AnonymBruker Skrevet 20. mars #21 Del Skrevet 20. mars Jeg har kjøpt en del sexleketøy fra AliExpress, som har omtrent de samme varene som Temu. Det er varierende kvalitet. Men hvis man unngår de aller billigste så er kvaliteten like god som de man får kjøpt i norske sexbutikker. Anonymkode: 46a3e...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #22 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan være billige metaller som ikke er bra for kroppen. Tror ikke det bør antas at alle sexleketøy produseres på samme sted som de som lages på vegne av selskaper i Vesten. Som flere er inne på CE-merket innebærer at produktene er godkjent i Europa. Hvis en importør blir tatt for triksing så kommer det sanksjoner mot selskapet i tråd med alvorlighetsgraden av bruddet. Anonymkode: dbcad...c57 Nja, er ikke så sikker på det. Det dukker stadig vekk opp eksempler på skadelige stoffer i plastprodukter, både som plast i klær, barneleker, duppedingser og også helt sikkert i sexleketøy. Dessuten blir det bare tatt stikkprøver, så mye kan slippe igjennom utestet CE eller ikke. Anonymkode: 40fed...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verbena Skrevet 20. mars #23 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når du har regnet inn alle kondomene du går gjennom på et år eller 2, har du egentlig spart noe som helst kontra å kjøpe fra en seriøs norsk forhandler, som etter loven må være helt giftfrie? Med tanke på alle plassene som nå selger leketøy (faktisk er nettappoteker billige) er det ikke noe dyrt i Norge. Anonymkode: 018d8...7f0 Disse bestilles helt gratis på nett. Så ingen utgift i det hele tatt. Og det er ikke alltid så spenstig utvalg i butikkene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #24 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nja, er ikke så sikker på det. Det dukker stadig vekk opp eksempler på skadelige stoffer i plastprodukter, både som plast i klær, barneleker, duppedingser og også helt sikkert i sexleketøy. Dessuten blir det bare tatt stikkprøver, så mye kan slippe igjennom utestet CE eller ikke. Anonymkode: 40fed...59a Plast endrer seg og det gjør også hva som er tillatt og ikke. Det er bedre med stikkprøver enn ingenting. Kjøper du i Europa har du rettigheter, i Kina sender du klagen til Xi. Anonymkode: dbcad...c57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #25 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Plast endrer seg og det gjør også hva som er tillatt og ikke. Det er bedre med stikkprøver enn ingenting. Kjøper du i Europa har du rettigheter, i Kina sender du klagen til Xi. Anonymkode: dbcad...c57 Foretrekker å være på den sikre siden uansett da. Så lenge man får gratis kondomer kan jeg ikke se noe argument for å ikke ta forholdsregler. Så ja, jeg bruker alltid å ha på kondom når noe skal inn i meg. Anonymkode: 40fed...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #26 Del Skrevet 20. mars Snok1 skrev (1 time siden): Jeg kjøper ikke billigere dildoer på Temu, jeg kjøper større til samme pris. ✊🤩 Hvor store da og i hvilket materiale? Anonymkode: e9ab9...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #27 Del Skrevet 20. mars Kjøpte en vibrator som ble varm når jeg brukte den 🙈🙈 Anonymkode: 47d65...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #28 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjøpte en vibrator som ble varm når jeg brukte den 🙈🙈 Anonymkode: 47d65...b42 Kjøper aldri noe som dirrer 😂 Too much, too much 🫣🫣🫣🫣 Anonymkode: e9ab9...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20. mars #29 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor store da og i hvilket materiale? Anonymkode: e9ab9...bc2 Store. Metall eller silikon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #30 Del Skrevet 20. mars Jeg har bestandig brukt kondom på dildo til fruen, uansett hvor den er kjøpt henn. Anonymkode: 18a71...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #31 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kan være billige metaller som ikke er bra for kroppen. Tror ikke det bør antas at alle sexleketøy produseres på samme sted som de som lages på vegne av selskaper i Vesten. Som flere er inne på CE-merket innebærer at produktene er godkjent i Europa. Hvis en importør blir tatt for triksing så kommer det sanksjoner mot selskapet i tråd med alvorlighetsgraden av bruddet. Anonymkode: dbcad...c57 Hva slags billige metaller skulle det være? Jeg vet at Kadmium ble oppdager i noe ørepynt, men har neppe noen anvendelse i sexleketøy. Anonymkode: 8c163...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #32 Del Skrevet 21. mars Even Tuell skrev (På 19.3.2025 den 23.29): I mange tilfeller er produktene identiske ... til og med bildene er identiske som de man finner på Temu og AliExpress. Har du et konkret eksempel? Med linker til annonsene. Anonymkode: 361f9...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #33 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Når du har regnet inn alle kondomene du går gjennom på et år eller 2, har du egentlig spart noe som helst kontra å kjøpe fra en seriøs norsk forhandler, som etter loven må være helt giftfrie? Med tanke på alle plassene som nå selger leketøy (faktisk er nettappoteker billige) er det ikke noe dyrt i Norge. Anonymkode: 018d8...7f0 Kondomer er da sannelig gratis å bestille på nett. Går folk i butikken og kjøper det?? Jeg har en dildo fra Trmu. Blir så sjeldent brukt at det neppe er hva som gir meg kreft. Anonymkode: 34e1d...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #34 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kondomer er da sannelig gratis å bestille på nett. Går folk i butikken og kjøper det?? Jeg har en dildo fra Trmu. Blir så sjeldent brukt at det neppe er hva som gir meg kreft. Anonymkode: 34e1d...f2f Kan jo være de som bruker den mer en deg vet du. Jeg fikk et parti kondomer som akkurat var gått ut på dato gratis. Er like gode de, i vertfall til dette bruket☺️ Anonymkode: 40fed...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå