AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Noen som har erfaringer med white noise-maskin? har ei på 4 år som alltid har slitt med å sove hele natta. Prøvd noen uker med white noise, og søvnen er så mye bedre. Men nå bruker vi telefonene våre, og det hadde vært greit å kunne slippe p ha den på barnerommet hele kvelden og natta Anonymkode: 01618...dc7
Anononyma Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Vår sønn (2,5) har brukt denne siden han ble født. Den er vi veldig glad i 🥰 Selve maskinen som lager lyden kan tas ut av bamsen og settes et passende sted på rommet. https://scandiroom.no/nettbutikk/17-moonie-friend/?srsltid=AfmBOoqVbEuz4PYL_1cOL_z_GZlIaqDavisE34XcBlrUHjLRZ8O8RsF_
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars Anononyma skrev (2 timer siden): Vår sønn (2,5) har brukt denne siden han ble født. Den er vi veldig glad i 🥰 Selve maskinen som lager lyden kan tas ut av bamsen og settes et passende sted på rommet. https://scandiroom.no/nettbutikk/17-moonie-friend/?srsltid=AfmBOoqVbEuz4PYL_1cOL_z_GZlIaqDavisE34XcBlrUHjLRZ8O8RsF_ Denne brukte vi og, men lyden stopper jo etter 30 min eller noe? Ihvertfall på den vi hadde. Fant en white noise maskin på Finn koblet på strøm isteden som sto hele natten en periode med vårt barn (Dohm tror jeg den het). Anonymkode: 00326...2c8
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars White noise funker best på nyfødte spør du meg. Trenger ikke maskin, kan bruke telefonen Anonymkode: 008e6...42f
Anononyma Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Denne brukte vi og, men lyden stopper jo etter 30 min eller noe? Ihvertfall på den vi hadde. Fant en white noise maskin på Finn koblet på strøm isteden som sto hele natten en periode med vårt barn (Dohm tror jeg den het). Anonymkode: 00326...2c8 Ja, den stopper etter 30 eller 40 min tror jeg. Skrur seg på igjen hvis barnet roper eller gråter (vår lille roper ofte litt i søvne når han drømmer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå