AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:36 #1 Del Skrevet onsdag kl 15:36 Jeg går veldig mye i koseklær, da jeg ikke kan ha stramme klær på meg. Jeg liker ikke jeans heller. Jeg tenker å kjøpe meg en kosedress/onepiece til bruk etter jobb. Fks, på butikken og kjøpesenteret. Er det lurt? Tenker å kjøpe meg en slik: https://www.onepiece.com/ch/university-jumpsuit Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet onsdag kl 15:42 #2 Del Skrevet onsdag kl 15:42 Kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:44 #3 Del Skrevet onsdag kl 15:44 Ikke bruk onepiece ute blant folk.. Anonymkode: 4ba3e...cc9 9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:44 #4 Del Skrevet onsdag kl 15:44 Hvorfor ikke det? Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:56 #5 Del Skrevet onsdag kl 15:56 Nettsiden du viser til er jo utenlandsk? Har du tenkt å importere klær du har kjøpt fra utlandet på nett, må du regne med å betale både moms og toll. Bruk Tollvesenets tollkalkulator på nett for å finne ut hva sluttprisen på den onepiecen vil bli. Du må også betale frakt fra landet den sendes fra. Anonymkode: 0be62...bb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:56 #6 Del Skrevet onsdag kl 15:56 Passer kun til hjemmebruk. Anonymkode: b8883...94b 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:59 #7 Del Skrevet onsdag kl 15:59 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nettsiden du viser til er jo utenlandsk? Har du tenkt å importere klær du har kjøpt fra utlandet på nett, må du regne med å betale både moms og toll. Bruk Tollvesenets tollkalkulator på nett for å finne ut hva sluttprisen på den onepiecen vil bli. Du må også betale frakt fra landet den sendes fra. Anonymkode: 0be62...bb5 Takk for tipset. Jeg sjekket det med tollen, og fant ut at det er ikke noe toll på den. Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:00 #8 Del Skrevet onsdag kl 16:00 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Passer kun til hjemmebruk. Anonymkode: b8883...94b Takk for svar Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:03 #9 Del Skrevet onsdag kl 16:03 Leser på nettsiden du refererer til, at det er mange som bruker den også utenfor hjemmet. Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:04 #10 Del Skrevet onsdag kl 16:04 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ikke bruk onepiece ute blant folk.. Anonymkode: 4ba3e...cc9 Hvorfor ikke? Blir man arrestert da? Anonymkode: 99dd0...95c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:05 #11 Del Skrevet onsdag kl 16:05 Gjør som du vil. Den er helt grei å vise seg på matbutikken i. Anonymkode: d4110...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet onsdag kl 16:06 #12 Del Skrevet onsdag kl 16:06 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for tipset. Jeg sjekket det med tollen, og fant ut at det er ikke noe toll på den. Anonymkode: c0e0d...f07 Her er jeg redd du tar feil. Dersom klærne sendes fra utlandet, vil det bli belagt med toll og moms. Med mindre nettbutikken har VOEC ordning da, sånn at den prisen i norske kroner som vises i nettbutikken allerede er lagt til moms og toll til Norge? (det gadd jeg ikke sett meg til å lete og lese etter) Jeg sjekket tollkalkulatoren nå i tilfelle det er endringer, la inn "klær", og fikk opp at det er både toll og moms på det. Hvis vi antar at klesplagget ditt vil koste 2400 kr inkl frakt, vil totalprisen etter fortolling være ca 3300 kr. Endret onsdag kl 16:07 av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:10 #13 Del Skrevet onsdag kl 16:10 Million skrev (2 minutter siden): Her er jeg redd du tar feil. Dersom klærne sendes fra utlandet, vil det bli belagt med toll og moms. Med mindre nettbutikken har VOEC ordning da, sånn at den prisen i norske kroner som vises i nettbutikken allerede er lagt til moms og toll til Norge? (det gadd jeg ikke sett meg til å lete og lese etter) Jeg sjekket tollkalkulatoren nå i tilfelle det er endringer, la inn "klær", og fikk opp at det er både toll og moms på det. Hvis vi antar at klesplagget ditt vil koste 2400 kr inkl frakt, vil totalprisen etter fortolling være ca 3300 kr. Takk. Skal sjekke om at de har VOEC ordning. Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:12 #14 Del Skrevet onsdag kl 16:12 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gjør som du vil. Den er helt grei å vise seg på matbutikken i. Anonymkode: d4110...011 Takk, setter pris på ærlige svar. Tror det blir det første jeg gjør etter å ha tatt den på😁 Anonymkode: c0e0d...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:13 #15 Del Skrevet onsdag kl 16:13 Onepiece er stygt på alle over 10 år, uansett, men den var hvertfall ikke fin. Jeg ville heller valgt en løs kjole eller til nød en joggebukse. Anonymkode: 41499...39e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:14 #16 Del Skrevet onsdag kl 16:14 Million skrev (7 minutter siden): Her er jeg redd du tar feil. Dersom klærne sendes fra utlandet, vil det bli belagt med toll og moms. Med mindre nettbutikken har VOEC ordning da, sånn at den prisen i norske kroner som vises i nettbutikken allerede er lagt til moms og toll til Norge? (det gadd jeg ikke sett meg til å lete og lese etter) Jeg sjekket tollkalkulatoren nå i tilfelle det er endringer, la inn "klær", og fikk opp at det er både toll og moms på det. Hvis vi antar at klesplagget ditt vil koste 2400 kr inkl frakt, vil totalprisen etter fortolling være ca 3300 kr. Prisen er oppgitt i sveitsiske franc, så prisen før frakt og toll er på 3.300 kroner. Anonymkode: b8883...94b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:18 #17 Del Skrevet onsdag kl 16:18 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Onepiece er stygt på alle over 10 år, uansett, men den var hvertfall ikke fin. Jeg ville heller valgt en løs kjole eller til nød en joggebukse. Anonymkode: 41499...39e Hvorfor var ikke den fin? Jeg har mange joggebukser og ønsker å variere garderoben, men takk for svaret. Kjoleforslaget skal jeg vurdere Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:18 #18 Del Skrevet onsdag kl 16:18 Oi, den syntes jeg var skikkelig stygg, beklager 🙈 Anonymkode: da84e...c15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet onsdag kl 16:19 #19 Del Skrevet onsdag kl 16:19 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prisen er oppgitt i sveitsiske franc, så prisen før frakt og toll er på 3.300 kroner. Anonymkode: b8883...94b Man kan endre valuta oppe til høyre på nettbutikken. Når jeg endret land til Norge, ble prisen 2290 NOK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:19 #20 Del Skrevet onsdag kl 16:19 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi, den syntes jeg var skikkelig stygg, beklager 🙈 Anonymkode: da84e...c15 Vil du forklare hvorfor? Anonymkode: c0e0d...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå