AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Barnet har Viking sine, står at de egner seg opp til 5 grader, da blir de for varme. På morgenen her er det rundt 2-4 grader, mens på ettermiddagen er det 10-12 grader. Hva hadde dere gjort? Blir for mye å ha begge deler stående i barnehagen da barnet selvfølgelig har andre sko der i tillegg. Anonymkode: 0ce09...b9c
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Vi bruker cherrox så lenge det er temperaturer under 10 grader vil heller at barna skal ha litt for varme føtter enn litt for kalde 😊 Anonymkode: 6416f...61d 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars Ser an dagens vær, værmelding, og hva barnet trives best med. Anonymkode: 1596f...cfc 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars Vi bruker fortsatt forede støvler. Vanlige gummistøvler krever at vi bruker ullsokker her enda, pluss at det er stedvis glatt i barnehagen og da er gummistøvler et mareritt. Vi har både forede støvler og vintersko i barnehagen, så de ansatte ser an hva som trengs. Anonymkode: 7e5bb...89f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars Vi bruker stort sett Goretex når det er litt fuktig og cherrox når det er regn. Det er sjeldent varmt når det regner, og mine hellere villet bruke cherrox enn gummistøvler. Anonymkode: 6ba8a...319
smurfebuss Skrevet 19. mars #6 Skrevet 19. mars Jeg ville holdt på cherroxene litt til. Kan evt regulere med en tynnere ullsokk. Her har det vært ganske varmt de siste dagene. I følge gradestokken. Men så både blåser og regner det, og jeg hadde selv blitt altfor kald i støvler. Så jeg bruker vintersko enda - tilbringer jo ikke like mye tid oppi dammene som visse andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå