Gå til innhold

Livredderen Carpe Diem

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse
Gjest Fighteren

:dagens-rose: Et forbilde for oss som er rammet av denne snikende sykdommen. Jeg leste dagboken hennes,men visste aldri hva jeg skulle si-jeg var så full av beundring for hennes styrke,livsglede og tvers gjennom vakre sjel som skinte igjennom alle hennes innlegg,både på gode dager og på onde dager. Er full av beundring og takknemlighet for at hun var så flink til å gi av seg selv, og håper at alle tar med seg på veien hennes bønn om å sjekke brystene jevnlig så ikke flere barn må vokse opp uten sin mor.

Jeg vil kjempe med alt jeg har for å overleve denne lumske sykdommen, og forhåpentligvis kunne føre ønsket til CD videre; få flere til å sjekke seg jevnlig - jeg fikk aldri skrevet til henne og fortalt hvor mye jeg så opp til henne,så på den måten kan jeg kanskje gjøre mitt for at hennes styrke kommer andre til gode.

takk for alt du ga oss,CD! Du har satt et dypt spor etter deg - vi som har blitt litt kjent med deg gjennom dagboken din, vil aldri glemme deg. Du har betydd mer for så mange enn du kanskje ante selv.

Våre tanker går til dine nærmeste. Til dine barn.Til mannen. Din søster. Alle dine.

Hvil i fred nå,CD, ingen smerter mer,ingen flere ondter.

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...