AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:23 #41 Del Skrevet søndag kl 19:23 AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 22.32): Har dere ikke skjønt at mannelig stripping er gøy, uskyldig, småklein og litt sexy underholdning for fnistete husmødre som fortjener å slå ut håret, mens menn som ser stripping er skitne, ekle tapere med dårlig kvinnesyn(?) Når det er show med mannelige stripping er det ofte 'kosereportasjer' fra utsiden, der hudmødrene blir intervjuet osv. Det er full aksept i samfunnet for dette. Se for deg tilsvarende på et show for menn. Tror ikke det er mange menn som ville stå å fnise til kamera og tenke at æren var i behold før de skulle inn og se på nakne damer. De som påstår at det er en slags likestilling her vet at de tar feil. Anonymkode: 0fd3f...740 Det er ikke likestilling her nei. Det er jo manglende likestillinge som er problemet. Strippeklubben i Riga med hun kokainrusa danseren, er egentlig horehus med mulige forbindelser til trafficking og folk som lider en skjebne du ikke ville forunt din datter. De har blitt frastjålet passet, stappa fulle av dop og jobber som prosituerte. Det er faktisk en stor del av realiteten, selv om mange menn liker å tro at det bare er kåte, ekshibisjonistiske studiner som sper på studielånet og liker pikk bedre enn en vanlig jobb. Mens det harry mannlige strippeshowet på danskebåten, det er mer en fyr på fastlønn som synes det er gøy og som fint kunne jobbet som bartender i stedet om han ville. Han er ikke en slave eller trafficked, han har passet sitt og friheten sin, han er ikke redd for å bli banket eller voldtatt på jobb. Det er garantert grums i mannestripping også altså, men ikke i nærheten av hva det er blant kvinner. Det er ekstremt mye mer prostitusjon blant kvinner, og du er helt blåst om du tror noe annet, eller liksom skal flagge det at kvinnekroppen er til salgs som noe som liksom er urettferdig for menn. Det er jo nettopp det at det ikke er likestilling som er problemet her. Når det er sagt - jeg liker åpent forhold og sexklubber og har ingenting imot nakenhet. Men på generell basis, så ser jeg hvorfor horehuset er hakket mer problematisk enn manneshowet som utelukkende er harry. Anonymkode: 90fb1...fd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:09 #42 Del Skrevet søndag kl 21:09 AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 22.32): Du skrev det jo allerede. Aksepten andre veien handler om at mange menn bare ser på det som at kona blir glad og koser seg, litt som når hun ler og har en artig kveld med en venninne. Hadde oppfatningen vært at hun ble tent og kåt, hadde pipa fått en annen lyd. Har hørt historier nok med gris på noen av disse arrangementene også. Gjennom tiden har man ment at kvinners seksualitet tåler dagens lys så dårlig, at man har sørget for at den knapt nok kan forestilles. Det er bedre for menn å tenke på den som lett, yndig og en slags gladsak. Er den det, er den jo heller ingen trussel. Anonymkode: a8d3e...4c1 Jeg unner da henne å bli tent og kåt så lenge hun ikke ligger med andre og får utløp for kåtskapen sammen med meg 🙂 I løpet av et langt samliv vil de fleste møte noen som de kanskje får et crush på uten å gjøre noe med det. Anonymkode: 7e806...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:26 #43 Del Skrevet søndag kl 21:26 AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 15.40): Det er jo en del snakk om strippeklubber, og hvorvidt man skal kunne dra dit, og eventuelt benytte seg av tjenestene der. De fleste syns i alle fall ikke at sistnevnte er greit når man er i et forhold, og mange liker heller ikke at menn går på strippeklubb for å kun se showet. Men så har vi disse showene hvor menn viser seg frem. For menn handler stripping om lyst og tenning. For kvinner, kanskje mer om underholdning og show? Så det er kanskje mer akseptert den veien? Men jeg stusser likevel litt. Når jeg ser reklame fra disse mannestrippeshowene, ser jeg blant annet kvinner som bli tatt opp på scenen, og slikker på mennenes nakne kropp. Det er jo åpenbart ganske seksuelt. Jeg spurte min mann om han syns det var greit at jeg gikk på et slikt show. Han hadde null problem med det, sa han. Hva tenker dere? Anonymkode: 17593...0db Helt ok Anonymkode: a1f8f...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå