AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Jeg ble bedt på date av en kjekk mann jeg kjenner litt fra før, vi avtalte middag ute og hadde det veldig fint til vi begynte å spise. Jeg lurer på om jeg overdriver, jeg ble så turned off og flau at jeg holdt på å gå, samt ganske kvalm dessverre. Jeg sa ingenting og vi avtalte ikke noe mer så håper ikke han ber meg ut igjen. Det han gjorde var å bruke ølen han drakk, til å skylle munnen med. Å forklare det best mulig må være den måten tannlegen ber dere skylle munnen, drikk vann, fylle munnen og skylle godt rundt, så spytte. Men han drakk det. Han gjorde det et par ganger til og jeg mistet litt matlyst hver gang. Er jeg vanskelig, er dette noe folk gjør? Jeg har aldri opplevd dette med noen annen. Anonymkode: f20de...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Jeg har heller aldri opplevd det, eller tenkt på at noen gjør det. Høres rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars nordlending skrev (4 minutter siden): Jeg har heller aldri opplevd det, eller tenkt på at noen gjør det. Høres rart ut. Ja det var veldig spesielt, eneste gangene jeg gjør det er hos tannlege og ved fluorskyll. Anonymkode: f20de...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars Høres lurt ut sånn egentlig, men ikke sjarmerende foran folk. Dette er nok en uvane han ikke er bevisst på, men som han raskt kan avvenne seg med om han får det påpekt og ønsker det selv. Ikke sjarmerende, men heller ikke deal breaker. Anonymkode: c6d13...5f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars Ikke rart å reagere, det høres jævlig pussig ut. For meg litt rart om det skulle utelukke ham som date fremover, hvis han er en ellers ålreit type som bare litt diskret kan få beskjed om hvordan det tar seg ut. Anonymkode: c1f26...bad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres lurt ut sånn egentlig, men ikke sjarmerende foran folk. Dette er nok en uvane han ikke er bevisst på, men som han raskt kan avvenne seg med om han får det påpekt og ønsker det selv. Ikke sjarmerende, men heller ikke deal breaker. Anonymkode: c6d13...5f5 Jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor du tenker at det egentlig høres lurt ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres lurt ut sånn egentlig, men ikke sjarmerende foran folk. Dette er nok en uvane han ikke er bevisst på, men som han raskt kan avvenne seg med om han får det påpekt og ønsker det selv. Ikke sjarmerende, men heller ikke deal breaker. Anonymkode: c6d13...5f5 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke rart å reagere, det høres jævlig pussig ut. For meg litt rart om det skulle utelukke ham som date fremover, hvis han er en ellers ålreit type som bare litt diskret kan få beskjed om hvordan det tar seg ut. Anonymkode: c1f26...bad Skjønner, så det er ikke en super ekkel big deal? Jeg ble dårlig rett og slett, men det er sikkert bare meg da, han var helt herlig ellers... får spørre om å ta en date igjen, og eventuelt påpeke det da om det skjer igjen. Men hvordan hadde dere sagt det.? Anonymkode: f20de...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars Dette er noe folk flest gjør for tannhygienens skyld hjemme med vann eller munnskyll - men ikke sett med øl 😅 Kanskje han fikk et innfall og kjente han hadde mat fast i en tann og tenkte det var verre 🤷♀️ Litt i drøyeste laget å bli kvalm av. En sommerkjæreste jeg spiste ute med sammen med andre fikk jeg og the ick av. Alle spiste helt vanlig, utenom ham. Han liksom lente seg over tallerkenen og goflet i seg på et vis. Jeg bare 😶🌫️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #9 Del Skrevet 19. mars AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Dette er noe folk flest gjør for tannhygienens skyld hjemme med vann eller munnskyll - men ikke sett med øl 😅 Kanskje han fikk et innfall og kjente han hadde mat fast i en tann og tenkte det var verre 🤷♀️ Litt i drøyeste laget å bli kvalm av. En sommerkjæreste jeg spiste ute med sammen med andre fikk jeg og the ick av. Alle spiste helt vanlig, utenom ham. Han liksom lente seg over tallerkenen og goflet i seg på et vis. Jeg bare 😶🌫️ Ja, jeg og forbinder det med tannpleie, Jeg på min side hadde ikke reagert om noen gaflet i seg, men vi har hver våre icks hehe. Han gjorde det flere ganger, dessverre. Anonymkode: f20de...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 19. mars #10 Del Skrevet 19. mars Jeg kan gjøre det hjemme, dog med vann. Prøver å ikke drive på sånt i offentligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. mars #11 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner, så det er ikke en super ekkel big deal? Jeg ble dårlig rett og slett, men det er sikkert bare meg da, han var helt herlig ellers... får spørre om å ta en date igjen, og eventuelt påpeke det da om det skjer igjen. Men hvordan hadde dere sagt det.? Anonymkode: f20de...981 Om du blir DÅRLIG så har du og issues. Så kanskje møte folk på halvveien? Det kan bli stor utfordring for deg å bo med andre om kun dette er brekningsfremkallende. Snålt ja, men jeg hadde ikke blitt fysisk uggen. Men tannpirker uten sjenanse og mye smatting derimot. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. mars #12 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg og forbinder det med tannpleie, Jeg på min side hadde ikke reagert om noen gaflet i seg, men vi har hver våre icks hehe. Han gjorde det flere ganger, dessverre. Anonymkode: f20de...981 Hæ? 😆🤷♀️ Why? Jeg blir faktisk nysgjerrig her på hvorfor han gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #13 Del Skrevet 19. mars AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Om du blir DÅRLIG så har du og issues. Så kanskje møte folk på halvveien? Det kan bli stor utfordring for deg å bo med andre om kun dette er brekningsfremkallende. Snålt ja, men jeg hadde ikke blitt fysisk uggen. Men tannpirker uten sjenanse og mye smatting derimot. Men du har jo dine greier som gjør deg uggen, da har jo du issues da? For tannpirker og smatting er ikke et problem for meg. Ja jeg ble uvel, jeg forbinder med det med å skylle munnen for rusk og bakterier, og da svelger man ikke. Anonymkode: f20de...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. mars #14 Del Skrevet 19. mars metalguy4100 skrev (Akkurat nå): Har en bekjent hvis tenårige sønn har visstnok fått legeerklæring på at han ikke kan dele bord med sin far under måltider. Årsak, faren smatter som f... 😂 Kanskje sønnen har hyperakusis 😅 Men ganske imponerende at faren fikk formert seg med denslags bordskikk. Han må inneha noen solide egenskaper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. mars #15 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men du har jo dine greier som gjør deg uggen, da har jo du issues da? For tannpirker og smatting er ikke et problem for meg. Ja jeg ble uvel, jeg forbinder med det med å skylle munnen for rusk og bakterier, og da svelger man ikke. Anonymkode: f20de...981 Om vi snakker UTENOM måltider utenfor hjemmet: Bakteriene dannes ikke idet du spiser. Derav råd om tanntråd kun en gang daglig. Jeg personlig er psykopat og bruker det og tepebørster flere ganger daglig - men på badet for meg selv. Hadde jeg sittet i en felles middag hadde jeg ikke skylt munnen sånn med vann. Jeg hadde gått på dametoalettet og skylt om jeg trodde en gulrotbit satt et sted. Men TS må date ham igjen, kamskje han har enda verre vaner å by på 😅🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #16 Del Skrevet 19. mars Spesielt. Æsj! Anonymkode: e7d3f...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #17 Del Skrevet 19. mars Makavelli skrev (9 minutter siden): Jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor du tenker at det egentlig høres lurt ut? Nei altså jeg tenkte at dersom jeg satt hjemme med middag og vann så kunne jeg har skyllet tennenene mine litt når jeg drakk på slutten av måltidet 😅 Men kommer neppe til å begynne med det, og ihvertfall ikle foran folk. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner, så det er ikke en super ekkel big deal? Jeg ble dårlig rett og slett, men det er sikkert bare meg da, han var helt herlig ellers... får spørre om å ta en date igjen, og eventuelt påpeke det da om det skjer igjen. Men hvordan hadde dere sagt det.? Anonymkode: f20de...981 Jeg personlig har en tendens til å klø meg i øret foran folk. Har vært plaget med mye psoriasis i ørene og klødd slm et helvete, og nå har vanen satt seg. Øver på å venne meg av det.. Samme med å plukke av seg hår fra klær (som har falt av fra hodet) og slippe på gulvet. Er visst noen som syns det er frekt og ekkelt... Så jeg har ubevisste uvaner jeg også. Det han gjør er etter min mening som sagt ikke sjarmerende, men noe som er lett å avvenne bare man har lyst og får hjelp til å bli bevisst, det er ikke en del av hans personlighet (som er vanskelig å endre). Tenker jeg 😊 Anonymkode: c6d13...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #18 Del Skrevet 19. mars AprilLudgate skrev (12 minutter siden): Om vi snakker UTENOM måltider utenfor hjemmet: Bakteriene dannes ikke idet du spiser. Derav råd om tanntråd kun en gang daglig. Jeg personlig er psykopat og bruker det og tepebørster flere ganger daglig - men på badet for meg selv. Hadde jeg sittet i en felles middag hadde jeg ikke skylt munnen sånn med vann. Jeg hadde gått på dametoalettet og skylt om jeg trodde en gulrotbit satt et sted. Men TS må date ham igjen, kamskje han har enda verre vaner å by på 😅🤷♀️ Ja men da er vi enige, man bør gjøre dette alene på badet 😅 Anonymkode: f20de...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #19 Del Skrevet 19. mars Men har noen forslag til hvordan jeg skal si det? Anonymkode: f20de...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #20 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men har noen forslag til hvordan jeg skal si det? Anonymkode: f20de...981 Jeg er superkonfliktsky så egentlig ikke 😅 Og så kommer det litt an på hvem du er, hvem han er, og hvordan stemningen er. Jeg personlig tror jeg ville prøvd meg med humor, type "Haha, den munnskyllingen du gjør er skikkelig snodig, skulle tro du var hos tannlegen" - og så ledd. Og hvis han da sa type "Hæ? Hvilken skylling?" så hadde jeg forklart hva jeg mente og sagt at det er forstyrrende under måltidet, men fortsatt med en gøyal tone. Om det ga mening. Men det er absolutt ikke sikkert at dette er rådet du burde følge. Anonymkode: c6d13...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå