AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Har tatt ett valg som jeg angrer på og har full panikk angst etterpå. Hva om det går galt igjen og alle blir skuffa over meg? Angsten har blitt så mye værre og er dette vanlig? Anonymkode: d37d1...44f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Vanskelig å svare noe fornuftig når jeg ikke hver hva valget handler om… 🤷♀️ Anonymkode: 0eac8...726 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars angst er ikke rasjonell, den bare er - så det er vanskleig å si noe uten å vite hva du har valgt og hva du ikek valgte.. Anonymkode: 6e4c8...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 6.46): Har tatt ett valg som jeg angrer på og har full panikk angst etterpå. Hva om det går galt igjen og alle blir skuffa over meg? Angsten har blitt så mye værre og er dette vanlig? Anonymkode: d37d1...44f Ekspander Prøv å tenkt rasjonelt over hvorfor du gjorde akkurat det valget i utgangspunktet, og hva du skal endre på og gjøre annerledes dersom dette før har vært vanskelig. Sett gjerne opp en liste med hvorfor og hva, og bryt oppgaven ned i små deler som er gjennomførbare. Angst er irrasjonelt, prøv å rasjonalisere det, selv om det er vanskelig. Anonymkode: 7b38d...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars Kommer du til å tenke tilbake på valget om et år og angre da og? Hvis ikke er det ikke viktig. Det gjelder mange ting i livet. Anonymkode: d25e4...0e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 6.46): Har tatt ett valg som jeg angrer på og har full panikk angst etterpå. Hva om det går galt igjen og alle blir skuffa over meg? Angsten har blitt så mye værre og er dette vanlig? Anonymkode: d37d1...44f Ekspander Det er bedre å angre på noe man gjorde, enn noe man ikke gjorde. Anonymkode: e5e9d...ba3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars Ja, tenk om du skuffer noen. Er det egentlig noen krise? Går ikke det helt fint? Alle tåler en skuffelse. Ingen dør. Anonymkode: c4706...9ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars Samme hadde jeg, tror bare det er panikk over å ha tatt en beslutning og at man da kan få kraftig angst og angre som en reaksjon. Men etter at valget "implementeres" blir det lettere å håndtere. Er veldig lett å krisemaksimere! Hos meg var det en helt uventet reaksjon som kom helt brått, jeg var rolig rundt beslutningen i forkant av å ta den. Jeg måtte få medisiner for å kunne sove og roe panikken. Måtte vente 4 måneder før valget ble implementert og jeg var dårlig denne perioden, men ble bra rett etter... føler med deg! Angrer ikke på valget nå. Anonymkode: a0923...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #9 Del Skrevet 19. mars er det noen som kommer til å lide (andre enn degselv) dersom det går galt? Anonymkode: 4ee2e...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 19. mars #10 Del Skrevet 19. mars Jeg også. Sitter alltid igjen med at det var et feil valg, uansett hva. Jeg kan ikke finne et valg i livet hvor jeg vet at jeg gjorde det rette. Ikke så rart at man tenker slik når man pusher 40, er singel, barnløs, venneløs og proppfull av issues. Da har man tydeligvis ikke tatt mange gode valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #11 Del Skrevet 19. mars Jeg angrer uansett og får full panikk og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå heller. Anonymkode: d37d1...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #12 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 19.47): Jeg angrer uansett og får full panikk og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå heller. Anonymkode: d37d1...44f Ekspander Men hva er det for slags valg du angrer på da? Er det snakk om hva du skal ha til middag eller er det snakk om å bytte jobb eller flytte? Anonymkode: bda2d...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #13 Del Skrevet 19. mars Det nytter ikke å dvele over hva som har skjedd. Ta eierskap over valget ditt og fokuser på å ta bedre valg fremover. Anonymkode: 21ee3...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #14 Del Skrevet 19. mars Nowayback skrev (På 19.3.2025 den 17.58): Jeg også. Sitter alltid igjen med at det var et feil valg, uansett hva. Jeg kan ikke finne et valg i livet hvor jeg vet at jeg gjorde det rette. Ikke så rart at man tenker slik når man pusher 40, er singel, barnløs, venneløs og proppfull av issues. Da har man tydeligvis ikke tatt mange gode valg. Ekspander Men man kan fortsatt ta gode valg for framtiden selv om, men da må man være ærlig med seg selv. Venner kan komme. Det samme med kjæreste. Er ikke alltid man er klar for det. Anonymkode: e5e9d...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #15 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 19.47): Jeg angrer uansett og får full panikk og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå heller. Anonymkode: d37d1...44f Ekspander Jeg spør igjen jeg, hva skjer om du skuffer noen? Er det farlig å skuffe noen? Anonymkode: c4706...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå