AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:40 #1 Del Skrevet onsdag kl 13:40 Det har jo beviselig blitt funnet helseskadelige og kreftfremkallende stoffer i diverse produkter. Blant annet i barneleker. Hva tenker dere? Jeg har blitt litt engstelig, og har begynt å bruke kondom utenpå dildoen🤔 Anonymkode: 40fed...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:10 #2 Del Skrevet onsdag kl 15:10 Tror de andre ”norske” sexleketøy er produsert i fabrikken ved siden av de slemme Temu fabrikkene. Dessuten er nesten alt kreftfremkallende. Også ”norske" produkter. Anonymkode: 8b536...4d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:12 #3 Del Skrevet onsdag kl 15:12 Kjøp i norske/anerkjente butikker og merker som selges i Europa. Da skal de følge våre lover og krav. Dette er intimbruk, så ser ikke helt poenget med å bestille fra Temu for å spare et par hundrelapper. Anonymkode: dbcad...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet onsdag kl 15:12 #4 Del Skrevet onsdag kl 15:12 Nei, jeg støtter ikke Temu. Med tanke på at som du sier, de har bevist at det er giftstoffer i ting derfra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:13 #5 Del Skrevet onsdag kl 15:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror de andre ”norske” sexleketøy er produsert i fabrikken ved siden av de slemme Temu fabrikkene. Dessuten er nesten alt kreftfremkallende. Også ”norske" produkter. Anonymkode: 8b536...4d1 Sikkert på samme fabrikk og, det er jo ikke sånn at temu har egne fabrikker med farlige kjemikalier.. og de bytter nok ikke råvarer når de produserer for temu og ikke for temu. Men nei har ikke kjøpt det. Anonymkode: 6d1b0...37e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:19 #6 Del Skrevet onsdag kl 19:19 Men sikre er dere ikke? Jeg har aldri sett det har stått garanti om absolutt gift-frie materialer på pakningene? De tør vel antagelig ikke med tanke på rettsaker og søksmål. Anonymkode: 40fed...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet onsdag kl 22:11 #7 Del Skrevet onsdag kl 22:11 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sikkert på samme fabrikk og, det er jo ikke sånn at temu har egne fabrikker med farlige kjemikalier.. og de bytter nok ikke råvarer når de produserer for temu og ikke for temu. Men nei har ikke kjøpt det. Anonymkode: 6d1b0...37e Samme fabrikk kan bruke forskjellige råvarer til forskjellige kunder. Ved norske butikker og anerkjente merker har importør ansvar for at produktene er i henhold til EU standard. Importør kan bli straffet hvis de selger produkter som ikke er godkjent. Temu blir neppe straffet hvis de selger skadelige produkter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet onsdag kl 22:29 #8 Del Skrevet onsdag kl 22:29 I mange tilfeller er produktene identiske ... til og med bildene er identiske som de man finner på Temu og AliExpress. Sånn er det med veldig mange varer, ikke bare sexleketøy. Jeg mistenker sterkt at det er 100% de samme produktene, inklusive råvarer, i de aller fleste tilfeller. Prisene er så lave at det neppe er mye å spare på andre råvarer ... og det er tidvis et jækla hassle å ha to forskjellige lagre. Bare gønn på. Jeg vil tro at kvalitetskontrollen, råvarer og slikt er av en høyere standard på vel-etablerte leketøysmerker; We Vibe, Nexus, Lovense osv. De har tross alt et rykte å forsvare. Det er store internasjonale selskaper ... de gir nok flyvende faen i oss forbrukere og om vi blir skadet eller påvirket av produktet, men å bli tatt med buksene nede med giftige produkter vil drepe et merke. Skal man ta på konspirasjonsbrillene er det nok en de egne merkevarene hos sexleketøy-butikkene som kanskje har et mer rufsete forhold. Sinful som bestiller 1000 dildoer ... de har ikke kapasitet til å faktisk sjekke at den kinesiske fabrikken ikke blander gift i dem. Det er null sjanse for at produktet blir sendt til test i et laboratorie. Sinful må bare stole på at fabrikken er ærlig når de sier at dildoene er giftfrie. Akkurat som på Temu og Ali. ... uansett; det handler om eksponering. I den grad et leketøy inneholder noen dårlige stoffer, så er de jo i kontakt med kroppen i en begrenset periode. Det er begrenset hvor forgiftet du rekker å bli av en runde på leketøyet. Det færreset går rundt med dildoen eller vibratoren i seg hele dagen, hver dag liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet i går, 01:38 #9 Del Skrevet i går, 01:38 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tror de andre ”norske” sexleketøy er produsert i fabrikken ved siden av de slemme Temu fabrikkene. Dessuten er nesten alt kreftfremkallende. Også ”norske" produkter. Anonymkode: 8b536...4d1 Neida.. ingen grunn til panikk å kjøpe av norske sexleketøysbutikker: https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/artikler/trygge-produkter-med-ce-merking/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:28 #10 Del Skrevet i går, 07:28 For de av oss som likevel er engstelige og ikke stoler helt på dette, så er det jo ikke verre en å tre på en kondom da? Anonymkode: 40fed...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Vi i hvert fall tro at leketøy i metall er trygt. Anonymkode: 8c163...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vi i hvert fall tro at leketøy i metall er trygt. Anonymkode: 8c163...348 Er jo trygt det andre også, så fremt en tar på en gummi. Gjelder å beskytte seg! Anonymkode: 40fed...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verbena Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har kjøpt noe leketøy derfra. Men vært inne på tanken at det kanskje ikke er helt bra alt de inneholder. Så jeg trer en kondom utenpå når jeg bruker de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden Verbena skrev (43 minutter siden): Jeg har kjøpt noe leketøy derfra. Men vært inne på tanken at det kanskje ikke er helt bra alt de inneholder. Så jeg trer en kondom utenpå når jeg bruker de. Når du har regnet inn alle kondomene du går gjennom på et år eller 2, har du egentlig spart noe som helst kontra å kjøpe fra en seriøs norsk forhandler, som etter loven må være helt giftfrie? Med tanke på alle plassene som nå selger leketøy (faktisk er nettappoteker billige) er det ikke noe dyrt i Norge. Anonymkode: 018d8...7f0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du har regnet inn alle kondomene du går gjennom på et år eller 2, har du egentlig spart noe som helst kontra å kjøpe fra en seriøs norsk forhandler, som etter loven må være helt giftfrie? Med tanke på alle plassene som nå selger leketøy (faktisk er nettappoteker billige) er det ikke noe dyrt i Norge. Anonymkode: 018d8...7f0 Vet du hvor ofte hun onanerer da? Og det går an å få tak i gratis kondomer. Da blir ikke regnestykket ditt særlig relevant? Anonymkode: 40fed...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du har regnet inn alle kondomene du går gjennom på et år eller 2, har du egentlig spart noe som helst kontra å kjøpe fra en seriøs norsk forhandler, som etter loven må være helt giftfrie? Med tanke på alle plassene som nå selger leketøy (faktisk er nettappoteker billige) er det ikke noe dyrt i Norge. Anonymkode: 018d8...7f0 Man bestiller gratis på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du har regnet inn alle kondomene du går gjennom på et år eller 2, har du egentlig spart noe som helst kontra å kjøpe fra en seriøs norsk forhandler, som etter loven må være helt giftfrie? Med tanke på alle plassene som nå selger leketøy (faktisk er nettappoteker billige) er det ikke noe dyrt i Norge. Anonymkode: 018d8...7f0 Man bestiller gratis på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden Jeg kjøper ikke billigere dildoer på Temu, jeg kjøper større til samme pris. ✊🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Del Skrevet 17 timer siden Jeg fikk tak i et parti som var gått ut på dato. Til dette bruket var de like gode! Anonymkode: 40fed...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #20 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi i hvert fall tro at leketøy i metall er trygt. Anonymkode: 8c163...348 Kan være billige metaller som ikke er bra for kroppen. Tror ikke det bør antas at alle sexleketøy produseres på samme sted som de som lages på vegne av selskaper i Vesten. Som flere er inne på CE-merket innebærer at produktene er godkjent i Europa. Hvis en importør blir tatt for triksing så kommer det sanksjoner mot selskapet i tråd med alvorlighetsgraden av bruddet. Anonymkode: dbcad...c57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå