Gå til innhold

Ettåring reagerer plutselig på melk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Har en som er litt over året nå, han fikk morsmelkerstatning frem til han fylte 1 år før vi gikk over til kumelk. Dette har vært helt uproblematisk og han koser seg med melken, men her forleden kjøpte mannen Gårdsmjølk fra Røros og etter 2 dager så fikk guttungen diaré. Lurer på om diaréen skyldes en reaksjon på gårdsmelken siden han har ingen andre symptomer, han er kvikk, spiser og drikker normalt og er i godt humør. Viser heller ingen tegn til at han har vondt i magen.

Dette er min første rodeo, så lurer på om noen har lik erfaring med samme type melk eller noe liknende?

Kan nevnes at vi hadde omgangssyke for et par uker siden og det var en helt annen opplevelse enn dette, han har ikke feber eller oppkast og ingen annen tegn til sykdom.

Anonymkode: 0b8f7...afa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som virus spør du meg. Reaksjon på melken etter to dager tror jeg høres mindre sannsynlig ut. God bedring☺️

Anonymkode: e6b72...563

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Høres ut som virus spør du meg. Reaksjon på melken etter to dager tror jeg høres mindre sannsynlig ut. God bedring☺️

Anonymkode: e6b72...563

Ja ikkesant🫠 han var på kanten til forstoppet før eksplosjonen i bleia kom kl halv fem om morgenen, drakk veldig mye vann dagen før i tillegg til den melka han hadde drukket da.. så hadde et lite håp om at det kunne være så enkelt som en reaksjon. Vi har vært syke kontinuerlig siden september og er slitne😩 

Takk for svar! 

Anonymkode: 0b8f7...afa

AnonymBruker
Skrevet

Man kan plutselig begynne å reagere på melk ja, jeg fikk plutselig sterk reaksjon på laktose i starten av 20-årene. Men når det er sakt så bruker man ikke 2 dager på å reagere på melk, så det var nok noe annet din reagerte på.

Anonymkode: 77016...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...