Gå til innhold

Mannlige strippeshow. Ok i forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som mann synes jeg ikke disse kvinnelige stripperne er noe særlig. Om min kone ville gått for å se på mannlige strippere hadde jeg sagt ok, til og med kanskje blitt med, om det var lovlig, bare for å se hva som skjer 😄. Da hadde jeg vært trygg på at hun ble fristet til noen "utenomekteskaplige" opplevelser. For all del, hun hadde fått gått alene om hun insisterte på det. Hun er ikke typen til å besøke slike steder så dette ble litt hypotetisk. 

Anonymkode: 7e806...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som mann hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt om min kone hadde vært på strippeshow eller at de hade bestilt stripper til en fest. Men kvinnelig stripper synes jeg er utrolig harry og trist (menneskehandel) så ville aldri dratt å sett på det selv

Anonymkode: 5b42c...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev det jo allerede. Aksepten andre veien handler om at mange menn bare ser på det som at kona blir glad og koser seg, litt som når hun ler og har en artig kveld med en venninne. Hadde oppfatningen vært at hun ble tent og kåt, hadde pipa fått en annen lyd. Har hørt historier nok med gris på noen av disse arrangementene også. Gjennom tiden har man ment at kvinners seksualitet tåler dagens lys så dårlig, at man har sørget for at den knapt nok kan forestilles. Det er bedre for menn å tenke på den som lett, yndig og en slags gladsak. Er den det, er den jo heller ingen trussel.

Anonymkode: a8d3e...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke skjønt at mannelig stripping er gøy, uskyldig, småklein og litt sexy underholdning for fnistete husmødre som fortjener å slå ut håret, mens menn som ser stripping er skitne, ekle tapere med dårlig kvinnesyn(?) 

Når det er show med mannelige stripping er det ofte 'kosereportasjer' fra utsiden, der hudmødrene blir intervjuet osv. Det er full aksept i samfunnet for dette. Se for deg tilsvarende på et show for menn. Tror ikke det er mange menn som ville stå å fnise til kamera og tenke at æren var i behold før de skulle inn og se på nakne damer. 

De som påstår at det er en slags likestilling her vet at de tar feil. 

Anonymkode: 0fd3f...740

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 14.40):

Det er jo en del snakk om strippeklubber, og hvorvidt man skal kunne dra dit, og eventuelt benytte seg av tjenestene der. De fleste syns i alle fall ikke at sistnevnte er greit når man er i et forhold, og mange liker heller ikke at menn går på strippeklubb for å kun se showet. 

Men så har vi disse showene hvor menn viser seg frem. For menn handler stripping om lyst og tenning. For kvinner, kanskje mer om underholdning og show? Så det er kanskje mer akseptert den veien?
Men jeg stusser likevel litt. Når jeg ser reklame fra disse mannestrippeshowene, ser jeg blant annet kvinner som bli tatt opp på scenen, og slikker på mennenes nakne kropp. Det er jo åpenbart ganske seksuelt. Jeg spurte min mann om han syns det var greit at jeg gikk på et slikt show. Han hadde null problem med det, sa han. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 17593...0db

Ekspander  

Det er opp til den enkelte relasjonen.

Jeg er imot det at folk ofte blir utnytta i slike situasjoner, men har ingen problemer med at partner ser på en naken kropp. 

Anonymkode: 64c65...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 21.32):

Har dere ikke skjønt at mannelig stripping er gøy, uskyldig, småklein og litt sexy underholdning for fnistete husmødre som fortjener å slå ut håret, mens menn som ser stripping er skitne, ekle tapere med dårlig kvinnesyn(?) 

Når det er show med mannelige stripping er det ofte 'kosereportasjer' fra utsiden, der hudmødrene blir intervjuet osv. Det er full aksept i samfunnet for dette. Se for deg tilsvarende på et show for menn. Tror ikke det er mange menn som ville stå å fnise til kamera og tenke at æren var i behold før de skulle inn og se på nakne damer. 

De som påstår at det er en slags likestilling her vet at de tar feil. 

Anonymkode: 0fd3f...740

Ekspander  

Enig. Forskjell på strippeshow på en scene med publikum i en sal, og en skitten strippeklubb som utnytter unge jenter og der det kryr av rusmidler og kjønnssykdommer. Chippendales vs strippeklubb. De på scenen er ikke nakne, men de på strippeklubb gjerne kler av seg og inviterer til intimitet. 

Anonymkode: d4c47...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes å kåte seg opp i fellesskap ved å se på nakne mennesker er helt amøbe uansett. Rett og slett flaut. Jeg vil ikke at fremmede skal se på meg når jeg er kpt, ikke vennene mine heller, og jeg vil ikke at de skal se meg når jeg er det. Jeg er uinteressert i en type som har interesse av å dra på strippeklubb.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for meg forskjell på et profesjonelt strippeshow som er på revyscener og sånt og er rent sceneshow, og lugubre strippeklubber som åpenbart har menneskehandel og sexsalg som bakteppe for inntektene sine, og gjerne inviterer til ekstra inntekter med fysisk kontakt i lukkede rom. Det siste er betraktelig verre enn det første.

Men uansett synes jeg stripping er både tacky og harry, det er noe neandertalsk over å sitte og glane på nakne eller delvis nakne kropper. Jeg synes det er usexy å se på stripping, og folk er ekstremt usexy når de glaner på stripping.

Venninnegjengen ville på Chippendales det var heelt uaktuelt for meg, kunne ikke falt meg inn å bruke tid og penger på det uansett om det er en gøy jentekveld ellers. Så den venninnekvelden droppet jeg 😉

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er bare helt uaktuelt at kona drar på strippeshow. Går ikke selv, fordi hun ikke liker det.

Anonymkode: 6932e...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskulis skrev (På 20.3.2025 den 21.52):

Men uansett synes jeg stripping er både tacky og harry, det er noe neandertalsk over å sitte og glane på nakne eller delvis nakne kropper. Jeg synes det er usexy å se på stripping, og folk er ekstremt usexy når de glaner på stripping.

Ekspander  

Det ser seriøst ut som de har null i IQ. Og det bildet vedvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært både på mannlig og kvinnelig striptease sammen. For å være helt ærlig ga det oss ikke noe særlig, men ingen av oss hadd brydd seg om den andre dro på strippeklubb ved en eller annen anledning.

Vi synes imidlertid begge at burlesque kan være ganske sexy 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Strippeshow synes jeg er usmakelig, vulgært og sexisme uansett hvilket kjønn det gjelder. Like sykt begge veier. 

Anonymkode: 5a5e9...063

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 12.02):

Bestilte tur ? Skal dere til utlandet for å gå på "strippeshow" ? Hadde dere likt om gutta dro til Pattaya på "strippeshow" ? Vi vet alle hva dette dreier seg om jenter og gutter.  Ligger nok videoer ute av venninner på strippeshow hvor en eller flere av dem både suger og blir pult på scenen. Mannlige strippere er en helt annen kaliber enn kvinnelige, just saying. 

Anonymkode: d25aa...96c

Ekspander  

Mente billetter. Det er i nabobyen (10 min unna for meg). Blir verken knulling, suging eller berøring generelt. For meg er dette kun underholdning. Lik f.eks Dr. Bergland eller Kevin Vågenes 😂 

Anonymkode: a85c5...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 7.54):

Mente billetter. Det er i nabobyen (10 min unna for meg). Blir verken knulling, suging eller berøring generelt. For meg er dette kun underholdning. Lik f.eks Dr. Bergland eller Kevin Vågenes 😂 

Ekspander  

Litt sånn som når f.eks tjukke damer med skjegg, eller kortvokste, var underholdning for folk før i tiden? 

Det er i hvert fall i samme sjanger, spør du meg, men i dag er det nakenhet som underholder folket. Sier jo mye om hvilke holdninger som er i samfunnet, at det er underholding å se andre ydmyke og nedgradere seg selv. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 8.44):

Litt sånn som når f.eks tjukke damer med skjegg, eller kortvokste, var underholdning for folk før i tiden? 

Det er i hvert fall i samme sjanger, spør du meg, men i dag er det nakenhet som underholder folket. Sier jo mye om hvilke holdninger som er i samfunnet, at det er underholding å se andre ydmyke og nedgradere seg selv. 

Ekspander  

Det er opp til deg å mene 🙂 Husk nå at disse stripperne tjener ekstremt godt med penger. Det er frivillig å være den type stripper. De må jobbe med kropp og ferdigheter for å stille kravene, lik man må studere sykepleier for å bli sykepleier. De er ikke født med stripperkropp og ferdigheter, og når de får det etter tid og jobb, så må det også vedlikeholdes. Fremdeles samme sjanger som sirkusartister av typen du nevner? Det synes ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke OK, verken med mannlige eller kvinnelige. Det kan hende at jeg er for "kultursnobbete", men jeg hadde ikke ønsket å være sammen med en partner som mener det er en god underholdning å se andre mennesker vrikke på rompa og kle seg nakne på en scene. 

Anonymkode: ad0f6...b32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...