AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:27 #1 Del Skrevet onsdag kl 08:27 Noen som har erfaringer med Arianne på Din Ekspert? Positive eller negative? Stemte nåtid eller fremtid? Anonymkode: 2143b...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Ja. Hvis du leser tråden "erfaringer med å bli spådd" så ser du at flere har erfaringer med henne. Hun har truffet på meg, men spådommen har tatt mye lengre enn hun sa. Her snakker vi år. Sånn er det med andre spåsamer også. Noen jeg har avfeid som lite treffsikre, viser seg plutselig å ha rett 4 år etter jeg pratet med de. Anonymkode: 37c8d...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja. Hvis du leser tråden "erfaringer med å bli spådd" så ser du at flere har erfaringer med henne. Hun har truffet på meg, men spådommen har tatt mye lengre enn hun sa. Her snakker vi år. Sånn er det med andre spåsamer også. Noen jeg har avfeid som lite treffsikre, viser seg plutselig å ha rett 4 år etter jeg pratet med de. Anonymkode: 37c8d...6bf Var ikke det Ariane på MC? Det er ei som heter Arianne på Din Ekspert jeg lurer på. Anonymkode: 2143b...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Var ikke det Ariane på MC? Det er ei som heter Arianne på Din Ekspert jeg lurer på. Anonymkode: 2143b...0b5 Nei det står om henne i tråden også. Jeg har erfaring med begge, og hin jeg skrev om var Ariane på Dinekspert. Anonymkode: 37c8d...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei det står om henne i tråden også. Jeg har erfaring med begge, og hin jeg skrev om var Ariane på Dinekspert. Anonymkode: 37c8d...6bf Ok, takk. Jeg har fåttt to forskjellige spådommer av henne om samme sak så en av de må være feil. Anonymkode: 2143b...0b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå