AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Anonymkode: a86d5...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Det er iallfall ikke to pene antrekk. Anonymkode: 948ea...13f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars Helt greit, ordinært. Ikke noe i veien med det da det er sånn 90% av de norske kvinnene kler seg Anonymkode: e5a39...5ec 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars Genseren var jo helt alminnelig og dagligdags. "Pent" antrekk? Ikke helt. Hverdagslig. Buksene var mer pent antrekk, kanskje. En glatt bluse, ensfarget, til de svarte buksene hadde vært mer "pent antrekk". 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Anonymkode: a86d5...204 Nei. Anonymkode: d2452...41d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars Synes det er pent jeg. Men det er et, ikke ett. Beklager pirk, men jeg ser feilen så ofte. Best å ta det før det smitter mer. Anonymkode: 8c0b3...051 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars Hvis du skal følge kleskode pent, så ville jeg ha byttet genseren i en bluse/blazer. Anonymkode: 8c0b3...051 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars Buksene er helt OK, genseren var lite fin. Uansett er det ikke et "pent antrekk", som i et antrekk som egner seg i sosiale settinger der det forventes at man har kledd seg pent. Anonymkode: 63359...9ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #9 Del Skrevet 19. mars Det kommer helt an på anledningen. Og ikke minst hvilke sko du har til. Dette kan være et helt okei jobbantrekk, men jeg hadde byttet ut genseren med en skjorte/bluse eller blazer hvis jeg skulle noe viktig. Anonymkode: daa2a...358 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #10 Del Skrevet 19. mars Det er helt min stil til en vanlig kald dag på kontoret. Men bruk flate sko og ikke skoletter med hæl til. Jeg får krupp av vide bukser med skoletter med hel til, det er så kjærring og ødelegger ethvert antrekk. Hvis kleskoden er fint eller pyntet passer det derimot ikke. Anonymkode: 81f3a...39d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. mars #11 Del Skrevet 19. mars (endret) Likte både buksa og genseren (men ville hatt genseren i en annen farge), men ikke sammen. Endret 20. mars av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #12 Del Skrevet 19. mars Det er ikke noe man har på seg på et arrangement der det står "Antrekk: Pent". Så synes jo jeg at det forsåvidt er ganske pent å se på, altså. Men det er ikke noe som hører hjemme under kleskoden "pent". Anonymkode: f528f...67a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #13 Del Skrevet 19. mars hverdagslig vil jeg si, buksen kan gå som en dressbukse men genseren gjør antrekket til et hverdagsantrekk ogikke "pent" slik jeg leser det.. Anonymkode: 12fe6...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #14 Del Skrevet 19. mars Lurer du på om det er pent sammen eller skal du et sted som krever "pent antrekk".? Ja, det er ok pent sammen, men nei, det er passer ikke på tilstelninger hvor antrekket skal være pent. Anonymkode: 376cf...69d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 20. mars #15 Del Skrevet 20. mars Ja, jeg synes det er ett pent antrekk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 20. mars #16 Del Skrevet 20. mars Det er hverdagspent vil jeg si. Men, jeg syntes det blir litt for lite pyntet til bruk i en bursdag eller på fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #17 Del Skrevet 20. mars Litt kjedelig, men pent hver for seg. Genseren hadde jeg brukt til en mørk blå jeans i stedet. Anonymkode: f1874...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #18 Del Skrevet 20. mars Nei. Buksene kan kombineres med en pent topp eller bluse, men ikke en strikket (hverdags)genser Anonymkode: bcac6...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #19 Del Skrevet 20. mars Ville ikke kalt det et pent antrekk, men et antrekk som passer til en dag på jobb. Selv synes jeg bare bukse og genser er litt kjedelig, så hvis jeg skulle brukt det ville jeg hatt enten en skjorte eller en type krage som tittet fram over genseren eller et skjerf/smykke i halsen. Anonymkode: f134f...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. mars #20 Del Skrevet 20. mars Det er et helt ordinært hverdagsantrekk. Pent som i at ingen vil reagere på det i vanlig sammenheng, men ikke pent som i pyntet eller egnet for spesielle anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå