AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Prøver han å såre meg ? Hadde en greie med en fyr gjennom høsten. Det ble ikke noe mer pgr en rekke faktorer - avstand, aldersforskjell, gjensidige følelser etc. Det førte til slutt at jeg blokkerte han for jeg trengte å distansere meg (informerte han om dette). Sendte han en mld på insta kort tid etter at jeg blokkerte han ifb med noe annet, (vi er ikke uvenner). Sa at vi kunne fint holde kontakten, bare at vi ikke hadde hverandre på snap og all den snappingen frem og tilbake. På ca 1 mnd har fyren tatt kontakt 2 ganger ved ulike anledninger og det er åpenbart at han bare er ute etter å starte en samtale. Jeg biter på og han blir skikkelig på - spør og graver om jeg treffer noen, hvor mange ganger jeg har møtt han (for møtte en fyr i ca 6 uker), hva han heter??? Etter jeg kuttet det med denne fyren her så merket jeg at jeg savnet litt å ha han å prate med. Endte opp med å legge hverandre til på snap igjen og vi snapper med en flørtende tone ( vel vitende om at det aldri blir noe mer ). Han vil gjerne møtes igjen, og jeg har også foreslått det etter hvert - om jeg ikke begynner å date en annen - dere skjønner. Men her kommer greien - han spør og graver igjen - senest på lørdag der han spurte om jeg har vært mye på dater (har fortalt han at jeg dater en del og ønsker selvsagt å treffe en på sikt)... Men her spør han og graver om jeg har møtt flere og hvor ofte jeg drar på date?? Han virker regelrett noe besatt av hvem jeg er med og hvor ofte jeg treffer noen. Jeg derimot, har kun spurt han om han har vært med noen andre etter oss som er en del mnd siden - noe han svarte ja på. Og da sa jeg bare, flott - viktig å kose seg! Mer har ikke jeg behov for å vite. Og i går etter litt snapping frem og tilbake så skriver han helt ut av det blå - syntes du egentlig er litt barnslig for alderen din??? eeh hva er det for noe å skrive? Sant skal være sagt at jeg er ung til sinns og liker å ha det gøy, er singel og tenker at livet stopper ikke bare fordi man pusher 30. Men å skrive det slikt helt badus på den måten han gjorde?? Får følelsen av at han er litt sur/grinete fordi jeg treffer andre. Tonen er god den, men merker at den er ikke helt den samme. Han virker mer reservert, skrudd av snapmap, ikke inkl meg i hans private snap story som han gjorde før jeg blokkerte han. Jeg vet at fyren liker meg/likte meg veldig godt da vi hadde en greie. Han fortalte om meg til venner, sa hele tiden hvor fin jeg var, sa jeg var så god, fortalte at han drømte om oss etc.. Mange ting som man ikke sier/gjør med mindre man genuint liker personen. PS: Jeg liker han åpenbart, men ser jo selvsagt mine egne begrensninger ved at dette er dødfødt.. Men prøver samtidig å forstå hvorfor han er så opphengt i datinglivet/sexlivet mitt? Samt behovet hans for å si at jeg var barnsling for alderen min. Er han sur? Eller er det bare meg som innbiller meg det ? Anonymkode: 09ce1...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prøver han å såre meg ? Hadde en greie med en fyr gjennom høsten. Det ble ikke noe mer pgr en rekke faktorer - avstand, aldersforskjell, gjensidige følelser etc. Det førte til slutt at jeg blokkerte han for jeg trengte å distansere meg (informerte han om dette). Sendte han en mld på insta kort tid etter at jeg blokkerte han ifb med noe annet, (vi er ikke uvenner). Sa at vi kunne fint holde kontakten, bare at vi ikke hadde hverandre på snap og all den snappingen frem og tilbake. På ca 1 mnd har fyren tatt kontakt 2 ganger ved ulike anledninger og det er åpenbart at han bare er ute etter å starte en samtale. Jeg biter på og han blir skikkelig på - spør og graver om jeg treffer noen, hvor mange ganger jeg har møtt han (for møtte en fyr i ca 6 uker), hva han heter??? Etter jeg kuttet det med denne fyren her så merket jeg at jeg savnet litt å ha han å prate med. Endte opp med å legge hverandre til på snap igjen og vi snapper med en flørtende tone ( vel vitende om at det aldri blir noe mer ). Han vil gjerne møtes igjen, og jeg har også foreslått det etter hvert - om jeg ikke begynner å date en annen - dere skjønner. Men her kommer greien - han spør og graver igjen - senest på lørdag der han spurte om jeg har vært mye på dater (har fortalt han at jeg dater en del og ønsker selvsagt å treffe en på sikt)... Men her spør han og graver om jeg har møtt flere og hvor ofte jeg drar på date?? Han virker regelrett noe besatt av hvem jeg er med og hvor ofte jeg treffer noen. Jeg derimot, har kun spurt han om han har vært med noen andre etter oss som er en del mnd siden - noe han svarte ja på. Og da sa jeg bare, flott - viktig å kose seg! Mer har ikke jeg behov for å vite. Og i går etter litt snapping frem og tilbake så skriver han helt ut av det blå - syntes du egentlig er litt barnslig for alderen din??? eeh hva er det for noe å skrive? Sant skal være sagt at jeg er ung til sinns og liker å ha det gøy, er singel og tenker at livet stopper ikke bare fordi man pusher 30. Men å skrive det slikt helt badus på den måten han gjorde?? Får følelsen av at han er litt sur/grinete fordi jeg treffer andre. Tonen er god den, men merker at den er ikke helt den samme. Han virker mer reservert, skrudd av snapmap, ikke inkl meg i hans private snap story som han gjorde før jeg blokkerte han. Jeg vet at fyren liker meg/likte meg veldig godt da vi hadde en greie. Han fortalte om meg til venner, sa hele tiden hvor fin jeg var, sa jeg var så god, fortalte at han drømte om oss etc.. Mange ting som man ikke sier/gjør med mindre man genuint liker personen. PS: Jeg liker han åpenbart, men ser jo selvsagt mine egne begrensninger ved at dette er dødfødt.. Men prøver samtidig å forstå hvorfor han er så opphengt i datinglivet/sexlivet mitt? Samt behovet hans for å si at jeg var barnsling for alderen min. Er han sur? Eller er det bare meg som innbiller meg det ? Anonymkode: 09ce1...3b3 Han er kåt på deg. Anonymkode: b2c6f...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars Om du vil deg selv vel - kutt all kontakt med denne mannen og blokker ham på alt av sosiale medier. Jeg er redd du kan få store problemer med denne mannen fremover. Han har ingen respekt for deg. Det at han vil ha navn på de du dater osv. er et virkelig stort rødt flagg! Du må regne med at han vil sabottere ev. forhold du går inn i - og når han vet hvem du er sammen med, navn osv., så er det enkelt for ham. Denne mannen er et vandrende rødt flagg! Og jada, jada, jada, han har sikkert også gode sider... Men det hjelper ikke, det gjør ikke de røde flaggene mindre! Kutt all kontakt, blokker ham på alle sosiale medier og gi ham klar beskjed på sms (så du har skriftlig bevis for det, du kan komme til å trenge det!) at du ikke ønsker mer kontakt, og be ham om å ikke kontakte deg i fremtiden. Anonymkode: c1fca...2c2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars Han er ikke interessert i deg, men han vil vite om han har "konkurranse". Å se at neste mann du møter ikke er like kjekk som han vil gi han selvtillit og føle seg ovenpå. Han liker deg kanskje som venn, men ikke noe mer. At han trykker ned ned ved å si at du er barnslig er samme greia, prøve å dytte deg ned og seg selv opp. Kanskje for at du skal få dårligere selvtillit slik at du ikke møter noen som han anser som bedre enn han. Anonymkode: 314d8...7eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars TS: nå svarte han fordi jeg spurte han rett ut, hvorfor han bare sa det helt ut av det blå ? Og da sa han bare; ikke noe negativt.. Har bare tenkt på det. Ungt blod i gammel kropp - med klovnefjes og latter emoji?!? Og svarte, visst du prøver å få meg til å mislike deg er du på god vei nå asså. Jeg er 29, ikke 49!!! og det er kun 6 år mellom oss. Anonymkode: 09ce1...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars Den mengden drama du oppsummerer bare i innlegget ditt fikk meg til å tro dere begge var rundt 17-22. Så å si «du er ung for alderen» er bare en ren observasjon. En observasjon kan være sårende, men ikke en fornærmelse. Ønsker du ikke bli oppfattet slik? Ok. Juster adferd. Uansett: det spiller ingen rolle hva han vil. Du er ansvarlig for hva du vil. Har du lyst til å beholde han som knullekompis noen helger i året mens du leter etter drømmetypen? Supert. Har du ikke lyst? Supert. Har du lyst å prate på snap og bli smigret? Supert. Har du ikke lyst? Også supert. Men det er du som må ta ansvar for å beskytte dine følelser. Du som må sørge for å få dekket dine behov. Du som må iverksette de handlinger nødvendig for å sikre deg. Og du som er ansvarlig for å regulere dine følelser. Og de skal på det jevne være velregulert 24/7 hos voksne. Det er i tenårings fasen følelsene spretter ukontrollert rundt. Etterpå lærer man seg å håndtere dem. Anonymkode: 6c909...dee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS: nå svarte han fordi jeg spurte han rett ut, hvorfor han bare sa det helt ut av det blå ? Og da sa han bare; ikke noe negativt.. Har bare tenkt på det. Ungt blod i gammel kropp - med klovnefjes og latter emoji?!? Og svarte, visst du prøver å få meg til å mislike deg er du på god vei nå asså. Jeg er 29, ikke 49!!! og det er kun 6 år mellom oss. Anonymkode: 09ce1...3b3 Altså at han er 6 år yngre? han høres umoden og fjollete ut. Usikker drittunge vibes.. dropp ham og slutt å gi ham info om datinglivet ditt fremover, han kommer bare til å prøve å bruke det mot deg. Anonymkode: d9946...23d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars Dette er jo bare tull, kutt all kontakt! Finn noen som klarer å holde en samtale ansikt til ansikt, slutt med all denne idiot kommunikasjonen via apper, det fører kun til misforståelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #9 Del Skrevet 19. mars Han savner nakenbildene. Anonymkode: 49161...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #10 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): TS: nå svarte han fordi jeg spurte han rett ut, hvorfor han bare sa det helt ut av det blå ? Og da sa han bare; ikke noe negativt.. Har bare tenkt på det. Ungt blod i gammel kropp - med klovnefjes og latter emoji?!? Og svarte, visst du prøver å få meg til å mislike deg er du på god vei nå asså. Jeg er 29, ikke 49!!! og det er kun 6 år mellom oss. Anonymkode: 09ce1...3b3 Ungt blod? Gammel kropp? Hahahaha, skjønner ikke hvorfor du bruker tid på en sånn dust. Anonymkode: 314d8...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå