AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Tenkte å prøve Women's Care Plus. Har eggløsning i dag. Når skal jeg begynne på den og noen som kan dele sin erfaring? Anonymkode: 64c8f...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:07 #2 Del Skrevet tirsdag kl 12:07 Prøver mot hetetokter, men fikk migrene etter 2 uker så vet ikke. Andre? Anonymkode: 3dba4...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet onsdag kl 07:45 #3 Del Skrevet onsdag kl 07:45 AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 10.41): Tenkte å prøve Women's Care Plus. Har eggløsning i dag. Når skal jeg begynne på den og noen som kan dele sin erfaring? Anonymkode: 64c8f...913 Ekspander Hvordan skal du bruker den? Ser på denne og denne kan hjelpe mot PMS: oppblåsthet, vektøkning, hovne bryster, ryggsmerter, tap av sexlyst, tretthet, hodepine, irritabilitet, nedtrykthet. - Nedsatt fruktbarhet som skyldes uregelmessige sykluser eller sykluser uten eggløsning. - Overgangsplager: hetetokter, nattesvette, humørsvingninger, tørrhet i skjeden. - Benskjørhet (osteoporose) Men er litt skeptiske når jeg ser ingrediensene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå