AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Var i et forhold i 9 måneder for en stund siden. Det ødela meg psykisk da han var narsissist (ikke bare noe jeg sier). Jeg er en oppegående dame men han fikk meg til å tvile på meg selv og jeg gikk inn i en dyp depresjon etter at han ghostet meg. Jeg har jobbet mye med dette bl.a med psykolog og fastlege og begynte å date igjen. Første opplevelse var med en mann som viste masse interesse, og etter første date gjerne ville treffe meg igjen. Helt til han ombestemte seg og bare forsvant. Hadde truffet på en ex han heller ville ha. Nå har jeg akkurat hatt enda en dårlig opplevelse. Denne mannen startet med lovebombing. Og jeg så røde flagg, heldigvis. Vi traff hverandre og han var veldig på. Meldinger hele tiden om at han tenkte masse på meg, at han hadde en følelse han ikke hadde kjent på flere år og at han var sikker på at det skulle være han og jeg. Under første date var han også veldig på, fysisk. Jeg trakk meg litt unna og sa at jeg hadde en veldig dårlig erfaring som gjør at jeg blir litt skeptisk. Jeg sa at den opplevelsen virkelig hadde knekt meg og at han måtte være så snill å ikke kødde med meg. At han da heller bare fikk ghoste meg og bli ferdig med det. Han bedyret at han var seriøs, at han allerede følte noe for meg og at han aldri ville gjort noe sånt som denne exen min hadde gjort. Skeptisk som jeg er var jeg inne på Facebook og sjekket profilen hans for nylig tillagte venner og der fant jeg 9 jenter. Tror nylig tillagte er den siste uken. Jeg sendte en melding til den ene og hun kunne bekrefte at han akkurat hadde sendt henne en melding om at han tenkte på henne hele tiden, at det bare var hun osv, Så jeg skriver selvsagt en melding til han, med screen shot fra min samtale med denne andre dama. Og han svarer selvsagt ikke. Det jeg ikke kan fatte og begripe er hvor onde menn kan være! Her ba jeg han om å være så snill å ikke såre meg, kødde med meg. At jeg hadde akkurat kommet meg etter et grusomt forhold. Og så gjør han det her! Godt voksen mann på over 50! Hva feiler det menn i dag? Hvor er empatien, følelsene for andre? De går jo inn for å ødelegge folk bare for å få seg et ligg. Jeg sendte melding til flere av de andre damene og jeg ser at flere av de nå ikke er venner med han allikevell, så jeg har vel ødelagt "opplegget" hans for helgen. Han skulle treffe hun ene på fredag og meg på lørdag. Eier ikke disse folka samvittighet? Jeg gir opp nå. Har kun dårlige erfaringer med menn over 50. Ikke rart de få, gode menn som kanskje er der ute ikke finner en dame. Disse bedritne mannfolka ødelegger jo alt. Damer tørr ikke stole på dem lenger. Anonymkode: ca776...6a0 6 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Velkommen til kjøttmarkedet/slagmarken. Dessverre. Men de gode mennene finnes der ute likevel. Ikke mist troen på det. Det er bare at de blir gjemt av alt daukjøttet som flyter rundt (de dårlige). Fordi det er de som er aktive på sjekkern og de seriøse forsvinner dermed i mengden. Vil anbefale deg først og fremst å bare gå etter de du selv ser deg ut. Fordi de typene menn du allerede har møtt skyter «med avsagd hagle», altså meget bredt! Bruk heller tid på å løfte litt steiner og se i krokene for å finne diamanter. Og så prøv å møte noen irl i stedet for app. Meld deg på det som er mulig av hobbyer/interesser, gjennom venner, komme i prat ute på byen.. osv. Nettop fordi appene er fulle av idioter som skyter i blinde for å smøre egoet sitt. Anonymkode: 2b51f...34a 5 4
remix2020 Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var i et forhold i 9 måneder for en stund siden. Det ødela meg psykisk da han var narsissist (ikke bare noe jeg sier). Jeg er en oppegående dame men han fikk meg til å tvile på meg selv og jeg gikk inn i en dyp depresjon etter at han ghostet meg. Jeg har jobbet mye med dette bl.a med psykolog og fastlege og begynte å date igjen. Første opplevelse var med en mann som viste masse interesse, og etter første date gjerne ville treffe meg igjen. Helt til han ombestemte seg og bare forsvant. Hadde truffet på en ex han heller ville ha. Nå har jeg akkurat hatt enda en dårlig opplevelse. Denne mannen startet med lovebombing. Og jeg så røde flagg, heldigvis. Vi traff hverandre og han var veldig på. Meldinger hele tiden om at han tenkte masse på meg, at han hadde en følelse han ikke hadde kjent på flere år og at han var sikker på at det skulle være han og jeg. Under første date var han også veldig på, fysisk. Jeg trakk meg litt unna og sa at jeg hadde en veldig dårlig erfaring som gjør at jeg blir litt skeptisk. Jeg sa at den opplevelsen virkelig hadde knekt meg og at han måtte være så snill å ikke kødde med meg. At han da heller bare fikk ghoste meg og bli ferdig med det. Han bedyret at han var seriøs, at han allerede følte noe for meg og at han aldri ville gjort noe sånt som denne exen min hadde gjort. Skeptisk som jeg er var jeg inne på Facebook og sjekket profilen hans for nylig tillagte venner og der fant jeg 9 jenter. Tror nylig tillagte er den siste uken. Jeg sendte en melding til den ene og hun kunne bekrefte at han akkurat hadde sendt henne en melding om at han tenkte på henne hele tiden, at det bare var hun osv, Så jeg skriver selvsagt en melding til han, med screen shot fra min samtale med denne andre dama. Og han svarer selvsagt ikke. Det jeg ikke kan fatte og begripe er hvor onde menn kan være! Her ba jeg han om å være så snill å ikke såre meg, kødde med meg. At jeg hadde akkurat kommet meg etter et grusomt forhold. Og så gjør han det her! Godt voksen mann på over 50! Hva feiler det menn i dag? Hvor er empatien, følelsene for andre? De går jo inn for å ødelegge folk bare for å få seg et ligg. Jeg sendte melding til flere av de andre damene og jeg ser at flere av de nå ikke er venner med han allikevell, så jeg har vel ødelagt "opplegget" hans for helgen. Han skulle treffe hun ene på fredag og meg på lørdag. Eier ikke disse folka samvittighet? Jeg gir opp nå. Har kun dårlige erfaringer med menn over 50. Ikke rart de få, gode menn som kanskje er der ute ikke finner en dame. Disse bedritne mannfolka ødelegger jo alt. Damer tørr ikke stole på dem lenger. Anonymkode: ca776...6a0 Nå er jeg en mann på 50+ og antar at innlegget er skrevet i et øyeblikk hvor følelsene koker, for jeg syns du generaliserer veldig og tar «alle» menn over en kam. Jeg kan skrive under på at kvinner ikke er noe bedre, men jeg tror ikke at alle kvinner er like og tillegger ikke kvinner holdninger eller meninger basert på erfaringer jeg har hatt med en eller to. Jeg er langt fra perfekt, men jeg vet jeg er snill og god. Så er målet å bli forelsket i ei som også vil være snill og god mot meg. Til TS: Vet ikke hva slags menn du har datet, men tydeligvis leter du i feil «gryte». Er det menn over 50 du ønsker deg, finner du nok de gode utgavene et sted du ikke har sett før. 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars Det er helt forståelig at du føler det sånn når du blir brent gang på gang. Jeg ville nok prøvd å skifte fokus over på egenpleie og litt mer terapi. For min del har det hjulpet enormt mye med å forstå hvorfor jeg velger menn som ikke er bra for meg. Etter jeg har vert gjennom ganske mye terapi så ser jeg de gamle mønstrene så godt, men enda bedre så ser jeg at jeg finner helt andre menn. For det er masse gode menn der ute også! Og kommer jeg over en av de dårlige så går jeg bare videre for det er så uinteressant som det kan få blitt. Jeg er rett og slett ikke tiltrukket av de mer! Anonymkode: 7533b...c42 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars Jeg synes det er veldig grenseoverskridende å kontakte folk på hans FB. Tror du tiltrekker deg slike menn fordi du ikke virker å være helt i vater selv. Du er en voksen dame. Ikke en ustabil 14 åring. Anonymkode: 2d46a...5b7 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg synes det er veldig grenseoverskridende å kontakte folk på hans FB. Tror du tiltrekker deg slike menn fordi du ikke virker å være helt i vater selv. Du er en voksen dame. Ikke en ustabil 14 åring. Anonymkode: 2d46a...5b7 Hadde hun ikke gjort det, så hadde hun ikke funnet ut av hva slags mann han egentlig var. Det er ikke grenseoverskridende. Det er sunn fornuft. Ikke bare har hun skånet seg selv, men hun har samtidig hjulpet andre kvinner til å unngå denne mannen her. Bra jobba ts 💪💪💪 Du er RÅ! Anonymkode: bec6c...b55 11 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Skrevet 19. mars Noe jeg lurer på. Klarer du å erkjenne at alle, inkludert deg, er i stand til sterke følelser? Og at vi alle er i stand til å miste dem? Det er neimen ikke sikkert at noen har lurt deg her, men at like fort som følelsene kom så forsvant de. Og noe som kjennetegner veldig impulsive mennesker er at de følger følelsene sine til punkt og prikke. En forelskelse går over, og den kan gjøre oss psykotiske, helt besatt. Plutselig forsvinner den, og da gjenstår det å se om man ønsker noe videre eller ikke. Forelskelsen kan også blusse opp igjen, og forsvinne igjen. Dette er en problemstilling som dessverre gir meg litt avsmak på å ville se etter noe seriøst. Uansett hvor ærlige intensjonene mine er, så er det en prosess å finne ut om det kan bli noe seriøst. Men, all erfaring viser meg at jeg blir den store stygge ulven når jeg oppdager at det blir feil for meg. Så ja, jeg ghoster damer fordi jeg har erfart at damer takler slikt ekstremt dårlig - også går de inn her og sprer mannehat. Du, med flere har en selvfølelse og selvtillit dere må jobbe med før dere er klar for å date. Og ikke minst lære dere å se at vi alle er mennesker med følelser som er i endring den ene eller den andre veien. Også du har lov å takke nei til noe du ikke vil ha, og ghosting er et like godt avslag som alle andre måter å gjøre det på. Du har mistet troen på godt voksne menn - du må bli voksen selv. Anonymkode: 81450...53b
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Noe jeg lurer på. Klarer du å erkjenne at alle, inkludert deg, er i stand til sterke følelser? Og at vi alle er i stand til å miste dem? Det er neimen ikke sikkert at noen har lurt deg her, men at like fort som følelsene kom så forsvant de. Og noe som kjennetegner veldig impulsive mennesker er at de følger følelsene sine til punkt og prikke. En forelskelse går over, og den kan gjøre oss psykotiske, helt besatt. Plutselig forsvinner den, og da gjenstår det å se om man ønsker noe videre eller ikke. Forelskelsen kan også blusse opp igjen, og forsvinne igjen. Dette er en problemstilling som dessverre gir meg litt avsmak på å ville se etter noe seriøst. Uansett hvor ærlige intensjonene mine er, så er det en prosess å finne ut om det kan bli noe seriøst. Men, all erfaring viser meg at jeg blir den store stygge ulven når jeg oppdager at det blir feil for meg. Så ja, jeg ghoster damer fordi jeg har erfart at damer takler slikt ekstremt dårlig - også går de inn her og sprer mannehat. Du, med flere har en selvfølelse og selvtillit dere må jobbe med før dere er klar for å date. Og ikke minst lære dere å se at vi alle er mennesker med følelser som er i endring den ene eller den andre veien. Også du har lov å takke nei til noe du ikke vil ha, og ghosting er et like godt avslag som alle andre måter å gjøre det på. Du har mistet troen på godt voksne menn - du må bli voksen selv. Anonymkode: 81450...53b I alle dager for en tilbakestående tankegang. Da kan du jo gjøre deg en ny erfaring i livet og prøv å gjøre det slutt med en dame på den voksne og mentalt modne måten, som er å si det rett ut i en samtale. Du avslører deg selv i det du sier.. at kvinner takler det dårlig og sprer mannehat?? Du har jo all mulighet til å «ghoste» henne ETTER at du har vært moden nok til å si det, om hun ikke skulle «takle det» godt nok. Makan til latterlig tankegang. Anonymkode: 2b51f...34a 2 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars #9 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I alle dager for en tilbakestående tankegang. Da kan du jo gjøre deg en ny erfaring i livet og prøv å gjøre det slutt med en dame på den voksne og mentalt modne måten, som er å si det rett ut i en samtale. Du avslører deg selv i det du sier.. at kvinner takler det dårlig og sprer mannehat?? Du har jo all mulighet til å «ghoste» henne ETTER at du har vært moden nok til å si det, om hun ikke skulle «takle det» godt nok. Makan til latterlig tankegang. Anonymkode: 2b51f...34a Den tilbakestående tankegangen her er at ts lar sine følelser bli styrt av menns følelser for henne. Eneste hun skal tenke på er hennes følelser for menn hun dater. Hun, med flere her prøver å kontrollere og gjøre dating helt trygt for seg selv. Noe som er helt umulig. Hun tar ansvar for sine egne følelser uavhengig av andres følelser, så er man heldig om det går bra noen ganger. Disse trådene er bare helt fullstendig ubrukelige og viser null evne til å ta ansvar for seg selv Anonymkode: 81450...53b
AnonymBruker Skrevet 19. mars #10 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Noe jeg lurer på. Klarer du å erkjenne at alle, inkludert deg, er i stand til sterke følelser? Og at vi alle er i stand til å miste dem? Det er neimen ikke sikkert at noen har lurt deg her, men at like fort som følelsene kom så forsvant de. Og noe som kjennetegner veldig impulsive mennesker er at de følger følelsene sine til punkt og prikke. En forelskelse går over, og den kan gjøre oss psykotiske, helt besatt. Plutselig forsvinner den, og da gjenstår det å se om man ønsker noe videre eller ikke. Forelskelsen kan også blusse opp igjen, og forsvinne igjen. Dette er en problemstilling som dessverre gir meg litt avsmak på å ville se etter noe seriøst. Uansett hvor ærlige intensjonene mine er, så er det en prosess å finne ut om det kan bli noe seriøst. Men, all erfaring viser meg at jeg blir den store stygge ulven når jeg oppdager at det blir feil for meg. Så ja, jeg ghoster damer fordi jeg har erfart at damer takler slikt ekstremt dårlig - også går de inn her og sprer mannehat. Du, med flere har en selvfølelse og selvtillit dere må jobbe med før dere er klar for å date. Og ikke minst lære dere å se at vi alle er mennesker med følelser som er i endring den ene eller den andre veien. Også du har lov å takke nei til noe du ikke vil ha, og ghosting er et like godt avslag som alle andre måter å gjøre det på. Du har mistet troen på godt voksne menn - du må bli voksen selv. Anonymkode: 81450...53b Hallo!!! Han har sendt samme meldinger «Tenker på deg», «Jeg tror det er noe spesielt mellom oss», «hva tenker du om tidlig forlovelse?» osv. til 5 forskjellige damer på samme dag. Samtidig! Og du snakker om at forelskelsen kanskje har gått over? Og det er JEG som må bli voksen? Anonymkode: ca776...6a0 6 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars #11 Skrevet 19. mars Du sier at alle har ansvar for sine egne følelser.. Så hvis noen kaller deg stygg, så har de ingenting med at du føler deg såret og trist. For det er ane og alene DIN følelse som du må ta ansvar for?? Ja med en slik tankegang kan drittsekker gå rundt i verden og unnskylde seg selv. «De forårsaker ingenting, for alle må ta ansvar for egne følelser..» Men det er bare bullshit! Og det vet du. Når du ikke er tøff nok til å face en avvisning og at hun kanskje blir skuffet, men likevel behandlet med verdighet og respekt, så er du er feig og dårlig person. Sånn er det bare. Og derfor fortsetter du på samme måte for du blir bare feigere og feigere og mindre og mindre mann. Reist deg opp og ta litt ansvar for din ferd gjennom livet og i møte med andre mennesker. Anonymkode: 2b51f...34a 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars #12 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Den tilbakestående tankegangen her er at ts lar sine følelser bli styrt av menns følelser for henne. Eneste hun skal tenke på er hennes følelser for menn hun dater. Hun, med flere her prøver å kontrollere og gjøre dating helt trygt for seg selv. Noe som er helt umulig. Hun tar ansvar for sine egne følelser uavhengig av andres følelser, så er man heldig om det går bra noen ganger. Disse trådene er bare helt fullstendig ubrukelige og viser null evne til å ta ansvar for seg selv Anonymkode: 81450...53b (Skulle være tilsvar til denne feige lille gutten) Du sier at alle har ansvar for sine egne følelser.. Så hvis noen kaller deg stygg, så har de ingenting med at du føler deg såret og trist. For det er ane og alene DIN følelse som du må ta ansvar for?? Ja med en slik tankegang kan drittsekker gå rundt i verden og unnskylde seg selv. «De forårsaker ingenting, for alle må ta ansvar for egne følelser..» Men det er bare bullshit! Og det vet du. Når du ikke er tøff nok til å face en avvisning og at hun kanskje blir skuffet, men likevel behandlet med verdighet og respekt, så er du er feig og dårlig person. Sånn er det bare. Og derfor fortsetter du på samme måte for du blir bare feigere og feigere og mindre og mindre mann. Reist deg opp og ta litt ansvar for din ferd gjennom livet og i møte med andre mennesker Anonymkode: 2b51f...34a 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars #13 Skrevet 19. mars Jeg skal ikke kommentere rundt menn(eller kvinner) eller dating. Men når dating eller være i forhold fører til en skjør psyke, psykologhjelp-kanskje medisinering og-vil det ikke da være best for egen helse å ikke date eller være i forhold? Anonymkode: d0750...e5b 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars #14 Skrevet 19. mars Det er ikke godt å navigere i dette landskapet, skille klinten fra hveten. Har selv vært i dine sko for noen år tilbake. Ble til og med fridd til av en mann som drev med intens "lovebombing" (det ordet var ikke i mitt vokabular den gangen), noen måned senere GIFTET han seg med en annen dame! 🤯 Jeg har aldri vært så forvirret i hele mitt liv. Møtte heldigvis en mann etter hvert som har integritet og vi har det kjempefint sammen, men trodde en god periode at jeg aldri jeg skulle finne en slik mann. Anonymkode: cd4c6...8b6 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars #15 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Noe jeg lurer på. Klarer du å erkjenne at alle, inkludert deg, er i stand til sterke følelser? Og at vi alle er i stand til å miste dem? Det er neimen ikke sikkert at noen har lurt deg her, men at like fort som følelsene kom så forsvant de. Og noe som kjennetegner veldig impulsive mennesker er at de følger følelsene sine til punkt og prikke. En forelskelse går over, og den kan gjøre oss psykotiske, helt besatt. Plutselig forsvinner den, og da gjenstår det å se om man ønsker noe videre eller ikke. Forelskelsen kan også blusse opp igjen, og forsvinne igjen. Dette er en problemstilling som dessverre gir meg litt avsmak på å ville se etter noe seriøst. Uansett hvor ærlige intensjonene mine er, så er det en prosess å finne ut om det kan bli noe seriøst. Men, all erfaring viser meg at jeg blir den store stygge ulven når jeg oppdager at det blir feil for meg. Så ja, jeg ghoster damer fordi jeg har erfart at damer takler slikt ekstremt dårlig - også går de inn her og sprer mannehat. Du, med flere har en selvfølelse og selvtillit dere må jobbe med før dere er klar for å date. Og ikke minst lære dere å se at vi alle er mennesker med følelser som er i endring den ene eller den andre veien. Også du har lov å takke nei til noe du ikke vil ha, og ghosting er et like godt avslag som alle andre måter å gjøre det på. Du har mistet troen på godt voksne menn - du må bli voksen selv. Anonymkode: 81450...53b Å ghoste er utrolig feigt. Ikke rart de blir sure. Alle er ansvarlige for sin emosjonelle tilstand inkludert deg. Å være "damegal" og løpe etter alle damer bare for å teste er ikke bra. Ikke for dem eller deg. Om følelser endrer seg så fort som du skisserer så er man ikke mye stabil, og bør holde seg for seg selv fram til man er det. Du avslører bare din egen utilstrekkelighet med dette innlegget. Emosjonell stabilitet er kjempe viktig. Anonymkode: bec6c...b55 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars #16 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): (Skulle være tilsvar til denne feige lille gutten) Du sier at alle har ansvar for sine egne følelser.. Så hvis noen kaller deg stygg, så har de ingenting med at du føler deg såret og trist. For det er ane og alene DIN følelse som du må ta ansvar for?? Ja med en slik tankegang kan drittsekker gå rundt i verden og unnskylde seg selv. «De forårsaker ingenting, for alle må ta ansvar for egne følelser..» Men det er bare bullshit! Og det vet du. Når du ikke er tøff nok til å face en avvisning og at hun kanskje blir skuffet, men likevel behandlet med verdighet og respekt, så er du er feig og dårlig person. Sånn er det bare. Og derfor fortsetter du på samme måte for du blir bare feigere og feigere og mindre og mindre mann. Reist deg opp og ta litt ansvar for din ferd gjennom livet og i møte med andre mennesker Anonymkode: 2b51f...34a Ok. Jeg har blitt kalt den ene og den andre opp igjennom mitt liv av damer. Stygg, homo, ekkel, taper osv osv. Jeg sier virkelig ikke at det er greit å være drittsekk, men du med flere går rundt og tror at andre har ansvar for deres egne følelser. Det er hvordan du takler ting som avgjør hvordan du har det. Selv den med de beste intensjoner ender opp med å såre en annen. Det som skinner igjen her er en som overhode ikke klarer å håndtere sine egne følelser når hun møter motgang. Og det dere holder på med er å kjempe for hennes rett til å slippe å møte motgang her i livet. Det er bare tull, og det er slik små barn holder på. Det er for meg utrolig rart å se hvor mange tilsynelatende voksne som er så emosjonelt dårlig utrustet. Og DET er det sørgelige her Anonymkode: 81450...53b
AnonymBruker Skrevet 19. mars #17 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg skal ikke kommentere rundt menn(eller kvinner) eller dating. Men når dating eller være i forhold fører til en skjør psyke, psykologhjelp-kanskje medisinering og-vil det ikke da være best for egen helse å ikke date eller være i forhold? Anonymkode: d0750...e5b Ts her. Som jeg skrev: Jeg hadde fått hjelp! Tenker du at de som opplever en narsissist og må i behandling aldri burde date noen andre igjen? Kanskje du har rett siden det virker å bare være drittsekker der ute. Anonymkode: ca776...6a0
AnonymBruker Skrevet 19. mars #18 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok. Jeg har blitt kalt den ene og den andre opp igjennom mitt liv av damer. Stygg, homo, ekkel, taper osv osv. Jeg sier virkelig ikke at det er greit å være drittsekk, men du med flere går rundt og tror at andre har ansvar for deres egne følelser. Det er hvordan du takler ting som avgjør hvordan du har det. Selv den med de beste intensjoner ender opp med å såre en annen. Det som skinner igjen her er en som overhode ikke klarer å håndtere sine egne følelser når hun møter motgang. Og det dere holder på med er å kjempe for hennes rett til å slippe å møte motgang her i livet. Det er bare tull, og det er slik små barn holder på. Det er for meg utrolig rart å se hvor mange tilsynelatende voksne som er så emosjonelt dårlig utrustet. Og DET er det sørgelige her Anonymkode: 81450...53b Man har ansvar for hvordan man selv oppfører seg, enhver oppegående mann eller kvinne ghoster selvsagt ikke ut av det blå dersom de har vist enormt mye interesse både i ord og handling. Dette handler ikke om ikke å takle motgang, dette handler om mennesker som er så feige at de ikke tør å kommunisere sine endrede interesser ovenfor en annen. Å forsøke å rettferdiggjøre drittsekk-oppførsel med at "dine følelser er ikke mitt problem" er et tegn på at man er svært umoden, egoistisk og feig - og en god forklaring på hvorfor man er singel. Anonymkode: 34986...5f8 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars #19 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok. Jeg har blitt kalt den ene og den andre opp igjennom mitt liv av damer. Stygg, homo, ekkel, taper osv osv. Jeg sier virkelig ikke at det er greit å være drittsekk, men du med flere går rundt og tror at andre har ansvar for deres egne følelser. Det er hvordan du takler ting som avgjør hvordan du har det. Selv den med de beste intensjoner ender opp med å såre en annen. Det som skinner igjen her er en som overhode ikke klarer å håndtere sine egne følelser når hun møter motgang. Og det dere holder på med er å kjempe for hennes rett til å slippe å møte motgang her i livet. Det er bare tull, og det er slik små barn holder på. Det er for meg utrolig rart å se hvor mange tilsynelatende voksne som er så emosjonelt dårlig utrustet. Og DET er det sørgelige her Anonymkode: 81450...53b Unnskyld meg men du er HELT på trynet her! Du kan oppføre deg som et rasshøl, det er ikke noe galt i det for det er de du oppfører deg som et rasshøl ovenfor som må kontrollere sine egne følelser når de ser du er et rasshøl? Du ghoster damer fordi du ikke tørr å si til de at du har mistet følelser og det er vi andre som er emosjonelt dårlig utrustet! 😂 Vet du at Ghosting (etter lengre forhold) er noe av det styggeste man kan gjøre mot et menneske? Du får google det! Det er helt sant. Anonymkode: ca776...6a0 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars #20 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Unnskyld meg men du er HELT på trynet her! Du kan oppføre deg som et rasshøl, det er ikke noe galt i det for det er de du oppfører deg som et rasshøl ovenfor som må kontrollere sine egne følelser når de ser du er et rasshøl? Du ghoster damer fordi du ikke tørr å si til de at du har mistet følelser og det er vi andre som er emosjonelt dårlig utrustet! 😂 Vet du at Ghosting (etter lengre forhold) er noe av det styggeste man kan gjøre mot et menneske? Du får google det! Det er helt sant. Anonymkode: ca776...6a0 Bare denne diskusjonen du og jeg har gående her burde være bevis nok på at folk bør investere mer i seg selv. Jeg hadde ghostet deg uten problem 😅 Det er du som ser på meg som et rasshøl. Jeg ser ikke meg slik. Og ghoster jeg deg er det gjerne av en grunn, og grunnen i dette tilfellet ville vært at jeg oppfatter deg som ute av kontroll og evne til å prate/diskutere og må ty til sjikane. Det ville jeg spart meg for 😌 Og slik ts legger frem saken sin og konkluderer slik hun gjør, viser hun at hun er i samme kategori som deg. Anonymkode: 81450...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå