Gå til innhold

Utestengt fra tinder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har blitt utestengt fra tinder på livstid. Jeg skjønte at jeg bevegde meg i gråsona da jeg chattet litt for meget med noen karer. Trodde ikke det skulle gå så mye ut over chatten da det var likesidet stemning fra begge sider, men nå har jeg altså blitt bannlyst på livstid. Tviler på at det hjelper å klage. Er det noe mulighet for å lage en ny bruker? Sånn hvis jeg bruker noen andre sitt nummer eller hva kan man gjøre?

Anonymkode: 6de53...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

🤣

Ta en liten pause?

Kjente de hverandre?

Anonymkode: 08b34...e53

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har blitt utestengt fra tinder på livstid. Jeg skjønte at jeg bevegde meg i gråsona da jeg chattet litt for meget med noen karer. Trodde ikke det skulle gå så mye ut over chatten da det var likesidet stemning fra begge sider, men nå har jeg altså blitt bannlyst på livstid. Tviler på at det hjelper å klage. Er det noe mulighet for å lage en ny bruker? Sånn hvis jeg bruker noen andre sitt nummer eller hva kan man gjøre?

Utestengt fra Tinder på livstid pga "litt for meget med chatting"? Dette gir ingen mening. Hva har du gjort?

Anonymkode: 888f4...696

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har blitt utestengt fra tinder på livstid.

Gratulerer. Nå begynner ditt egentlige liv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

🤣

Ta en liten pause?

Kjente de hverandre?

Anonymkode: 08b34...e53

Mange som chatter med flere der inne. Det er selvsagt en uting om man gir uttrykk for å være seriøs, men det er likevel ingen grunn til utestengelse og ihvertfall ikke livsvarig utestengelse.

Tenker selv jeg har møtt MYE crap inne på Tinder og mange ganger har jeg vurdert å rapportere, men lista ligger høyt for min del. Trolig burde min terskel vært mye lavere for å rapportere, men tenker det skal så mye til for at sånt blir tatt tak i uansett. Jeg har blokka og gått videre et utall ganger og møtt nye idioter igjen og igjen. Det slår meg at mannfolk på Tinder muligens har lagt lista enda høyere når det kommer til å rapportere oss damer. Er ei dame ufin i språket er mitt inntrykk at 99% av menn på Tinder vil digge det da de selv kun er der for akkurat det. Det å møte på en sjeldent frekk frøken der inne ville vært de fleste menns drøm slik jeg kjenner menn på Tinder. Så hva i all verden har TS gjort for å bli utestengt på livstid? Det høres jo helt sykt ut!!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis gjort noe alvorlig hvis du blir utestengt på livstid, så kanskje du bør holde deg unna fra Tinder.

Hvis du syns at du har gjort lite galt, kan du bestride det gjennom offisielle kanaler.

https://www.help.tinder.com/hc/en-us/articles/22257807219853-Appealing-a-violation-ban-warning-content-removal

Endret av Q2012
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går helt greit å lage en ny profil :) Men hvordan ? Det har jeg ikke tenkt å fortelle deg :) 

Anonymkode: 1a7e4...ba4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg opplevde det samme for 6-7 år siden. Ante fred og ingen fare, men plutselig var profilen min stengt. I kontakt med Tinder fikk jeg ingen svar som ga mening. Konklusjonen må være at jeg må ha fornærmet noen og at den/de har rapportert meg. Nå har jeg ikke spesielt mye til overs for nettdating så jeg klarer meg fint uten Tinder, men det hadde jo vært interessant å få vite hvorfor.

Anonymkode: 679b6...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, du trenger ikke å ha gjort noe alvorlig for å bli utesteng fra Tinder. Tinder er ekstremt strenge. Du har bare vært veldig uheldig!

Det spekuleres i hvordan du kan unngå utestengelsen. Hvor grensen går er ikke helt sikkert. Jeg har selv blitt utestengt. Nå er jeg inne igjen. Jeg var ærlig i profilteksten, og skrev at jeg kun var ute etter sex. Dette må nok ha vært grunnen til utestengningen. 

1. Jeg opprettet nytt nummer (eSIM). Brukte samme Apple-ID for å opprette ny profil, samt samme profilbilde. Konklusjon: Utestengt

2. Opprettet enda et nytt nummer (eSIM). Samme Apple-ID, men nytt profilbilde. Konklusjon: Utestengt

Nå undersøkte jeg litt. Ikke fordi jeg måtte, men fordi jeg ble nysgjerrig. 

3. Kjøpte ny, brukt telefon. Opprettet en tredje eSIM. Laget meg en ny Apple-ID, lastet ned Tinder og ordnet et helt nytt profilbilde. Voila, inne.

Hvor Tinder gjenkjenner deg, er ikke godt å si. Noen mener det er på mobilnummer og Apple-ID. Andre mener det er både mobilnummer, Apple-ID, likt profilbilde, telefonID og IP-adresse. Jeg ble derfor frarådet å ordne meg konto på Tinder på samme nettverket. I det minste burde jeg endre IP. Jeg var faktisk heldig og byttet internettleverandør i denne tiden, så jeg fikk aldri testet om jeg ble gjenkjent på IP.

Så konklusjonen i mitt tilfelle er at med ny mobil, nytt nummer, ny Apple-ID, opprettet konto på Tinder med annen IP og nytt profilbilde gjorde susen. Jeg tør ikke logge på min nye Tinder med min faste mobil, for da gjenkjenner sannsynligvis Tinder meg på Apple-ID. 

Anonymkode: ba2a3...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble umiddelbart utestengt på livstid da jeg tok profilbilde ved etablering av profil. Aner ikke hvorfor, og har sendt mail og ikke fått tydelig svar. En venninne opplevde det samme. 

Anonymkode: 1c34b...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 14.57):

Mange som chatter med flere der inne. Det er selvsagt en uting om man gir uttrykk for å være seriøs, men det er likevel ingen grunn til utestengelse og ihvertfall ikke livsvarig utestengelse.

Tenker selv jeg har møtt MYE crap inne på Tinder og mange ganger har jeg vurdert å rapportere, men lista ligger høyt for min del. Trolig burde min terskel vært mye lavere for å rapportere, men tenker det skal så mye til for at sånt blir tatt tak i uansett. Jeg har blokka og gått videre et utall ganger og møtt nye idioter igjen og igjen. Det slår meg at mannfolk på Tinder muligens har lagt lista enda høyere når det kommer til å rapportere oss damer. Er ei dame ufin i språket er mitt inntrykk at 99% av menn på Tinder vil digge det da de selv kun er der for akkurat det. Det å møte på en sjeldent frekk frøken der inne ville vært de fleste menns drøm slik jeg kjenner menn på Tinder. Så hva i all verden har TS gjort for å bli utestengt på livstid? Det høres jo helt sykt ut!!

Du snakker mye om en verden du ikke har noen kjennskap til skjønner jeg. Men du tror vel du vet 🤷‍♂️

Anonymkode: 85467...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...