Gå til innhold

Beste nettsted for fotofremkalling

Quirky

Anbefalte innlegg

Har sett at FotoKnudsen kom godt ut i noen tester, men hva er deres erfaringer? Billigst og best?

Kan man forresten kun fremkalle egne bilder, eller går det an å fremkalle bilder man har funnet på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eurofoto er kjempebra på bildekvalitet og pris. MEN irriterer meg over fraktprisene deres. Har brukt dem mye på tross av det.

Ang. bildene du har funnet på nettet: det kommer vel an på hva som er avbildet kanskje? ;) Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurofoto er kjempebra på bildekvalitet og pris. MEN irriterer meg over fraktprisene deres. Har brukt dem mye på tross av det.

Ang. bildene du har funnet på nettet: det kommer vel an på hva som er avbildet kanskje?  ;)  Jeg vet ikke.

Ikke tenk koffert. :ler: Det er snakk om noen kunstbilder som kunstneren har stilt til fri disposisjon på nettet, man kan kopiere dem og bruke dem på hjemmesider og slikt. Synes noen av dem er så vanvittig fine, så jeg tenkte på å få dem kopiert på papir. Får sende en mail til eurofoto og spørre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er fraktprisene til Eurofoto? Var inne på sidene deres og titta, men fant det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Det er snakk om noen kunstbilder som kunstneren har stilt til fri disposisjon på nettet, man kan kopiere dem og bruke dem på hjemmesider og slikt. Synes noen av dem er så vanvittig fine, så jeg tenkte på å få dem kopiert på papir. Får sende en mail til eurofoto og spørre. :)

Du må sende en mail til kunstneren og spørre. Det er h*n som eier bildene, ikke Eurofoto. At de er til fri bruk på hjemmesider betyr ikke nødvendigvis at du kan kopiere dem og fritt og henge dem på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...