AnonymBruker Skrevet i går, 13:41 #1 Del Skrevet i går, 13:41 Vi skal gifte oss og skal ha vielse på samme som festen. Vi vurderer kun borgerlig vielse da vi ikke er religiøse, og humanistisk vielse appellerer ikke helt. Vi skal ha noen som skal spille 3 sanger (inn- og utmarsj og en sang til), men vi tenker at det blir for kort. Vi regner med ca. 10-15 minutter. Hva kan vi inkludere slik at vielsen kan være 30-45 minutter? Hva slags vielseprogram hadde dere? Anonymkode: 32384...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:56 #2 Del Skrevet i går, 13:56 Hvorfor vil dere ha 30-45 min lang vielse? Det er jo enormt lenge. Jeg gifta meg på rådhuset i Oslo, hele greia tok ca 15 min uten sanger så jeg vil jo tro dere passerer 30 min med tre sanger om hver er på rundt 4 min. (Det tar jo litt tid mellom hvert element også). Anonymkode: d92b1...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Vi skal ha humanistisk vielse og den er anslått til å være i 25 minutter med musikkinnslag. Det holder lenge. Er av punktene som tar litt tid er underskriving av papirene, vi har det i stedet for ringutveksling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Så lenge som 45 minutter er jo ikke nødvendig, og kan bli litt i lengste laget. Særlig hvis man som gjest får litt inntrykk av at man har fylt på bare for å få tida til å gå, ikke fordi at akkurat det seremonien inneholder er viktig for dere. Jeg var nylig i en borgerlig vielse, der ble noen tid brukt til at brudeparet holdt sine taler til hverandre under seremonien. Det var egentlig veldig fint, og det gjorde at antall taler under middagen ble noe redusert (det kan jo fort bli litt mye, hvis man har veldig taletrengte gjester). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå