AnonymBruker Skrevet 19. mars #21 Del Skrevet 19. mars Enig med AB over, eller bare spør hvorfor han gjør dette? Kanskje han ikke tenker over at det er rart og gjør det ubevisst 🤷♀️ Anonymkode: d3786...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #22 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er superkonfliktsky så egentlig ikke 😅 Og så kommer det litt an på hvem du er, hvem han er, og hvordan stemningen er. Jeg personlig tror jeg ville prøvd meg med humor, type "Haha, den munnskyllingen du gjør er skikkelig snodig, skulle tro du var hos tannlegen" - og så ledd. Og hvis han da sa type "Hæ? Hvilken skylling?" så hadde jeg forklart hva jeg mente og sagt at det er forstyrrende under måltidet, men fortsatt med en gøyal tone. Om det ga mening. Men det er absolutt ikke sikkert at dette er rådet du burde følge. Anonymkode: c6d13...5f5 Humor er ikke en dårlig måte å nærme seg dette på bare han ikke tror jeg ler av ham hehe. Super konflitksky jeg og dessverre. Vi er bekjente i samme omgangskrets:) Anonymkode: f20de...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. mars #23 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja men da er vi enige, man bør gjøre dette alene på badet 😅 Anonymkode: f20de...981 Fortsatt ikke med øl 😆 Men han bør spørres om dette er en sånn «ølgjær for håret» greie eller HVA ER GREIA. Vi er mange som lurer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #24 Del Skrevet 19. mars AprilLudgate skrev (3 minutter siden): Fortsatt ikke med øl 😆 Men han bør spørres om dette er en sånn «ølgjær for håret» greie eller HVA ER GREIA. Vi er mange som lurer! Nei ikke med øl lol. Han begynte ikke med det før vi fikk mat så jeg har inntrykk av at han skylte ut matrester fra munnen eller noe med den.. han drakk normalt før mat Anonymkode: f20de...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #25 Del Skrevet 19. mars AprilLudgate skrev (55 minutter siden): Om du blir DÅRLIG så har du og issues. Så kanskje møte folk på halvveien? Det kan bli stor utfordring for deg å bo med andre om kun dette er brekningsfremkallende. Snålt ja, men jeg hadde ikke blitt fysisk uggen. Men tannpirker uten sjenanse og mye smatting derimot. Da har jo du også issues. Jeg er forøvrig enig med deg, har et familiemedlem som bruker tannpirker uten sjenanse , og jeg må snu meg vekk. Skal vi møte dem på halvveien og like det litt? jeg synes opplevelsen til ts høres spesiell ut, om jeg hadde blitt dårlig vet jeg ikke før jeg opplevd det, men tror du skal lete lenger etter en samboer som bruker øl som munnskyld enn som smatter og pirker seg iherdig i tenna. Så da har vel vi et større problem? egentlig er det litt det samme, jeg tenker at tannpirking og munnskyll ( med øl eller vann eller fluor ) er noe man gjør privat , og ihvertfall ikke ved bordet på date. Så det handler om manglede bordskikk/ folkeskikk . Anonymkode: 16113...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #26 Del Skrevet 19. mars De jeg vet om som gjør det, er fordi de myker opp maten og gjør det lettere å svelge unna mat som sitter i ganen og tannkjøtt. Hvis en voksen holder på å blande mat og drikke i munnen sånn, kommer ikke en "gøyal" kommentar til å snu den vanen. Så enten må du tåle det, eller la ham være. Å forvente at han slutter med dette er urealistisk. Du kommer til å klikke hver gang han glemmer seg etter 10 år sammen... Anonymkode: 1ea49...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå