Gå til innhold

Livredderen Carpe Diem

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det er mange og rørende hilsner i gjesteboka til CD - hun har utvilsomt hatt stor betydning for mange med sin åpenhet.

I tillegg til de mange registrerte brukerne som har fulgt henne i hennes kamp, så er det også mange gjester som har gjort det samme.

Jeg får ikke skrevet i dagboken hennes, men vil allikevel få uttrykke min store beundring for CD.

Det er så fremsynt og fint at Magnhild vil sørge for at dagboken blir tatt vare på for mann og barn - ikke minst for barna. Ok at barna vil lære at deres mor var en flott mamma og et flott menneske, men i tillegg til dette vil hun komme til å redde mange liv og hun vil forskåne mange fra stor smerte. Mange barn vil unngå å bli morløse i ung alder pga CD. Dette viser også dagboken hennes - derfor er det så fint at den vil bli tatt vare på. I dag har to små barn mistet sin mor - disse to vil når de blir store nok til å forstå - kunne tenke tilbake på sin mor og vite at hun har reddet mange liv - det er stort.

Jeg kunne fylt et par forum med min beundring for CD`s kamp - jeg vet hvor tøff den har vært, men jeg stopper her.

Alt godt til de som er tilbake - ta vare på hverandre og de gode minnene.

Vær stolt av dette store mennesket dere nå har mistet. Hun døde ikke forgjeves - mange av kvinnene på KG har nå blitt obs på å sjekke brystene sine, og mange av disse igjen forteller dette videre.

Hvil i fred :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...