Gå til innhold

Hvor ofte besøke far som er syk av demens?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Faren min er kommet på sykehjem,  er på korttid nå enn så lenge. Han er ganske dement, men kjenner oss igjen og blir glad når vi kommer. Har ikke hørt de ansatte si han er urolig når vi drar igjen. Men han har ikke kontroll på dager lenger, eller hvor lang tid som har gått. 

Vi har alltid vært veldig nære, snakket sammen hver enten på tlf eller sms, og jeg har besøkt han ca hver 14 dag etter han ble syk, mens han bodde hjemme. Jeg bor 2 timer unna han, har samboer men ikke barn. Jobber natt så har en del fri. 

Har en bror, men han bor i utlandet, moren min er snill og besøker han 2 ganger i uka ca, de er skilt, og tanten min 1- 2 ganger. Jeg har besøkt han 1 gang i uka siste 3 ukene da han har vært dårlig. Nå er han på bedringens vei, men jeg har så dårlig samvittighet for ikke være der oftere! Neste uke reiser moren min bort 1 måned på ferie. 

Hvor ofte tenker dere her inne jeg bør besøke han fremover? Noen med erfaring? 

Anonymkode: 164a4...474

Min man har en dement far og besøker han ca hver 14. dag. Svigerfar savner han ikke når han ikke er der for han klarer ikke koble sånt lenger,  men blir glad når mannen min  kommer og det holder med en times besøk da er svigerfar sliten. De bruker hele besøket på å se på gamle bilder, de samme bildene hver gang. Jeg blir ikke med fordi det bare stresser svigerfar for han kjenner ikke igjen meg. 

Anonymkode: 8c0eb...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ikke alle so har tid til det.

Anonymkode: b6c43...ae5

Da tar man seg tid eller hva skulle man med barn ? Er glad jeg ikke har barn når man går rundt med sånne innstillinger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...