Gå til innhold

Mannlige strippeshow. Ok i forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo en del snakk om strippeklubber, og hvorvidt man skal kunne dra dit, og eventuelt benytte seg av tjenestene der. De fleste syns i alle fall ikke at sistnevnte er greit når man er i et forhold, og mange liker heller ikke at menn går på strippeklubb for å kun se showet. 

Men så har vi disse showene hvor menn viser seg frem. For menn handler stripping om lyst og tenning. For kvinner, kanskje mer om underholdning og show? Så det er kanskje mer akseptert den veien?
Men jeg stusser likevel litt. Når jeg ser reklame fra disse mannestrippeshowene, ser jeg blant annet kvinner som bli tatt opp på scenen, og slikker på mennenes nakne kropp. Det er jo åpenbart ganske seksuelt. Jeg spurte min mann om han syns det var greit at jeg gikk på et slikt show. Han hadde null problem med det, sa han. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 17593...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det er immari usexy og harry både med mannlige og kvinnelige strippere. Jeg hadde unngått å bli sammen en person som likte sånt. Og selv hadde jeg heller betalt ned noen kroner ekstra på boliglånet. 

Anonymkode: 667aa...f2f

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som er kvinne er heller ikke dette greit i et forhold. I tillegg finner jeg det harry og usexy. 

Det er altså like ugreit som strippeklubb for menn.

Endret av SPOCA
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugg nei, stripping er ikke greit uansett hvilket kjønn man er

Anonymkode: 76293...f6e

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er jo en del snakk om strippeklubber, og hvorvidt man skal kunne dra dit, og eventuelt benytte seg av tjenestene der. De fleste syns i alle fall ikke at sistnevnte er greit når man er i et forhold, og mange liker heller ikke at menn går på strippeklubb for å kun se showet. 

Men så har vi disse showene hvor menn viser seg frem. For menn handler stripping om lyst og tenning. For kvinner, kanskje mer om underholdning og show? Så det er kanskje mer akseptert den veien?
Men jeg stusser likevel litt. Når jeg ser reklame fra disse mannestrippeshowene, ser jeg blant annet kvinner som bli tatt opp på scenen, og slikker på mennenes nakne kropp. Det er jo åpenbart ganske seksuelt. Jeg spurte min mann om han syns det var greit at jeg gikk på et slikt show. Han hadde null problem med det, sa han. 

Hva tenker dere? 

Øh, ikke innafor

Anonymkode: d25aa...96c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva tenker dere? 

Hadde ikke hatt problemer om dama dro med vennegjengen for å gjøre noe sånt for å ha det gøy / gjøre noe utenom det vanlige. 

Har ikke interesse for strippeklubber selv, men stoler på at hun er smart nok til å ikke la seg rive med å tømme kontoen sin helt:fnise:

Om det er ansett som harry eller ikke bryr jeg meg fint lite om..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Både mannen min og jeg syns det er ok at partneren går på strippeklubb. Jeg er kvinne og ville likevel aldri gått på et sånt show, kun fordi jeg syns det veldig kleint, spesielt publikum). Ville heller sett på damer som danset, onne velge. Jeg kunne gjerne gått på burleske-show, f.eks. 

Anonymkode: 284d4...a45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke likt å gå på strippeshow om jeg var i et forhold, og jeg hadde sannelig ikke likt det om mannen gikk på et heller! Uaktuelt.

Anonymkode: 60ba2...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fullstendig uaktuelt. Ikke har jeg noe behov som kvinne  å gå på mannlig strippeshow heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva tenker dere? 

Er mann og må informere om at det å gå på strippeklubb på utdrikningslag etc for menn også handler om underholdning og show. Det er lite tenning der, men selvsagt mange flotte jenter.

Anonymkode: 4ec29...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo usedvanlig harry. Og hvis dama hadde hatt behov for dette så hadde det røde lyset blinket for andre ting enn sjalusi og "utroskap".

Det er jo fasinerende når man som (som trådstarter gjør) prøver å gjøre kvinnelige strippeshowtilskuere mer edelt enn mannlige. Patetisk,

Anonymkode: 6f19a...739

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen forskjell i om menn eller kvinner går på strippeshow.

Om noen mener det er mer akseptabelt at kvinner går på strippeshow er ikke det noe annet enn en dobbeltstandard.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg skal på strippeshow i år (ikke klubb) sammen med venninner. Mannlige strippere. Alle forhørte seg med partnerne før vi bestilte tur. Det var greit for alle partnerne, ikke noe fuss. Det er bare moro! Underholdning, og fint lite annet. 

Hadde syntes det var ok om mannen gjorde det samme. Show, ikke strippeklubb/bar. Det synes jeg er unødvendig.

Anonymkode: a85c5...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg skal på strippeshow i år (ikke klubb) sammen med venninner. Mannlige strippere. Alle forhørte seg med partnerne før vi bestilte tur. Det var greit for alle partnerne, ikke noe fuss. Det er bare moro! Underholdning, og fint lite annet. 

Hadde syntes det var ok om mannen gjorde det samme. Show, ikke strippeklubb/bar. Det synes jeg er unødvendig.

Anonymkode: a85c5...0b8

Bestilte tur ? Skal dere til utlandet for å gå på "strippeshow" ? Hadde dere likt om gutta dro til Pattaya på "strippeshow" ? Vi vet alle hva dette dreier seg om jenter og gutter.  Ligger nok videoer ute av venninner på strippeshow hvor en eller flere av dem både suger og blir pult på scenen. Mannlige strippere er en helt annen kaliber enn kvinnelige, just saying. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hva tenker dere? Anonymkode: 17593...0db

Nå må folk snart begynne å bli voksne og klare å se annen "underholdning" enn nakne folk. Det er så harry som det går an.

Anonymkode: 070cc...9d7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bestilte tur ? Skal dere til utlandet for å gå på "strippeshow" ? Hadde dere likt om gutta dro til Pattaya på "strippeshow" ? Vi vet alle hva dette dreier seg om jenter og gutter.  Ligger nok videoer ute av venninner på strippeshow hvor en eller flere av dem både suger og blir pult på scenen. Mannlige strippere er en helt annen kaliber enn kvinnelige, just saying. 

Forskjellen på mannlige og kvinnelige strippeshow er hovedsaklig at damene kan ta på mannlige dansere. Chippendales knuller seg gjennom en turneer og er raus med å la damene få suge dem backstage. Classy

Anonymkode: a345d...15a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes ikke det ee greit. Hvorfor skal man det? Men når det er sagt, så lenge det går uskyldig for seg så finnes det værre ting å reagere på. 

Anonymkode: fdad2...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 15.40):

Hva tenker dere? 

Jeg tenker at om kona hadde fortalt at hun skulle på strippeshow, så hadde jeg humret godt og samtidig skjønt at det var en humor/show greie.

Personlig syntes jeg stripping er utrolig «Harry», men jeg kan også se humoren i det.

Jeg hadde selvfølgelig hatt null problemer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer an på setting.

Hadde forloveden min blitt invitert med f.eks i et utdrikningslag så: Whatever.

Han hadde heller ikke brydd seg om jeg hadde blitt med ved en spesiell anledning.

Men ingen av oss ville tatt initiativ til det selv.

Vi finnes ikke sjalu og vet hva vi har.

Anonymkode: c69c0...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...