og ta deg sammen. Du er ikke et hår bedre enn andre, uansett hvilke klær du har på deg. Anonymkode: 0be62...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #40 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nettsiden du viser til er jo utenlandsk? Har du tenkt å importere klær du har kjøpt fra utlandet på nett, må du regne med å betale både moms og toll. Bruk Tollvesenets tollkalkulator på nett for å finne ut hva sluttprisen på den onepiecen vil bli. Du må også betale frakt fra landet den sendes fra. Anonymkode: 0be62...bb5 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Takk for tipset. Jeg sjekket det med tollen, og fant ut at det er ikke noe toll på den. Anonymkode: c0e0d...f07 Onepiece er et norskt merke og sender fra Norge. Tidligere holdt de til på Frogner i Lillestrøm. Men de har kunder i hele verden, så du har bare kommet deg inn på den Tsjekkiske siden dems. Butt over fra CZ til NO så får du den norske prisen. Det er derfor ikke noe mer toll eller avgifter annet enn ev. porto. Onepiece er den originale kosedressen, de som startet hele denne trenden og lagde den første dressen. Men når de kommer til den du linker til ( og i grunn de fleste dressene dems) så er de mye videre enn bildet gir inntrykk for. Så samme hvor mye de prøver å imitere normale klær så er den en sekk på. Fantastisk behagelige, men ikke et plagg jeg noen sinne har vist meg utenfor huset i. Anonymkode: 90056...b91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå