AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Hvorfor er oppskriftene i strikkepakkene fra Garnius (og muligens flere også) så dyre, - ca kr 200,-? Jeg testet ved å fjerne nesten alle nøstene i strikkepakken. Jeg skjønner jo at de vil tjene penger på de, men man får kjøpt billigere mønsterhefter ellers. Anonymkode: 7b037...466
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 13.46): Hvorfor er oppskriftene i strikkepakkene fra Garnius (og muligens flere også) så dyre, - ca kr 200,-? Jeg testet ved å fjerne nesten alle nøstene i strikkepakken. Jeg skjønner jo at de vil tjene penger på de, men man får kjøpt billigere mønsterhefter ellers. Anonymkode: 7b037...466 Før kunne man kjøpe mønstrene uten strikkejakke dersom man samtidig kjøpte garnet. Vet ikke om dette er mulig fortsatt? Det ble billigere å gjøre det på den måten. Noen av mønstrene ligger gratis på Dale garn eller på drops, da og blir det mye billigere å bare kjøpe garnet. Den tredje varianten er at garnius har egne disignere, disse skal ha lønn for jobben de gjør. Anonymkode: a8d47...336 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Før kunne man kjøpe mønstrene uten strikkejakke dersom man samtidig kjøpte garnet. Vet ikke om dette er mulig fortsatt? Det ble billigere å gjøre det på den måten. Noen av mønstrene ligger gratis på Dale garn eller på drops, da og blir det mye billigere å bare kjøpe garnet. Den tredje varianten er at garnius har egne disignere, disse skal ha lønn for jobben de gjør. Anonymkode: a8d47...336 Genseren jeg har lyst til å strikke er designet hos Garnius, og ikke tilgjengelig andre steder. Derfor må jeg kjøpe det via dem og strikkepakken. Det går ikke an å få tak i kun oppskriften. Anonymkode: 7b037...466 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå