AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Var i et forhold i 8 år, ble singel men hadde ikke så mye sex i singel-perioden før jeg fikk meg ny kjæreste et halvt år senere. Har ikke så høyt antall sexpartnere (6) og er ikke såå erfaren og «vill» i senga av meg. Han nye kjæresten min har vært med mange flere enn meg, så han har mye mer erfaring enn meg. Han har heller ikke vært i så lange forhold, så han har byttet sexpartnere ofte. Vil bare «imponere» han i senga eller gjøre sexy ting som evt kan være tennende, men jeg er så «ny» på den fronten og trenger virkelig tips. Hva gjør dere? Vet at alle har forskjellige preferanser og forskjellige turn on/offs, men vil gjerne høre deres tips og triks for å tenne den dere ligger med. Vil ikke virke kjedelig i senga lengre, så trenger virkelig noen gode tips! Anonymkode: ee3a0...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Slå deg løs og nyt skamløst. Menn pleier å elske det. Elsker mannen det ikke er han selv en dårlig elsker, og ikke noe å beholde. Anonymkode: 275d6...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slå deg løs og nyt skamløst. Menn pleier å elske det. Elsker mannen det ikke er han selv en dårlig elsker, og ikke noe å beholde. Anonymkode: 275d6...be5 Men hva gjør jeg for å slå meg løs? Vanligvis så er jeg rolig og kosete av meg, og typ den kjedelige misjonær-greia. Har av og til doggy også, og det liker han. Det jeg føler at mange jenter slår seg løs på er liksom å sitte oppå, men jeg har en korsbåndsskade som aldri ble helt bra igjen og tør derfor ikke å sitte oppå, hvertfall aldri gjort det med han her. Føler jeg skuffer han litt på den fronten.. Har du noen tips til måter jeg kan slå meg løs på? Anonymkode: ee3a0...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars Stol, så slupper du være bekymret for kneet, trenger jo ikke bøye knær for å være oppå, kan få sitte med strake bein på hver side. Anonymkode: 7d0de...682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CUSHION Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars Er faktisk ikke så mye som skal til, selvom det kan være irriterende å høre. Men trikset er å bare vise at du virkelig elsker det. Ved blikk, setninger, bevegelser og initiativ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars CUSHION skrev (29 minutter siden): Er faktisk ikke så mye som skal til, selvom det kan være irriterende å høre. Men trikset er å bare vise at du virkelig elsker det. Ved blikk, setninger, bevegelser og initiativ. Men hva slags initiativ? Bare insje på sex eller er det visse ting jeg burde gjøre? Er såå dårlig på det her.. Anonymkode: ee3a0...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Stol, så slupper du være bekymret for kneet, trenger jo ikke bøye knær for å være oppå, kan få sitte med strake bein på hver side. Anonymkode: 7d0de...682 Ja stol funker jo forsåvidt, er jo verdt et forsøk hvertfall! Men hvordan sitter man med strake bein på hver side? Blir ikke det vanskelig å «hoppe» opp og ned med strake bein? Eller er jeg kanskje bare litt for stiv til den type aktivitet🤭 Anonymkode: ee3a0...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars Man blir god i sengen av å lytte til den partneren du ligger med og spørre hva vedkommende liker. Man blir ikke automatisk god av å ha mange partere. Jeg er kvinne 42, har hatt en del, men det er veldig ulikt hva menn liker. Noen liker å bli sugd hardt med tenner, andre forsiktig. En likte ikke at jeg tok han på pungen i det hele tatt, mens en annen elsket at jeg tok hardt. Poenget er at man må spørre, utforske og være aktiv:) Lykke til:) Anonymkode: 181e8...3b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CUSHION Skrevet 19. mars #9 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men hva slags initiativ? Bare insje på sex eller er det visse ting jeg burde gjøre? Er såå dårlig på det her.. Anonymkode: ee3a0...ed2 Initiativ til det du vil. Er det som kan være veldig sexy med oss kvinner, når vi tørr å vise hva vi vil. For eksempel (kun hvis du er glad i dette og ønsker det selv) så kan du ta initiativet til å suge han, ikke vent på at han må spørre deg. Eller ta hånda hans ned på deg selv hvis du vil han skal fingre deg. Bare vis litt initiativ generelt og vis at du liker det, så kommer du veldig langt❤️Gutter er simple vesen🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #10 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva gjør jeg for å slå meg løs? Vanligvis så er jeg rolig og kosete av meg, og typ den kjedelige misjonær-greia. Har av og til doggy også, og det liker han. Det jeg føler at mange jenter slår seg løs på er liksom å sitte oppå, men jeg har en korsbåndsskade som aldri ble helt bra igjen og tør derfor ikke å sitte oppå, hvertfall aldri gjort det med han her. Føler jeg skuffer han litt på den fronten.. Har du noen tips til måter jeg kan slå meg løs på? Anonymkode: ee3a0...ed2 Det Cusion skrev. Jeg har skade i ryggen som begrenser noen bevegelser. Det stopper meg ikke fra å være leken, freidig og nytende. Det jeg ikke nyter gjør jeg ikke. Hva skulle være moroa med det, også for mannen? De fleste menn elsker en kåt kvinne som virkelig nyter. De menn som ikke er fornøyd med det er ikke verdt å samle på. Anonymkode: 275d6...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 19. mars #11 Del Skrevet 19. mars Eg å eg trur mesteparten av menn er kitt sånn visuelle. Vi liker å musen. Ta en dusj mens han ser på tv. Gå og sett deg naken eller med synlig overkropp og underliv. Vis det til han. Ta på deg sjøl. La han få slikke deg og pule deg i sofaen. Ta en sofa pute og legg på gulvet slik at han kan bruke den under knærne sine mens han puler deg. Da kan han og se herlighetet, så enkelt🤷♂️ lykke til, ikke vær redd for å vise den😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 19. mars #12 Del Skrevet 19. mars (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Var i et forhold i 8 år, ble singel men hadde ikke så mye sex i singel-perioden før jeg fikk meg ny kjæreste et halvt år senere. Har ikke så høyt antall sexpartnere (6) og er ikke såå erfaren og «vill» i senga av meg. Han nye kjæresten min har vært med mange flere enn meg, så han har mye mer erfaring enn meg. Han har heller ikke vært i så lange forhold, så han har byttet sexpartnere ofte. Vil bare «imponere» han i senga eller gjøre sexy ting som evt kan være tennende, men jeg er så «ny» på den fronten og trenger virkelig tips. Hva gjør dere? Vet at alle har forskjellige preferanser og forskjellige turn on/offs, men vil gjerne høre deres tips og triks for å tenne den dere ligger med. Vil ikke virke kjedelig i senga lengre, så trenger virkelig noen gode tips! Anonymkode: ee3a0...ed2 Min oppgave som mann er å være imøtekommende til kvinner med lite erfaring, Da kan du senke skuldrene, for da samarbeider vi begge for et bedre sexliv.. Så i tvil på dine ferdigheter, du er mere spennende enn du tror. Men du må komme med innspill.. på hva du ønsker deg, eller fantaserer om å prøve. Kvinner som er nysgjærrig på sex, er gull verdt.. Som du ser, jeg er ikke den rette med å komme med tips.. for min oppgave er anneledes ifht andre menn som krever.. Litt rødt flagg ser jeg i han.. Tror neppe du klarer å imponere en player.. du trenger en mann som forstår det enkle med deg, og bli behandlet som ei prinsesse💞 Det synes jeg du fortjener.. for sex er best i forelskelse, omsorg for hverandre og kjælighet, da spiller erfaring og akrobatikk ingen rolle👏 Endret 19. mars av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #13 Del Skrevet 19. mars Det er noen av innleggene over som er inne på noe vesentlig, og det er å tørre og vise din egen nytelse, vise at du er kåt, vise at du vil, vise at sexen gir deg glede. Ta gjerne litt kontroll, for det å ta litt kontroll viser også at du ikke kun ønsker å være den passive som nøyer seg med å bli pult. I sin enkleste form kan det være at dere ligger i misjonæren og du plutselig stiller deg på alle fire og sier "jeg vil du skal ta meg skikkelig bakfra". Mens dere ligger i misjonæren så kan du gjerne tilfredstille klitoris med fingrene, viser at du er på og kåt. Prøv også å fingre klitorisen mens du suger han, det viser at du ikke bare gjør det for hans skyld, men at du koser deg selv også. Dette var bare noen eksempler, tenk i disse baner og finn din egen greie. Anonymkode: 5b80c...637 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #14 Del Skrevet 19. mars Ikke tenkt stilinger og masse teknikk, tenkt stimuli. Glem at det er noe som er riktig og galt, og bare tenk på hva som føles godt. Stryk han lett langs kroppen, eller er det bedre med fast grep? Kysse på nakken, stryke på ballene mens han glir inn og ut av deg? Stryke opp og ned på dine egen overkropp når du nærmer deg orgasme? Vil du ha han han raskere? Vis det med kroppen din, knip beina rundt han, trekk han inn, «ri han» mens han tar deg, bare gjør det som er godt for deg. Vær litt dyrisk, og la naturen ta over litt 🥰 Anonymkode: a8881...eea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #15 Del Skrevet 19. mars Hvis du er den samne som hadde tråd for ikke lenge siden om samme tema; dropp den psykisk voldelige partneren din. Anonymkode: 1168c...fcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #16 Del Skrevet 20. mars Viktigste for langsiktig god sex er å kommunisere godt sammen og ikke gjør noe som bare én av partene vil. Anonymkode: d9ae0...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #17 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis du er den samne som hadde tråd for ikke lenge siden om samme tema; dropp den psykisk voldelige partneren din. Anonymkode: 1168c...fcb Ja det slo meg ikke, men ja om du er samme kvinne så dropp ham. Anonymkode: 275d6...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå