AnonymBruker Skrevet 22. mars #61 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det bare jeg som aldri legger merke til andres bekledning? Klart, ser jeg en kul jakke, en spesiell bukse eller noe sånt, så ser jeg det. Men bortsett fra det, så hadde jeg vært et svært dårlig vitne for politiet om jeg skulle beskrevet hvordan forbryteren så ut Kan sitte i et selskap og ikke ense om vertinnen har bukse eller kjole på. Aner ikke hva de andre har på seg heller. Så for meg, kan du fint bruke denne one piecen på butikken. Eller i et bryllup 😂 Muligens hadde jeg lagt merke til akkurat det. Anonymkode: 78ba2...257 Takk! Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #62 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Den var harry Anonymkode: d9775...250 Vil du si hvorfor? Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #63 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 16.56): Passer kun til hjemmebruk. Anonymkode: b8883...94b Og camping!! Anonymkode: 415a0...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 23. mars #64 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Og camping!! Anonymkode: 415a0...da5 Ja. På camping er det gull med onepiece! Der er det ikke noe motepoliti som klager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå