Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er tidlig i første trimester, forskjell fra forrige graviditet er mye graviditetssymptomer.

Så da lurer jeg på om disse «plagene» endret / endrer seg daglig og om dette er vanlig? Kvalm en dag, neste ikke. Stikk og slikt i underliv hver dag eller bare av og til?

Betyr det noe, stikk og strekk hver dag, nå plutselig ingen. Kun en dag kvalm, nå fin.

Anonymkode: a89ca...5ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Betyr ikke noe. Ingen svangerskap er like. Jeg er på mitt tredje nå, og følte meg ikke gravid før jeg fikk bekkenløsning på slutten av 2. trimester. Det er i stor kontrast til forrige gang, der jeg var kvalm til uke 20 og fikk invalidiserende bekkenløsning etter det.

Anonymkode: 7bb90...759

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle graviditeter er ulike. Du må slutte å tolke hver minste lille greie, du kommer til å bli gal. 
sett deg inn i hva som kan være varselsignaler og forsøk å hold deg rolig. Du har vært gravid tidligere, så det som kan være verdt å følge med på veit du allerede hva er. 

Anonymkode: 82726...843

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ene svangerskapet var jeg kjempedårlig. Andre ingen symptomer utenom uteblitt menstruasjon. 
Alt er normalt. Ville vært bekymret ved fersk blod hvis man har blødning, men selv da kan det være ulike grunner uten at det betyr SA. 

Helt vanlig og ganske lik min første trimester.

Anonymkode: 15304...dc2

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...